Separate names with a comma.
Här kommer första. Fick min igår.
Hej på er, Jag fick min kopparfärgade N20U 512gb Snapdragon igår från Wondamobile och har använt den fram tills nu vid midnatt. Kort och gott kan...
Min med!! :)
Hittade ingen tråd för denna men här är den. Tänkte att vi kan dela våra egna tester för att se hur våra presterar både Exynos och SD. Min är...
Fick notis från Wonda om att min N20U 512gb är skickat. Ser fram emot den! Kanske borde lägga upp en ny tråd med benchmarks från våra telefoner...
Åh skönt att höra. Var lite orolig där. Men också att samsung pay funkar är också bra.
Jag gillar hans tester av skal. Ibland kör han 10 olika. Men han är stel och har samma skumma röst och låter som en robot. Men om tillbehör så...
Beställde precis en i kopparfärg 512 gb. Hade velat ha en ultra i vit men fanns ej 512. Är också intresserad av att veta kring näten och hur den...
Hur ser de ut med tull och moms och sånt? Lyckas tullen se de?
Och här är inställningarna för Sonys gamla lur från 2012...
Här är några bilder på min otroligt gamla xperia som ännu funkar. Se själv de stora skillnaden på inställningar kring ljudet och bedöm själv. Jag...
Vi kan mötas halvvägs om affären går smidigt i dagarna.
Den finns i Uppsala men kan ta till Stockholm. Kan även skicka och betalas med Swish. Bjuder på frakten.
Nej olåst.
Hej! Säljer min Xperia 1 ii nu i helgen. Den är svart och har bara använts i 2 dagar. Jag är van vid Samsung och är van vid deras UI. Fin...
8? Köpte den för 11500 på tele2 på mitt namn.
Jag har haft telefonen i 4 dagar nu. Jag har varit sonyanvändare i över 8 år med både Xperia Z, Z1 Z3, Z5 compact och XZ Premium. Jag har haft...
Det funkade!!! Tack så mycket för tipset om deras hemsida. Trodde inte Märket själv lägger ut firmware osv på sin hemsida (I allafall inte Apple...
hur går man till väga? Har jag gjort något fel? Ska jag koppla mobilen till datorn eller glöra nåt med den när den är inkopplad?
ok, laddade ner P020121205673368512473 från deras hemsida och fick en update-fil som jag la in i sdkortet i mobilen och uppdaterade men detta kom...
Kan ej installera appar, ladda ner nåt eller komma in på market.
Jag har en ZTE Blade 3 som jag rootat. Dum som jag var så råkade jag ta bort en eller flera system filer som downloads och skrivbord så jag kan...
Jo men toppen då får jag tacka så mycket igen. Ja jag tackade dig för de första inlägget med beskrivningen. :)
Wii! Äntligen funkar den. Den lyssnade inte på mig från början, men efter totalt 3 försök så är jag klar och den funkar :) Nu är det bara en...
nu har jag fastnat på en annan del. nummer 7 och vidare. Har fått de att bli # på nummer 5 men inte på 7an och då visar den bara dollartecken hur...
Jag har laddat ner allt som stod att jag skulle ladda ner.
Har försökt hela helgen men misslyckats. Varför kommer jag inte in i flashmode? Har testat hundratals gånger att stänga av och koppla bort den...