Separate names with a comma.
Skall jag vara ärlig så om detta stämmer skiter jag nog i telefonen och kör på Glacier... men hör gärna av dig angående det svar du får så...
Jag beställde min Acer Liquid via Pixmania, fungerade bra, till och med när displayen gick sönder och jag fick skicka i retur. Riktigt bra...
Ja verkligen, keep me posted.... så jag får ringa och klaga lite :) //Nik
Pratat med både Internetbutiken och Kundtjänst idag och dom har ännu inga telefoner att skicka... beställde själv den 12:e Oktober... //Nik
Hmmmm.... beställt via webben? När? //Nik
Telenor - v.44 (källa: webbutiken imorse)
ZAGGs Invisible Shield är uteslutande det bästa... har haft det på min N1, och det är inte lika go känsla som utan skydd men samtidigt så har du...
Jag var nere i Fredags... vågade dom inte ha den ute då eller...? Fan vad sugen jag e nu... //Nik
VA?!?!? Låter ju mysko... stod själv och fingrade på... dummyn... oh när jag pratade med den alldeles för söta försäljerskan så sa hon mitten av...
Kan bekräfta att det finns en dummy i ThePhoneHouse på NyaGatan i Nordstan (GBG)... var där för ett par timmar sedan... mitten/slutet av November...
Jag sitter på en orderbekräftelse från den 12:e Oktober som damen på Kundtjänst (telefon) inte kunde hitta.... ändå har jag haft kontakt med...
Även jag väntar mail efter ett ytterst oroväckande samtal med Kundtjänst... Har du fått en orderbekräftelse i mailen? //Nik
Faktum är att när jag tänker efter så ringde nog Telenor mig typ 2 ggr under det första året och kollade läget... /Nik
Lyx! Mig är det aldrig någon som ringer och undrar on allt e bra... Beställde oxå för typ 2 veckor sedan så det var ju potentiellt glada...
När beställde du din? Varför ringer dom upp dig och talar om det? Aldrig varit med om det.. dom skickar ju bara... /Nik
Du kanske skall beställa den igen då....? :) //Nik
En fråga som är mer relaterad till HTCs Sense än själva Desire HD, men bare with me...: (Vet dessutom inte om du använder Bluetooth headset) Om...
Jag förhandsbokade klockan 22 den 12:e från Telenor så jag borde ligga bra till i kön... när jag frågade sa dom att dom räknar med att leverera ut...
Jag är lugn... det var inte bara ditt inlägg utan det har lutat åt det hållet sen idéer om utlands-beställningar dök upp... //Nik
SHIT!!!! 4000-5000st??? Du kanska skall beställa en extra skärm så du kan byta när den blivit utnött.... OT: ...på den noten så vill jag höra...
Inte nog med att denna tråden splittrar de som orkar vänta och de som ger upp, nu skall man börja bråka om HUR man får tag i tellen......
Fast du får inte T9 med det... //Nik
Det tråkiga är ju att ni får hitta ett bra tredjeparts tangentbord med svensk T9 då ni med all sannolikhet inte kommer att ha det i det inbyggda...
Fast i den här takten så kommer det ingen HD förrän Februari heller... Ingen som vet någon status på Telenor? Jag måste varit en av deras allra...
Fan.... jag hade fel... det tog inte en månad... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=812358 Hur surt är det att dom hinner...
"Preliminär leveransstart v.43" - Telenor
Känns ju lite sådär pålitligt med tanke på HTC dementering av just det... //Nik
Har köpt därifrån... grymt snabba leveranser... Aldrig behövt utnyttja deras service men dom har ju kontor i Stockholm och nummer dit... Vet...
Men herregud, nu får ni lugna er... Vi vet ju fortfarande inte om de framflyttningar som görs av webbutikerna har att göra med att de som...
Nej det e klart, inte menat som en diss, men jag antar att vi som sitter och väntar på HDn är intresserade av en uppgradering...? //Nik
En poll i den här tråden för att se vilka som redan idag har en Android telefon vs WinMo vs iPhone vs the rest in a pile of crappy phones hade...
Vodafone och Telenor e väl typ samma...? På g till Telenor då kanske?... Måndag? Tisdag? //Nik
För det första så kan väl köpa telefonen hos den operatör man räknar med att vara hos de närmsta månaderna tills den e rootad då... sen ger jag...
Samtidigt så spelar det väl ingen större roll om dom e olåsta eller låsta... en liten rootning hit och lite moddning dit så är det ju löst.. //Nik
Skapade ett konto via telefonen medans jag hade en porterad HD ROM installerad... så jag kommer in och kan kika lite iallafall... /Nik
... men när man beställer (beställde min inatt) så står det Brown på bekräftelsen... /Nik
:) Nej, den har jag redan haft och sålt... trixet e att inte gå till deras HTC sektion i webbutiken... det skulle ju varit för lätt... //Nik
Mitt bästa tips e att roota och flytta Dalvik-Cache till Cache... ger mig cirka 160 MB för programinstallationer... //Nik
Gjorde ungefär samma sak med EStrongs Security App.... och det slutade med att jag ADB:ade och tog bort appen ur /data/app... startade om och så...
Den finns... beställde den nyss... måste lagts upp alldeles nyligen.... leverans 1-3 veckor... och Telenor e ju att lita på... ;) //Nik