Separate names with a comma.
Vet inte riktigt vad som är rimligt pris. Men jag skulle tippa på att 600 plus frakt är rätt ok? Vet inte vad frakten kan ligga på i denna storleken.
PC och PS2/3. Vet inte om den går att använda till Xbox.
Har haft ratten liggande länge. Har insett att jag aldrig kommer att använda den igen. Använd ca 2 månader. Utgången garanti. Finns det något...
Iofs, men tillverkarna är inte så intresserade av att batteriet ska hålla så mycket längre än garantitiden. För vill de ju att man köper nytt :)...
Finns flera faktorer. Tempen på batteriet ska kunna påverka tex. Hur mycket är ju svårt att säga. Men då många batterier är inbyggda i dag så...
Varning! Dessa kort gjorde mig ljudgalen. Jag kör med AKG 812 och Chord Hugo numera på datorn ;-)
Telefonen är såld. Jag ändrar till Såld status så fort jag kommer åt en dator
Japp STX 2. Jag får sätta mig ner och gå igenom de som har skrivit när det är lugnt och jag har tillgång till dator. 1an har en optisk adapter....
Finessen med snabbladdaren är laddtekniken inte bara ren höjning i strömmen (utan även flera spänningar). Jag ser hellre att man maxar livslängden...
Nu ska jag inte störa tråden mer... SwiftKeys smilisar bara försvinner verkar det som
Of topic... Men syns mina smiles? ?
Rätt kvick och trevlig med Cyanogen tycker jag. Den bara låg ett tag när jag skaffade Note 3. Sedan användes den som Tor relay ett tag. Men nu med...
STX 1 för 300:- och STX 2 (stereo varianten) för 400:-. Säljes pga uppgraderingar. Har samlat damm tillräckligt länge nu. Finns i Kalmar men kan...
Japp :) Jag får beta av er i ordning. Går till nästa person i kön i morgon ;-)
Japp det funkar, bara du inte har väldans bråttom att få det. Skulle nog kunna skicka på onsdag. Du kan skicka adress i PM och hur du önskar fixa...
Säljes pga uppgradering till tystare datorbygge. 300:-. Finns i Kalmar. 350:- om jag måste skicka på posten.
Jag behöver inte min lilla leksak längre. Min Note 3a har blivit min nya leksak/reserv istället. Senaste tillgängliga Cyanogenmod är installerad...
Oöppnat. Vita. Finns i Kalmar. Då enskilt kvitto inte finns då det är del av ett telefonköp så får ju jag sköta ev garantiärende åt er.
Knappt använd telefon (vit). Köpt hos Telenor (olåst). Förra ägaren slarvade bort original laddaren men en annan Samsung laddare följer med (note...
Den var tyvärr vit
Jag hittade nyss din tråd. Jag ska höra med ägaren och ge svar så fort jag fått tag på henne. Jag har sett telefonen men minns inte färgen.
Knappt använd telefon (vit). Köpt hos Telenor (olåst). Förra ägaren slarvade bort orginal laddaren men en annan Samsung laddare följer med. Kvitto...
Det ska jag testa också sedan Inte för att jag har problem med ledig plats. Jag har 64GB minnes kort och telefonen verkar ha bra funktioner för...
Ah. Ok. Ska prova det också. Den kanske inte stänger av WIFI som den ska. Konflikt med positionering wifi scanning kanske
Jo. Stamina mode påverkar bara datatrafiken men den hindrar inte telefonen att hoppa mellan olika nät för att få mottagning. Om stamina mode inte...
De är inte installerade som vanliga appar. Många förinstallerade är på detta vis. Du måste roota för att kunna avinstallera helt
Första nackdelen. Den drar mer batteri under nätterna. Tror det har med att min 4G är lite dålig i mitt sovrum och att denna byter mellan 3G och...
Väldigt nöjd själv. Kör med Panzer glas på fronten. Funkar skitbra. Utsatt baksidan skydd som jag inte ville ha för hårda test. Knivar och...
För mig så står bara telefonen och hörlurarna i leveransen. Kollat din pdf fil?
Fick precis mail ifrån SIBA att min telefon är packad och skickas
Enligt vad en annan skrev. Hur mycket som stämmer vet jag inte. Kort sagt. Bryr man sig inte om förslusten av Samsung specifika och...
Det är mycket Samsung specifikt som inte funkar. Tex begränsningar med pennan. CM 12.1 är baserat på 5.1.1 och du blåser ut Samsungs bloatware i...
Det var pga att de inte uppdaterat på länge som jag gick över till CM 12.1 på min Note 3. Förlusten av vissa Samsung specifika saker stör inte...
Inget ifrån Siba ännu. Tar alltid mina telefoner därifrån. Både action kamera och hörlurar på köpet där. Hörlurarna fick vi då leveransen försenades
Du kallade nyss CM användare för "masochist"... Fick jag inte svara på varför CM är ett alternativ för MIG? Du hade ju kunnat meddelat fakta och...
Men vad bra att jag inte bryr mig om något av detta
Jag har gett upp official firmware nu. Kör senaste Cyanogenmod. Baserat på 5.1.1. Tror inte jag går tillbaka till orginal Börjar gillar min Note...
Har du en helt vanlig Note 3 eller en 3 brandad? Har du installerat någon uppdatering sedan första 5.0? Exakt samma text som någon innan fast...
Jag rootade rätt nyligen min Note 2a. Efter lite lekande installerade jag Rom Manager och lät den installera senaste CM stable + Google apps helt...
Nä då. Men den används mest som extra surf enhet hemma. Har N3 nu och väntar på Sony z5 Premium