Separate names with a comma.
pm svarat
Hej Är på jakt efter en Huawei P10 eller P10 plus. Ska vara som ny/nyskick med kvitto och garanti. olåst.
jag är intresserad annars om det inte blir en affär mellan er =)
ingen sennheiser. Dock har jag en R70x till salu =)
Beställde en lg g6. Det mesta ser faktiskt bra ut. Tycker dock inte om baksidan alls, dels för känslan, fingeravtryck/kladd och ömtålighet. Tyvärr...
jag tvivlar faktiskt lite på G6 pga glas baksida, efter droptest som man har sett på youtube. någon som kan rekommendera en annan telefon utan...
hej tänkte bara höra med forumet innan beställning. Söker en mobil med en skärm på minst 5.2 tum. Bra om den har bra batteritid, skärm och...
tackar =)
hej vet inte riktigt om detta är i rätt forum. Men, tänkte köpa en telefon hos cdon.se, undrar dock om något vet hur öppetköp fungerar på...
Hej Söker en ny mobil. Är helt förtjust i LG G6 och LG Q6s skärm/storlek förhållande. Dock så är jag osäkert när det gäller glas som baksida på...
Tänkte inhandla en g6. Så hittar man denna tråd. Detta problem gäller det endast kameraglaset eller även framskärmen ?
Hej Söker en telefon för max 3000kr (kan eventuell gå upp några hundra om det är värt pengarna). Ska minst ha en 5.5 tums skärm. Någon som kan...
finns att köpa hos amazon.de med cashback 50 euro, så det dras ner till 249 euro ?...
bump
Pm
sorry personen som jag köper åt, vill inte ha några märken alls......
hej söker en olåst Iphone 6 i nyskick. Inga repor, sprickor, tappad färg, kantstötar eller övriga defekter. Ska vara 100% fungerande. Ska inte ha...
hej jag har noll koll på iphone-telefoner. Ska köpa en iphone som en present. Finns olika varianter av iphone, tex s-modell, se-modell, c och...
när är den köpt, finns kvitto och garanti kvar ?
hej söker efter en clamshell/flip telefon för runt 300kr. ska vara i bra skick. ska vara olåst tillexempel LG GD580 lollipop Samsung X520, X200,...
återkommer om jag inte hittar något annat
hej jag söker en mobiltelefon för max 1300kr ska vara i bra skick, inga kantstötar, sprickor, synliga repor på skärm etc. inga defekter. ju nyare...
men kan man byta ut simkortet mot sin egen ? tänkte om man måste ha sin mobil i närheten när man vill ringa etc
kan man sätta i ett simkort i klockan ?
du blev inte sugen på en deal för 3000kr ?
jag använder en note 4 som kan ta scrolling screenshots. Vet inte om det är möjligt med medföljade app. Men jag söker en app som kan sy ihop...
det är väl bra :p nu kan du köpa den utan krig =) peace and love
ah oki, lite för mycket för mig...söker en runt 2500-3000kr
vad tänkte du för riktpris ?
pm tycker inte om budkrig :O
söker en samsung galaxy note pro 12.2 tums surfplatta i bra skick.
note 10.1 och 2014 edition från samsung har varit ute ganska länge nu. Jag undrar om det finns andra alternativ till surfplatta+penna i dagens läge ?
kretskortsfel /bootloop på lg g4 gäller enbart telefoner köpta innan oktober 2015 ? eller bör man undvika g4 vilket som ?
Bump
söker följande: note 4 - i bra skick. note 10.1 eller note pro - i bra skick, helst i färgen svart. datorskärm över 20 tum - måste vara IPS...
hej söker en samsung galaxy note 10,1 2014 edition, i färgen svart, bra skick söker även en galaxy note 4 i bra skick, färg spelar ingen större...