Separate names with a comma.
Köpt!
Nej tack det är inte intressant. Mvh Robert
Jo men då jag fått bättre bud än så går det före. Mvh Robert
Registrerat, hör av mig ifall någon köper xboxet utan spelen. //Robert
Du har pm
Tror den heter Premium.
Har en Xoom så jag är tyvärr inte intresserad. Säljer den helst kontant. Tack ändå! //Robert
Nu 800kr! Har även en adapterkabel för att koppla xboxet till en vga-ingång som jag skickar med.
Hej! Tack för erbjudandet men är inte intresserad. Nazzgul: Jag kan skicka och isf står köparen för frakt. //Robert
Bump!
Tjena! Har ett xbox 360 till salu. Kan även tänka mig byta det mot ett ps3 eller något intressant i android väg. Xboxet är flashat och funkar...
Awesome att få ICS men det lär ju som tidigare talare sa ta en jäkla tid :-\
Det ska räcka med några sekunder. Det gäller att trycka snabbt. Lyckas man kommer android 3.1 gubben fram :-)
Jag kör gratis-versionen av Aldiko och det funkar fint att låna böcker :)
Är grymt nöjd med mitt köp också. Haft den i lite mer än en månad nu. Hittade ett roligt "påskägg" i veckan som inte alla kanske känner till. Gå...
Tjena! Laddaden ner en app för "gratis" sms biljetter i sthlm och det verkar som "gud straffar somliga på direkten" stämmer in rätt bra här......
Verkar najs! Hur är det med displayskydd? använder folk det och isf har ni tips om någon bra återförsäljare i swe eller på ebay?
Nu är jag med xoom! :) Skriver på den nu och det är enorm skillnad mot min gammla zte light. Dock sitter original plasten kvar och den är väldigt...
Taget! Säljer den till dig imorgon i sthlm om du kan och ingen bjuder högre under kvällen, låter det bra?
Kolla pm!
Är highprofile något som kan bli löst med nya uppdateringar? känns ju lustigt att nyare grejjer inte ska klara sådant äldre gör.
Grymt, var precis nåt sånt jag hoppades på.
Tack för info! Då låter det som att det kan vara värt ett köp då ifall den jag kollat på har "svensk" 3g :) Någon som fått 3.1 uppdateringen och...
upp!
Finns det någ enkelt sätt att se ifall den är eu eller inte?
Tack för svar! är 3000kr ett rimligt pris för en oanvänd xoom 32gb 3g?
Då vet jag. Tack ändå.
Tjena! som topic lyder, är ni nöjda? skulle ni med handen på hjärtat rekomendera ett köp av en xoom för säg 3000kr beg? hur mkt lagg är det? hur...
Sett det också men gissar att den kommer vara ganska dyr, iaf när den just kommit ut.
Tjena! kan vara intresserad ifall du kan gå ner i pris. som någon skrev tidigare ligger en beg. galaxy tab på ca 2000 +/- några hundra. Kan du...
Tjena! Sitter i dagsläget med en zte light som jag är mkt nöjd med men känner att det är dags att gå upp ett steg. För mig är en platta utan 3g...
Noterat!
Försöka får man alltid :)
Var kanske lite otydlig, 700SEK eller mer var det jag tänkte. Får jag inte det behåller jag den. //Robert
Tjena! Säljer nu min läsplatta till förmån för något annat kul. Den är i väldigt fint skick, helt repfri, haft displayskydd sen dag 1. Alla...
Säg till ifall du inte får den såld och kan släppa den för 3300kr med frakt. //Robert
Såg just att du skrev wi-fi, antar att den inte har 3g då? isf är det inte intressant. tack ändå!
Vad har du tänkt dig för ipaden? Hardcoder: tack då vet jag men det är lite mkt med tanke på att det fanns lite repor osv. Mvh Robert
hardcoder: Det skulle absolut kunna vara intressant beroende på vad du kan göra med priset. Missade en 32gig eee Transformer på blocket idag som...
Tjena! Är på jakt efter en bättre surfplatta, Galaxy Tab, Asus eee Transformer eller liknande. EJ ZTE Light då jag redan äger en sådan....