Separate names with a comma.
Mycket fin och välskött dator. Datorn är i riktigt fint skick med ett batteri som har ca 100 cykler på sig. i7 vPro 10th gen 32GB RAM 512 SSD...
Rensat i skåpen och hittat 2 iPhones. båda är iPhone 7 128 GB ena är Space Grey och den andra är Jet black. Använt skick och båda har spruckna...
Sprucken och icke original skärm (true tone fungerar inte) Glaset på baksidan är intakt, ramen runt om är i överlag fint skick med några enstaka...
Har uppgraderat, säljer nu en iPhone 13 Pro i toppskick. 128 GB Alpine Green (Mer sällsynt färg) 87% batteri hälsa. Har haft den den i mitt ägo...
Hej, Håller på att hjälpa min vän att hitta en kamera. Intresserad av följande modeller: Sony Alpha A6000 Sony A5100 Öppen för andra modeller...
Säljer mina Airpods 3 med MagSafe laddningsetui då jag uppgraderat till AirPods Pro 2. Har använts rätt flitigt men trots det i fint skick....
Har bytt till PS5 och säljer där med min välskötta Xbox. Köptes juli 22. Kommer komplett i org.kartong, 1 handkontroll, kablar och inköpskvitto....
Säljer en Mi Smart Band 6, uppgraderat till AW. Har används endast ett fåtal månader, kommer komplett med laddare och org.kartong. Pris: 250...
Mycket fint skick, sparsamt använd. Pris: 250 kr ink frakt. 200kr vid upphämtning i Huddinge. Laddare och laddkabel medföljer.
Dags att sälja min SGS21+ då jag fått en ny lur från jobbet. Telefonen har varit i min ägo i strax under 1 års tid nu. Telefonen har varit...
Säljes då jag införskaffat nya TWS hörlurar. inköpt i april från elgiganten. Sparsamt använda, har endast använts i kontorsmiljö och i...
Dags att sälja min Xiaomi då en ny telefon har införskaffats. Inköpt i december 2020. Telefonen är i fint skick dock finns det några få ytliga...
Hallå! En iPhone XS Max Guld 64Gb i mycket fint skick säljes. Köpt i april 2020 från netonnet. Kvitto finns. Telefonen har blivit varsam använt,...
Hallå! Då hemmet har fyllts med multiroom högtalare så kommer inte vår audiopro till någon användning. Högtalaren är i nyskick, inga skador...
Hallå alla! Då jag bytt OS tillbaka till Android så kommer dessvärre min AW inte till någon speciell användning och nu letar den efter en ny...
Hjälper farsan sälja sin gamla lur. Note 8 - Maple Gold Köpt september 2018, används flitigt sedan dess. Telefonen är i bra skicka överlag,...
1. Fitbit Inspire HR Bra skick, originalkartong, kvitto, laddare och extra armband finns med. Pris: 350:- 2. Philips SHB3175 BT-over-ear...
4G modem som installeras i ett M.2 slott i företagsdatorer som har stöd för 4G. Suttit i en Dell Latitude 7470. Efter lite googlande verkar...
Säljer min OP7P 8/256 - Nebula Blue. Inköpt 15 Maj via Oneplus, jag är den enda ägaren. Kvitto skickas per mejl till köpare. Fint skick på...
Från min bärbara, uppgradera RAM minnet och denna vart över. Kanske någon på forumet har användning av den. Märktet på RAM minnet är Samsung...
Schysst businesslaptop Bra skick, några mindre ytliga repor på locket Specs: Intel Core i5-6300U 2.4Ghz 8GB RAM (Max 16GB) 128 M.2 SSD 14"...
På jakt efter thinkpads. Allt från (bokstav)x60 serien och uppåt. X1 Carbon och P serien
Schysst vardags dator i mycket fint skick Specs 12.5" HD skärm Intel Core i5-5300U 8GB RAM (Max 16GB dual chanel) 256 GB SSD 4G modem Bra batteri...
Säljer min superfina Dell XPS 15 9550, som jag ska sälja då jag köpt en ny. Datorn är i mycket fint skick, bortsett från den lilla repan på...
Säljer en Apple Pencil gen 1. Mint condition, använts max 10 tillfällen! Kommer i originalkartong. Tyvärr saknas kvitto. Pris: 850:- ink...
*Läs annons* Hjälper tjejen att sälja sin telefon. Då hon inte har tid eller ork att hålla på med garantiärendet eller diverse tidkrävande...
64 GB wi-fi, ett plus om det finns en Apple Pencil, Färg spelar ingen roll, men viktigt med bra skick.
Har en fin thinkpad t480s i toppskick som letar efter en ny ägare. Specs: Intel Core i5 - 8250U 8GB RAM - Max minne 24 GB (Finns en tom slot som...
Toppskick, köpt i september förra året. Hinner inte spela längre. Den har knappt använts sedan januari-19. Originalkartong, kvitto och alla...
Köpt på Elgiganten över 3 år sedan. Skicket är fint. Men tyvärr har basen skadats Det betyder att högtalaren fungerar fint, men på volym högre...
Nyskick Använd i max 2 veckor. Kommer komplett i originalkartong, laddare och dokumentation. Originalbandet. Kvitto finns och skickas...
Hjälper polarn att sälja sin dator. Fint skick överlag, finns några enstaka repor på locket bara. Specs: Intel Core i7-5600U 2.6Ghz 8GB DDR3L...
Till fördel av ny mobil så säljer jag min Mate 20 Pro som är i toppskick. Haft skärmskydd och skal sedan dag 1. Hittar verkligen inga märken på...
Fint kosmetisk skick. Har varit i min ägo i ca 3 år. Det finns dock ett problem med högtalare, verkar som baselementet har spruckit, när man...
Hej forumet! Jag vill bjuda in forummedlemmar till en diskussion kring värdeminskning och andrahandsvärden kring olika mobiltelefoner som finns...
Steelseries Apex 100 - Mekaniskt gaming tangentbord Knappt använd, blått ljus. Fungerar perfekt. Pris: 150:- Corsair Harpoon RGB - Gaming mus....
Fitbit Versa. - SÅLD Köpt i Januari-19. Fungerar perfekt. Svart silikonarmbad i storleken S och L. Liten microrepa på displayen som syns endast...
mycket fint skick, hög kvalité och pålitlig. Specs: Core i5 - 4300U 8GB RAM DDR3 (Går att uppgradera till 12Gb) 128 GB SSD Intel HD graphics 14"...
Hej alla! Är ute efter 2-3 datorskärmar för att öka produktivteten. Inte ute efter några avancerade gaming skärmar. Vill ha skärmar i bra skick...