Separate names with a comma.
Kör denna radio nu tillsammans med 7.03 och det funkar bättre än nånsin förr. :)
Vad kör du för radio?
Gillades inte, DPI'n gör telefonen fin, jag gillar hög upplösning. Men det är inte optimerat till alla program osv. Plus att det känns som...
Ni som beställde saker från ebay killen i Hong Kong, hur länge fick ni vänta?
Eller så kör alla SMS backup + från market, gratis och helt underbar app. Gör backup på ditt gmail konto, kan ställa in en schedule att den gör...
Är uppe i 22timmar nu och har 60% batteri kvar, det kallar jag bra batteri! Känns som jag optimerat allting perfekt nu.
Men vad säger att luckorna man får från HTC är bättre än original? Är dem verkligen det?
Min flickväns mini pro rebootar sig själv utan anledning efter jag körde in V8 hotfix 1 och 2. Plus att den hänger sig aswell. Gillar det...
Kör med stock honeycomb spelaren, jävligt nice faktiskt.
Går det att roota den än?
Menade hårdvaru tbordet samt att jag kör cm 8. Finns det svensk layout till det?
någon som listat ut hur man får svenskt tangentbord på mini pro till CM 7? Har letat som fan.
Jag har läst en del på Xda bla. Där vissa är jävligt missnöjda med stock browsern, jag vet att stock är snabbaste browsern som finns bland...
Vilken ska man köpa ipad eller xoom? Xoom känns ju som en beta produkt i många avseensen. Paddan kanske har lamt ui och är begränsad men apparna...
Honeycombs musik spelare ska kunna streama musiken du har på datorn till mobilen.
Testa skicka en fil så ansluter den direkt. :)
Jag kör senaste Cyagonenmod. Jävligt nöjd faktiskt. :)
Inga moderatorer som kollar forumet antar jag. Tråkigt. Låt användarna bli moderatorer över DHD forumet, så nån kan hålla rent och snyggt. =P
Grym guide, hoppas på att dem kan klistra fast den.
Jag satt också ivrigt och väntade på 2.3 tills jag tröttnade på att vänta och rootade. Never looked back.
Bara jag som inte kan köpa Bejeweled 2 över market?
Tjena! Tänkte tipsa om ett klockrent platformsspel på Android. Detta spel finns även på IOS och har fått riktigt bra reviews av många olika...
Hur tar ni backup på allting, går det att göra via rom manager eller vilket program använder ni?
Tjena. Utrullningen av Gingerbread 2.3 har börjat i Kina. Där den kinesiska modellen av HTC HD2 har fått den, eftersom den är ganska lik HTC...
Tycker spelet funkar kanon, använder DHD.
testa logga in på sidan utan att gå via Wifi och använd 3g nätet istället.
Tror rotationen i Spotify finns som stöd, fast bara till telefoner som har tangentbort, jävligt dåligt val av utvecklarna enligt mig, då jag också...
Vplayer är underskattad
Handcent SMS har quick sms reply funktion vilket är guld värt.
Försämrar inte det minsta, det ända som är lite kasst är väl att fingret glider inte direkt emot copter skydded, blir lite stumt.
http://www.google.com/reader/ Där kan du ta bort/lägga till feeds osv. Allt syncas via dit google konto.
Bara jag som tycker telefonen laggar mer? :D
Jag har haft min i 2månader nu och är fortfarande lika nöjd med min DHD, visst finns det skavanker som knakande luckor och lite fryslagg ibland,...
måste tvångsstänga kamera-appen efter uppdateringen :S Skumt.
sämsta appen jag använd hitils på market.
Verkar som en nice uppdatering!
Sidan släcks oftast när det är tunga flashanimationer, eller om du startar en video in-browser instället för att använda youtube appen. Sånt...
Du får tillgång till fler saker, tex att installera roms samt det finns applikationer som bara funkar när du har rootat telefonen. Du får med...
Jag hade samma problem när jag hade WinAMP installerat, löste det genom att avinstallera det :P
När man väl har konfigurerat den väl och fixat till batteriet genom kalibreringar osv så håller den lika länge som en hero.