Separate names with a comma.
@bernard på min C1 från en ATV4K slog inte tvn om till HDR när jag drog igång Halo. :( Det var dock på releasedagen, kanske fixat nu?
Är väl rätt så lätt att kolla upp om det kommit någon säkerhetsuppdatering eller liknande under tiden mellan @Millwad gjorde det och när Netonnet...
Fick en månads trial via Game Pass.. Men Halo är ju varken HDR eller DV på svenska Paramount+? Iaf inte via AppleTV. Ruskigt besviken på den delen.
30 dagars trial på Paramount+ som perk nu för Game Pass-subscribers! :)
100%. Hopplöst att man ska behöva nörda ner sig i allt även om det kanske ger dålig utdelning för tid investerad i många fall. :D
Om jag förstått rätt har alla EVO-paneler det iaf pga filtret. Jag har nog inte en EVO och har ingen rosa tint. Syns det mindre om du tittar i...
Alienwares med Studentrabattkoden DASAWMON23 kostar 10892kr direkt från Dell nu. :)
Inbyggda apparna, iaf på LGn sätter igång skärmsläckare ganska snabbt också när något pausas. :) Men i vilket fall, kul att du är nöjd! :D Det...
Jag har dock svårt att se att det skulle vara märkbar skillnad på 4 år? Mätbar kanske men märkbar? Jag kan ju ha fel dock. Kan vara bara att man...
Lite överdrivet att det skulle vara kört för att barnen pausar? :D Jag har två barn på 5 och 7 år och har haft en B7 sedan 2018 som nu är i...
Som nämnts tidigare i tråden ska skydden blivit bättre med åren också. :)
Har du konto på Swec? Nintendo switch - X2HR - Topping PA3s - MA Bronze 2
Har du familj du vill stänga ute/inte störa? Tycker helt klart att en öppen hörlur är trevligare om det fungerar rent socialt i hemmet. :)...
Köpte ett lantställe 2018 och där satt det en varmvattenberedare från 1973 som fortfarande fungerade men samma sak som för dig. Bytte ut den mot...
Finns tre. Light, Zero och Maxx. :D Zero är helt klart sämst imo.
Brygger jag mer än vad som dricks direkt så sparar jag i termos. Mycket bättre än varmhållning eller att mikra tycker jag. :)
Hade inte varit magsjuk på 15år säkert innan första barnet började på förskola. :)
Även jag köpte ett sånt som jag fick hem idag. Grymt nöjd initialt! Har annars original milanese, nike sportband och ett sport loop. Roligt att...
@keyser klapa snel! :)
@jnsson Är det ett alternativ att handla från Amazon så kostar den 3990 där. https://www.amazon.se/-/en/dp/B096B1J5TV
Jag hade gått på en C1, helt klart en bättre TV i mina ögon men då har jag haft en B7 innan min C1 också. Grymt nöjd! Ungar som kollar på Youtube,...
2990. :)
Riktigt tjusiga! Jag är grymt nöjd med mitt Sequoia-gröna läderskal som jag haft på sedan release. Bästa skal jag haft till någon telefon någonsin...
Riktigt nöjd! Tycker inte det drar i närheten av vad Watch4 från Samsung gjorde när man lämnade telefonen hemma. Jag har oftast telefonen med...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
13 Pro Max [ATTACH] [ATTACH]
@polar590 Vad menar du med rör sig väldigt lätt? Att det blir suddigt?
Bilaffärer är inte roliga. Hur det än kändes precis vid affären så känner man sig alltid liiite lurad efteråt. :)
@Ascended De kanske skulle börja med politik? Konsten att svara utan att svara. :D
@keyser Fy, vad jobbigt. :( Försök att andas emellanåt även om det är svårt.
Du glömde ett pris. :)
+1 på ESR. Riktigt bra känsla.
Sjuåring här hemma som kör Redmi Note 10 Pro och den är stor. Fungerar bra. :)
Köpte det precis till PS5an och har laddat ned efter nyheten om 1.5-patchen. Har inte spelat CP2077 innan så hoppas det fungerar bra nu! :)
Undra hur de står sig ljudmässigt mot AirPods 3. :) Tycker treorna låter riktig bra faktiskt. Sitter bra på mig vid löpning också. Hoppas dessa...
@Magellan1378 Jobbigt läge! Jag köpte Maxen för att jag ville ha större skärm. Visst kan den kännas lite stor och tung om man ligger i soffan...
Om jag fått välja så hade jag valt här på forumet av en medlem med bra omdömen. Men beror väl på utbud också just när man behöver köpa. :)
@Leo83 Ett Amex är fortfarande ett Amex även om man gör betalningen med Google Pay/Apple Pay eller liknande.
Anekdotisk bevisavföring.