Separate names with a comma.
Någon som har en ES2L? Och som har flashat ny mjukvara till den? :-)
ES2L kostar nu 5490kr på Elgiganten!
Hej! Befinner mig i Denver, Colorado i USA och testade Ninebot MAX idag. Fungerade fint, men var i ärlighetens namn ingen speciell skillnad...
Tråkigt. Hoppas på snabb lösning. Ingen svensk garanti? Vart sitter denna kabel? Vart kan jag se min? Tack!
Min ES1:a har det släta gummit på ståplattan, dvs inte det mer ”ruggade” som sitter på ES2:an. Någon som har tips på vart man bäst köper ett nytt...
Mäter du med någon app i telefonen som går på GPS hastigheten eller kollat du på (glädje) mätaren? Tänker att det kan diffa. Ninebot modellerna...
Hej! Nypris är idag cirka 4500kr och via Tyska Amazon ca 4000kr. Jag kan bjuda 3000kr med en smidig affär och hämta den nästa helg. Hur låter det?
Hej! Vart finns den, hur länge har du haft den, finns garanti/kvitto samt några skador?
Hej! Intresserad av att köpa en ES2L scooter! Hör av dig vid intresse.
Låter bra, och hur långt kom du med ES1 utan extrabatteri?
Tack för svar. Vad säger du om räckvidden på din ES2L samt på ES1an?
Grymt, tack! Dämpningen är såpass viktig alltså? Varför byter du från ES1 till ES2L, för att ni vill ha en varsin? Hur är hastigheten och...
Hej! Efter att jag nu sålt min M365, för att sluta riskera skadestånd, indraget B körkort, olovlig körning och böter etc. för att bara köra 5...
Hej! Har sålt min Xiaomi M365 då jag tycker det känns onödigt att riskera olovlig körning, böter och ev. indraget B-körkort samt skadestånd vid...
Hehe. Men det är inget lagkrav på mekaniska bromsar va, så ES1 bör vara safe?
Tack för svar. Jag tycker det känns löjligt onödigt att susa runt och _riskera_ att bli av med körkortet, få dagsböter samt olovlig körning i...
När vi pratar böter, vad är det som gäller om man t.ex. framför en M365 som de upptäcker går i 25 km/h tror vi? Och hur ser risken ut för att mitt...
Jupp, har en i USA också, går tydligen inte att avboka den även om den skickas först om 3 veckor, helt sjukt system. Plus att med CDON's slöa...
Från CDON.COM chatt: Välkommen! Hur kan vi hjälpa dig? Karl: Hej Anton Du skrev: Hej! Du skrev: Jag ser att ni flyttat fram leveransdatumet av...
1) Du kommer få betala både moms och frakt, plus att telefonerna har en lång leveranstid. Upp till dig vad du tycker är värt, spara 1500 kr eller...
Beställde ett svart hardcase, följde även med ett skärmskydd. Skärmskyddet är säkert helt värdelöst dock, men alltid något. Får se när det kommer,...
Länk? :)
Nej värst snabba leveranser när saker finns i lager har dem inte men det är inte heller någon katastrof. De får ju sina telefoner lika snabbt som...
La ner mina import-tankar nu. Blir för krångligt med paket och min vän ska till Sverige igen i Februari, även i december men hinner ej få...
Någon som vet hur det fungerar med återbetalning? Beställde mig ett exemplar men min vän hade också gjort det hehe. Har "cancelat" min order, men...
Får upp wallet rätt lätt jag med, MEN: Det inträffade tyvärr ett problem. På grund av ett tekniskt problem gick det inte att påbörja köpet....
Min vän, vars adress jag angett i mina försök har också fått "tekniskt problem" när han försöker själv. US adress samt kort såklart..
GRATTIS! Hur gjorde du, kort, adress osv? :)
Har själv kommit till wallet typ 5 ggr men när allt är ifyllt har det bara stått "Tekniska Problem"....
Alltså en US adress på båda ställena? Använder du bordelinx? För isåfall så är det ju samma namn på kort som på adress, vilket det inte är i...
Kom till betalningen, angav min väns adress, men vad ska jag ange som faktureringsadress? Hans måste jag ange eftersom det måste vara inom US. Men...
...och "Facit" är otrevlig som vanligt :) Utmärkta nyheter qsecofr! Blir 21.00 ikväll här i sverige om jag har tänkt rätt. Länk via en...
Ni beställde alltså först, när de fanns i lager? Eller har ni lagt beställning senare? :)
Någon som har en aning om när den kommer i lager igen på Play store? Har troligen möjlighet att få hem en från en bekant i USA. Men ska det bli...
Har Halebop och har inte fått något...
Efter att Handcent SMS betan inte skickar dubbla sms, Haxsync fixar det den ska samt en factory reset är jag riktigt nöjd. Innan detta var jag...
Tack så sjukt mycket!! Herregud dagarna med Standard appen var hemska... ;)
Finns det något sätt att få bort den fruktansvärt störande ikonen som dyker upp pga detta? :)
Utmärkt! Håll oss uppdaterade här om du hör något :)
ICS SMS Buggen Hej! Jag och flertalet andra medlemmar har problemet att det skickas dubbla sms med alla SMS-appar förutom Samsungs egna...