Separate names with a comma.
men android 6.0 och en återställning av mina inställningar och program fungerar nu min telefon att ringa med igen. Nu ska jag bara lista ut alla...
Med den uppdateringen som kom häromveckan så pajjade ju min telefondel. Och det var fortfarande android 5.0 (lollipop) . Men så ikväll blev jag...
Jag hade samma problem fram till för 2v sen då jag köpte nytt batteri. Har läst att dåligt batteri kan uppvisa dessa fenomen.
Får samma fel nu efter uppdateringen som kom i veckan 14/6-18.
jag blev också glad och uppdaterade. Skulle jag aldrig gjort. Nu avbryts samtal hela tiden oavsett om det är jag som ringer eller jag blir...
Faktisk så händer det fortfarande nån gång att det ringer vid fel tidpunkt. Idag ringde LG klockan 2 min för sent ;) Men än har den inte missat...
Vad är det för fel på LG's egen trådlösa laddare? Den kostar ju bara 200:- (siba) och funkar skitbra. Trådlös laddning tycker jag var det allra...
jag provade att återställa och det verkar ha löst problemet. Peppar peppar.
Nej, jag har inte installerat nåt sånt. Idag startade inte alarmet igen :(
Jag har problem med alarm på alla "alarm klockor" jag provat från googleplay, inkl LG's egen klocka. De jag har kvar på telefonen (som inte heller...
SYND. Det var verkligen smidigt att ha ju.
Förra sommaren lämnade jag in mobilen på service för att videoinspelning hackade (de bytte kameramodulen) och sedan dess har inspelning fungerat...
Jag uppdaterade just från 2.3.5 eller vad jag nu hade till 4.0.4 idag. Allt gick smidigt men jag upptäcker nu att den smidiga justeringen av...
Jag har alltid haft wifi positioneringen på och den har aldrig gjort så innan. Det är ju så att när väl "nåt" har satt igång gps'en så stängs den...
Tja får väl se vad som händer. Men en smartphone är ju som en dator. I början av en nyinstallation fungerar allt perfekt. Sen ju mer man...
Rosten sprider sig??? Hallå, även luften vi andas är fuktig, så om det skulle kunna rosta för att man fått vatten på den skulle den lika mycket...
Jag kör också med "battery charged" i länken ovan. Det stänger av alla ljud precis innan full laddning och sätter sen på ljudet igen. Fungerar...
Jag har på senare tid märkt att GPS symbolen längst upp plötsligt börjar blinka av sig själv, precis som den gör när man har nåt gps program eller...
Jag kör med "code memo" det funkar för mig.
DVD filmer är på 4.7 GB, det du syftar på är säkert en dvd-rip, dvs komprimerad från dvd till divx tex.
Skärmen kanske klarar minusgrader, men inte säkert resten av elektroniken. Detta problemet är ju rätt vanligt på mobiler. Jag har råkat ut för det...
Jag hade samma problem på min och när man spelade in video så ryckte filmen i takt med ljusändringarna. Jag skickade på rep och efter utbyte av...
Den vanliga appens effekter är ju skit, inget enda roligt filter. Mina favoriter är Camera 360 som är helt gratis nuförtiden. Camera zoom fx...
Jag låg precis på sjukhus en vecka och fick bara använda mobilen i flightmode (mobil är förbjudet på sjukhus). Jag hade haft mobilen avstängd och...
Det är inget fel den, min ser precis likadan ut och jag har också bara 5 bakgrunder. "andra" har 20? vilka andra? Videos på nätet ska man aldrig...
Priority ändring hjälpte bara för spelarstart. Nu startar inte originalspelaren längre, men det hjälpte inte mitt andra problem Om jag stänger av...
ja det tycker jag.
Nej den är jätte dålig. Den re kodar eftersom den inte bryr sig om upp lösning. Man kan ju blanda Både 1080 , 720 och lägre. Jag gjorde ett test...
Jag testade just nu på min toalett med betongväggar. 6 satelliter o lås på 4 inom 20 sek.
Tror jag har testat prority innan utan resultat, men ska prova igen. Den interna spelaren hinner ju starta långt innan poweramp. Och varför har...
ingen som har nåt tips?
Haha, gott mos o veta.
Ska du bara klippa behövs ingen rendering. Så det bör gå snabbt.
Det kan ju inte stämma, det i parentesen måste ju vara helt fel för det är ju inte i närheten ens av 3.99 GB, så jag tror du har nåt fel på filen...
Jag har samma problem, det funkade varken i 2.3.3, 2.3.4 eller nu 2.3.5 (alla original samsung rommar) Den klarar helt enkelt inte av att spara...
Det funkar alldeles ypperligt att bara köra GPS essentials också, det är den jag använde. Min hittar o låser 6-10st på allt från 5 - 20sek.
Det kommer upp en himla massa trådar om du söker på: "gps låsning" Google Android Forum | Swedroid - Sökresultat
Fat 32 klarar 4 gb filer. Om du spelar på pc direkt från mobilen då? Alltså utan att kopiera den till pc?
Jag kör samma som ovan och har inga problem att spela eller redigera. Filstorlek har inget med saken att göra. Ladda hem media info.gratis pc...
Här är ju jätte många trådar om detta och hur man fixar det.