Separate names with a comma.
Arboga.
Säljer en superfin klocka som jag köpte av DanielÖ här på forumet, jag tänkte köra vidare med iPhone så jag har inte använt den alls utan bara...
Fint skick och kvitto önskas. Pm:a
Köpte en Galaxy Watch 4 och allt var smidigt och enligt beskrivning.
Någon som har en i fint skick? Pm:a Mvh
Letar fortfarande.
Tjena, Vilken färg och vad tänkte du för pris? mvh
Letar efter en 13 PM i fint skick med kvitto. Betalar i förskott om du har flertalet bra omdömen och önskar snabb affär. Har du inga omdömen så...
Kvitto och bra skick önskas. Pm:a Mvh
Bra skick med kvitto är ett krav. Pm:a med detaljer. Mvh
iPhone 12: Nyskick Svart 64gb Skärmskydd & skal från dag ett Kartong Kvitto Batteri 94% Flera skal Apple watch 6 Nike edition 44mm ej cell....
Inväntar S23.
Pm.
Hej! Någon som vill byta och kan skicka först? Har en iPhone 12 i nyskick med kvitto + kartong + tillbehör. Skärmskydd samt skal från dag ett....
Pm:a Pris runt 1000kr tänkte jag. Mvh
Tack men har affär på G.
Någon som har ett par att sälja? Fint skick med laddningsfodral önskas. AirPods gen2 max 600kr AirPods PRO max 900kr AirPods gen3 max 900kr...
Hej, Följer kvitto med? Kan du ta en bild utan skärmskyddet?
Finns kvitto och hur gammal är den? Mvh
Endast 2nd eller 3rd gen. Mvh
Mycket fint skick med kvitto/kartong/fjärr. Bytes mot Apple TV 4K 2021 eller 2022. Kan även säljas för 1600kr plus frakt. PM:a
Letade själv efter mindre Androidtelefoner till barnen men hittade inga lämpliga. Det slutade med varsin iPhone se 2020 och de är nöjda.
Önskar byta min fina 12:a mot 13P eller 13PM Min är: Nyskick Svart 64gb Skärmskydd & skal från dag ett Kartong Kvitto Batteri 94% Flera skal Pm...
Har båda och använder ATV 4K i hemmabion då den ställer om frekvensen så den matchar källmaterialet. Kör infuse för lokal media typ serier och en...
Sugen på en Android igen. Tänker mig någon från S21 eller S22 serien. Pris 3000-5000kr Pm:a vid intresse. Kan tänka mig en bytesaffär mot en S22...
Letar efter nya armband till min AW 6 44mm. Apple original helst. Flätad solo loop Sportband Skicka PM med bild eller länk på vilket du vill bli...
Tack för erbjudandet men series 6 eller nyare endast. Mvh
Önskar byta färg på min Apple Watch. Har en AW 6 44mm GPS Nike edition i silver nyskick med kvitto kartong. Önskar byta mot en svart. Series 6...
500:- Budet
Min: 64GB Svart Nyskick med skärmskydd och skal från dag ett Batterihälsa 95% Kvitto & kartong Önskar byta mot en Pixel 7 med kvitto. Pm:a
Ingen LTE.
Önskar byta färg på min Apple Watch. Har en AW 6 44mm Nike edition i silver i nyskick med kvitto kartong. Önskar byta mot en svart series 6...
Mycket fint skick med kvitto/kartong/fjärr. Bytes mot Apple TV 4K 2021 i samma skick. PM:a
Köpte en Apple Watch 6 och allt var smidigt och som utlovat. Rekommenderas!
Någon som har en i fint skick? Series 7 45mm ca 3000kr Series 6 44mm ca 2000kr SE 44mm ca 1500kr Pm:a med detaljer. Har en helt ny oöppnad...
Letar efter en mobil till sonen som inte är för stor. Modell av intresse: iPhone SE 2020 Öppen för andra förslag dock, pris runt 1500:-
Ok noterat. Mvh
Helt ny oöppnad Samsung Galaxy Watch 4 46mm Classic i silver köpt på Samsung.se mot Apple Watch. Kvitto finns. Intressanta modeller: Apple Watch...
Med kvitto helst. S21 ca 3000kr S21 FE 8/256 ca 3500kr Pris beroende på skick mm. Pm:a