Separate names with a comma.
Hm, ett par av mina kontakter i sms appen ser också ut att komma från fel person. Använde också backup master. Då är vi två som fått samma...
Jag har installerat androzip file manager på telefonen. Sen surfar jag in på swedroid söker upp denna tråd. trycker på apk-filen som länkas...
Kom en fråga om nya market för en stund sen. https://swedroid.se/forum/47504-nya-market-vad-tycker-ni.html För er som vill testa nya...
Citat:Ursprungligen postat av Smith Skulle det inte finnas en ny version av Market förresten? Jag kör nya market och tycker det funkar bra,...
Citat: Ursprungligen postat av nioh Nu när du har SE-launcher igen använd widgeten Statusbyte. Den visar batteri kvar i procent och har 6...
ah ok va bra :)
:) kan man skaka dem tillrätta igen genom att skaka igen? annars vill jag kunna avaktivera den, kommer ju bli skogstokig ifall jag skakar eller...
Ok tack, då är den i widgetstorlek 2*1. Det var min förhoppning. Tack för infon. Mgman
Gokväll, Ni som har tagit hem GB. Hur är digitalklockan. Som arc:en eller som x10:ans i 2.1?
Kör med My Backup Pro, funkade förra gången, även om jag då också använda SE:s egna app som nu kommer sluta funka på 2.3. Funderat som dig att...
Kom på en sak. Jag har fått apk.n för arcens digitalklocka. gillar inte den alls så jag kör fortfarande på orginal digitalklockan. Blir rädd att...
ah ok, då är jag med . Tack för ditt förtydligande :)
nice, en fråga. står så här. Viktigt! Läs det här innan du uppdaterar. •DRM-innehåll kommer att skrivas över. •Det kommer inte längre att...
åååååå vad jag vill ha den dära 2.3 nu :) Man är nästan som ett barn dagen innan julafton, fast detta är nästan värre för "julafton" är ju...
@isak80. Det är mysko, helt klart. Har du kollat med Swedbank ifall de kan se något?
stängde inte google tidigare i år av någon användare som hade kopierat kod mm på populära appar och lagt upp dem på market i egetr namn som...
"perfekt på bussen så man vaknar när den stannar" haha, också ett sätt att nyttja den på :). Gillar din idé. Funkar det på spårvagnen också? Får...
Finns massvis med säljare som ÄN inte har valt att ha verify by visa ( eller mastercard securecode om du har ett mastercardkort) som krav därför...
ska man lämna in luren pga omstartsproblem och hoppas få samma lösning? eller vänta och hoppas på att 2.3 kommer och löser det? :)
En dum fråga kanske :) Men funkar detta bara via appen eller via browser också? Varför jag frågar så får jag inte det att fungera via min...
@ ozp Idag började min widget att snurra (längst upp till höger), som om någonting uppdaterades. men inget hände, det snurrade säkert i flera...
@ fredricklarsson Är du snäll och lägger in en liknande info fast med Internet.telenor.se . Tack på förhand. Mgman
appen SEB Enkla Firman har en funktion där man kan räkna ut fakturering. Du behöver inte vara SEB kund för att använda den. Testa, för att se...
gärna invite till ... mgman
Det är riktigt. Men sannolikt blir det bättre för den som handlar att ta bankens slutkurs än i detta fallet googles omräkning i sek (till en...
BamZe Kolla inlägg 6 i denna tråd. Finns en läkning till en tråd som handlar om detta. I den tråden, not 6 finns det tips på hur du lurar Google...
har fungerat OK nu en period och fixade en ny widget efter senaste uppdatering idag. Ser bra ut :) hade varit juste att kunna trycka på loggan...
Ett tips: För er som är SEB kunder sägs deras app klara av OCR scanning om du har 2.2 eller högre. Har SEB själv men kan inte testa då jag inte...
Står så här på deras app Beskrivning Med SEB i mobilen är du bara några klick bort från de tjänster du kan behöva. Betala räkningar genom...
Läste att banken SEB lanserat en ny funktion i sin app där man skall kunna scanna uppgifter på en faktura. Intressant lösning, hade varit kul att...
Hej, Har på sistone fått tvingad stängning rätt ofta. Vet inte men tror det kan ha med min widget att göra. Hur jag än gör får jag inte upp...
Återuppväcker min egna tråd från i fjol. För den som är instesserad finns det numera en officiell app...
Skall göra det. Har reggat mig nu iaf. Drar över APK:n i eftermiddag (när jag har tillgång till pc+usb) och kollar vad som händer :)
På väg till jobbet nu. Tänkte maila dem under dagen. Jag tar med dina frågeställningar. Mgman
Hola, Tänkte på en sak idag när jag åkte spårvag i Göteborg. Ser på flera ställen elektroniska parkeringsskyltar som talar om antalet lediga...
Hade det varit 1 april så hade jag direkt förstått att detta var bullsh*t. Inte gör Västtrafik något sånt här. Tji fick jag och jag ber Västtrafik...
Har en x10 med 2.1 Appen stöder, om jag fattat rätt, 2.2 Skulle det funka ändå om jag installerade apk. filen som finns tidigare i tråden?...
Vet inte om jag missförstått dig eller inte. Jag använder SwiftKey tangentbord. Där har du siffrorna 123 456 789 --0 Funkar bra enligt mig.
Sms Backup fungerar för mig, dvs jag har automatiskt uppdatering från mina sms till gmail och en separat sms-mapp på min gmailkonto. Testa även...