Separate names with a comma.
Visserligen, men tråden handlar inte bara om prissättingen utan även om närvaron eller frånvaron av företag som säljer telefonerna. CDON:s pris...
Tjenis Undrar varför det skiljer så pass mycket i pris mellan de olika inköpsställena? PhoneHouse tar 6499 kr Telia 5795 kr Tele2 5995 kr Siba...
Jag har förbokat en hos TPH med ett presentkort/tillgodokvitto. Dock utan att ha doat en Hox, utan jag fick det istället för en telefon när jag...
Ok, ska kolla när jag får min nya och se om det är skillnad då.
Varför inte ställa frågan till försäljaren, vad kan vi göra för att jag ska bli nöjd med mitt telefonköp. Ge något förslag på hur du vill lösa...
Vad har du för telefon? Jag kommer nästan aldrig upp i dom hastigheterna. Misstänker dock att det har med telefonen att göra. Sambon har en...
Ok, var den reda rootad när du köpte den? Hur tycker du att touchen är? Det jag är lite ute efter är om snålheten bedrar visheten. Jag är ute...
Tjenis Ni som har haft den ett tag, Elf eller Aurora, vad tycker ni om den? Kan man få ett utlåtande om hur den står sig i konkurrensen till ex...
Där har du en poäng, knapparna borde synas bättre på den mörka. Men skit samma, har aldrig haft en vit så det får bli en sådan...
Kan inte riktigt hålla med, tycker nog den vita ser bättre ut. Men där emot så håller jag med om att det vore bättre med mörkt runt om skärmen...
Jag har också haft strul med mina mms. Men, efter det att jag dragit ur simkortet och låtit telefonen vara avstängd i 5-10 min (antar att den ska...
Ringt och bokat en vit, men jag försäkrade mig om att jag kunde byta ifall den blåa känns bättre...:) Bilderna gör ju inte telefonen rättvis,...
Var ser man att det är riktpriser? Kollar på TPH sidan och ser bara att den kommer kosta 6499:-, inte att det är ett riktpris. Kollar nu på telia...
Kommer bli en vit, får lite vibbar av htc magic. Har önskat mig en vit sedan den kom ut...:)
Kan ju inte annat än hålla med, klok pöjk det där....:)
I brist på annat att göra så, 18:e maj...
Den packeteras på Komplett just nu för utkörning....;)
Vad har du beställt...????
Via dom vanliga kanalerna, näthandeln, tph, mfl.
Någon som testat att förboka den?
Varför kastara du bort Tre? Dom har ryckt upp sig dom senaste åren. Tvekade själv inför att byta (från Tele2), men så här i efterhand så ångrar...
Du frågade inte om det går att förboka redan nu?
Ok, jag erkänner, jag har målat in mig i ett hörn. Kommer nog köpa S3:an hur än den är specad eller designad. För vad blir alternativet, möjligen...
Hur gör man för att få det att fungera?
Jag blandade nog ihop olika rommar, ska ite behövas något script för denna. Jag partionerade sd kortet med hjälp av recovery och det har funkat...
Vet inte om ADW är dålig, men jag har bytt ikoner och dom hoppar tillbaka till orginal ibland, känns väldigt random. Ang utrymme och app2sd,...
Hur kollar man hur många mAh det ger? Jag får nog ut 3-5 h mer än med orginalbatteriet. Nu kanske man inte ska dra för många slutsatser på det,...
Jag är också nyfiken på vad du får ge för den. Letar efter en platta som ungarna kan ha och titta på film på och spela lite spel på webben.
1800 mAh batteri på ebay
Jag köpte ett batteri från ebay och det funkar toppen. Det är ett 1800 batteri och vad som slog mig var att det var tyngre än mitt original...
Min funkar också, det var skit bakom knapparna, mao jag....
Kan ju tänkas att hårdvaran sitter i en mockup, eller en testenhet med samma skärm fast annan kropp så att säga. Det är ju hyffsat vanligt att...
Råkat ut för samma problem, men det fanns skit i hålet som man inte såg. Ta en pincett och kör ner och kläm ihop, alt en tandpetare, fastnar ludd...
Kom det inte från Samsung i Kina eller liknande. Säkert någon som har bättre koll än jag, men jag har för mig det. Gött med en hänvisning som...
Tack alla för all input.. Toppen med forum som detta, när det fortsätter att komma tips och råd tills man fått det att fungera eller i alla fall...
Jag gjorde som cammen3 skrev och fick det att fungera.
Tjohoo, äntligen, tackar, nu funkar det igen. Gjorde som du skrev, inställingarna var dom jag hade från början, men tricket var nog att ta bort...
Tackar, testar...
Nopp, funkar fortfarande inte...men tack i alla fall. Ska testa med två apn:er, återkommer igen..
Nopp, men kommer jag på hur så skriver jag det här...