Separate names with a comma.
Har idag tagit första steget ifrån Swedbank och mot att bli kund hos länsförsäkringar bank istället! Anledningen till detta var att Swedbank utan...
LG V40 ThinQ [IMG] [IMG]
Nej, det har jag inte provat faktiskt! Men tack för tipset, har någon samma problem kan man ju prova det före man köper ett Micro SD.
Hej på er! Hade ett mycket märkligt fel på min v40. När man installerat BankID och ger tillstånd att läsa in telefon så kraschade appen gång på...
Då har man precis rootat och låst upp bootloadern på min LG V40! [IMG]
Tjenare alla ni med en LG V40 :teeth: Kan gladeligen informera att det går att låsa upp Bootloader med LG's egna hemsida för utvecklare, länk...
Är på jakt efter en LG v30 eller v40! Skriv vad ni har :P Kan köpa rakt av eller byta mot min Oneplus 5T 128GB.
Prova att höra med dessa, de kan laga glasbaksida på andra märken i alla fall. Samsung Galaxy S8 Reparation Glasbaksida - Mobilkliniken
Köra OP5T ägare, lade in senaste TWRP 3.2.3 och flashade crDroid 5.0 med Android ver. 9.0 (senaste) :cool: plus att jag nu har project treble <3...
Japp den klarar drops kan jag intyga :D nillkin härdat glas.
Spigen är de enda jag använder till mina lurar sedan 3+ år tillbaka. Köper oftast via Ebay, tror jag någon gång har beställt från tillverkarens...
Du har ett bra tillägg med det du skriver, jag känner till det, men det finns säkert andra som inte tänkt på det :)
Vi är för många på människor på denna planeten, sett till hur vi konsumerar och hur vi kompenserar vår påverkan (om vi ens kompenserar alls det...
Inte forskat vidare i ämnet, har precis bytt till Fello också från telenor :money:
Nya htc luren med mediatek chip, vad fan håller dom på med :neutral:
Japp, bara sett att den kör VoLTE när jag var kring polisstationen i linköping, körde även bredbandskollen då och fick höga värden då. Närmre stan...
VoLTE fungerar på min 5T med Telenor kort, kör dock custom rom (AICP).
Jag har rootat alla mina egna Android lurar och denna är inget undantag :teeth: Kört AICP (8.1.0) med flash kernel nu flera veckor, fungerar...
Sidan 36 på romens tråd på xda tar upp det. Pröva dessa nano gapps: index - powered by h5ai v0.29.0+001~44e53ab (https://larsjung.de/h5ai/)...
Lineage baserad är den. Förstår inte varför inte alla roms är decrypted, det var bättre back in the days utan allt krimskrams de hittar på under...
Gillar att AICP är decrypted, antar att det översätts till okrypterad = snabbare i teorin. Omni är ju populär, om du provar du ju säga vad du...
Flash kernel v3.0.6.1 är vettig till 8.1.0. Kör den med AICP rom ;) Fick riktigt bra batteritid med denna kombo! Som diskuterades högre upp,...
Jaså måste vara en ny rutin från deras sida, förra gången jag fick bytt diskuterades det i forumet att skärmen byts samtidigt pga svårigheten att...
Hämta ut mobilen nu, det är ju ett skämt!! De har ju inte bytt skärmen för mitt tempered glass är fortfarande monterat = då kan de inte bytt...
Fy fan vad jobbigt :( jag ska hämta ut min på posten idag, haft fullt upp därav jag inte hämtat ännu ^^ Hoppas slippa se att de klantat sig med...
Beta 2 finns ju ute sen flera dagar, samt en del olika custom roms på xda :teeth:
I min värld är det värt alla de 250kr. Man kan med skalet på slappna av fullständigt, välter hunden ner mobilen på golvet eller att man slänger...
Verkar vara sista exet kvar hos den säljaren. Spigen Rugged Armor Schutzhülle Case für OnePlus 5T stoßfeste Handyhülle black | eBay Här har du...
[ATTACH] här är vad du får i lådan, cirka 1 meter kabel.
[ATTACH] hämtade ut mitt spigen skal idag :innocent: Osar lika mycket kvalité som alltid av denna tillverkare, nu är mobilen krocktålig :P Köpt av...
4 dagar nu med Oneplus 5T'n :D fy fasen vad bra tillverkargränssnitt för en gångs skull, inte massa bloatware och skit <3 Men man är ju fast i...
Fasen otur för oss då, fick också se nu på inloggningen att min var reparerad och skickad idag, men något mycket lustigt var med på...
Det är fasen inget bra att dom vill inkräkta på gemene mans rätt till integritet. Vill man inte vara övervakad så ska man ha rätt till ett sånt...
Ännu en anledning att roota och slänga in custom ROM :teeth: men det är ju rätt illa om nyheten stämmer även om de bara skulle vara kinesiska...
Äntligen var de dags och inhandla en ny lur, valet stod mellan Pixel XL 128GB (2016/SD821) eller 5T 128GB. Efter mycket velande mellan de båda...
Japp ;) Ja känns roligt, blev en Oneplus 5T 128GB lagringsminne/8GB RAM, tog expressfrakt då den var prissänkt till 99kr från 229kr ordinarie...
Aj då.. men å andra sidan är det ju inte säkert att de verkligen får reservdelarna på måndag. Har ändå beställt ny lur nu, så kommer ju sälja...
[ATTACH] Beräknad tillbaka 2018-01-15 (Ursprunglig uppskattning 2018-01-09). Då är de bara vänta och se ifall man får ersättningslur :neutral:
City Pizzeria i Örebro är den enda jag varit på där och den var strålande :eek:<3
Det där är samma modell som wonda säljer, V30 med plus och DS för dual sim. Skulle köpt från Wonda ja. Huvudkameran ska vara bra, men om du älskar...