Separate names with a comma.
Jag gillar DigiCal. Klart värd några kr.
jag skulle vilja veta rena mm skärmyta. Bredd & höjd.
Går det att exportera data från lastpass och få in det i SafeinCloud?
Fast går den att använda på mobilen då?
Testa aWallet...
Hej. Jag har några år använt mig av Lastpass Enterprise för att inte behöva komma ihåg mina koder och mina kortnr. Nu tycker jag att den kostar...
Solcellsladdare Enerplex Kickr IV 599:- (ord 1299:-) https://www.cyberphoto.se/info.php?article=EP4001
Är det ingen risk att de skriker lite extra bara för att få upp den på rött?
https://play.google.com/store/apps/details?id=se.av.buller&hl=sv&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Ddecibelm%C3%A4tar...
Akta er från att handla från QaQ light. De vägrar att svara på meddelanden trots påtryckningar från Ali's support...
Gissar dock att GoPro kamerans lins är klart bättre än din mobiltelefons även omden kan skrämma upp det i 4K...
Vart ska man skriva in sitt Ikeanr? Jag hittar ingen logisk ruta...
Är det någon av er som använder LastPass på sin s6 (nougat)? Jag får varningar från telefonen att det blir många fel på denna app.
Jag gillar aWallet.
Jag förstår inte skillnaden mellan Jorells Simple och Foil. Kan någon förklara?
Varför båda?
Hur kommer man i kontakt med Simple Pro utvecklarna?
Trevligt med gratis Pro! Självklart ska vi ge den en chans [emoji16]
Har ni testat Samsungs Internet Beta? Jag upplever Puffin som snabbare
Ok intressant. Jag tycker dock att den fungerar bra. Gick från Tinfoil till denna. Vem står bakom Simple for FB? Friendly's beskrivna...
Tipsar om appen Friendly istf FB.
Jag undrar om någon vet vilken webbläsare som är snabbast och ger bäst upplevelse? (Android Nougat, Samsung S6) Vilken webbläsare använder du och...
Om du hittar en lösning får du gärna höra av dig då jag har precis samma tanke...
Jag fick förklaringen att det var bildstabiliseringen som går igång. Dock inte 10 sek...
Varför kan vi aldrig få ett live histogram till mobilkameran? Det skulle rädda upp många fotosituationer. En fråga har möjligheten att spara...
Öppna Kameran. Tryck på kugghjulet längst uppe till höger. Rulla ner, näst längst ner har du "Volymknappens funktion". Tryck och välj zoom. Den...
Ni som gjort factory resets, spelar det någon roll om man gör det i operativet nougat eller om du gör det genom "hem, power,volym"?
Har vi några här som har uppdaterat till 7an och upplevt sämre batteritid? Som även sen har gjort en fabriksåterställning och upplevt bättre...
Jag fick sämre batteritid på min s6a efter nougat... Fler som upplever detta? Tips på vad jag kan göra för att det ska gå till sig... har rensat...
Någon stilren ni rekomenderar?
Går det att byta ut det blekvita temat som kom i och med Nougat på alla systemmenyer? Vill ha något mörkare...
Det var inte en dag för tidigt! Finns det anledning att whipa cachen? Eller något annat knep...
Vilken operatör har du?
@bernard har du eller någon annan något tips?
Är det någon här som använt Signal (krypterad medelandetjänst) och tycker den är bra?
Jag gillar SwiftKey och den klarar svenska och engelska utmärkt. Any.Do för enkla kommihåg.
För mail använder jag myMail. Kalenderwidget DigiCal. Batteribesparing Greenify. Städning SD Maid. Filhanterare Solid Explorer.
jag skulle även vilja avaktivera låset då hörlurar är ikopplade. går det?
Är det något att vänta på då? Jag ser inga direkta förbättringar. Övertyga mig gärna...
ok Bernard, then I'll swich to svenska! P5110 & P5100