Separate names with a comma.
Sålde Airpods till Jimmy, snabb och smidig affär, rekommenderas!
Sålda!
Inköpta augusti 2019 och använda i knappt 3 månader (kört Airpods Pro sen release). I mycket bra skick med kvitto, kartong och org. tillbehör....
Jag har runt 20-30% på kvällen när jag går och lägger mig efter 2 dagars normal användning. Vill man köra långa träningspass (med GPS) får man...
Richard92 vann budgivningen med 3000 kr (avslutad 13:00).
Sorry, glömde det. Kör imorgon kl. 13:00.
Köpt en iPhone XS Max så dags att sälja min 7 Plus. Är uttagen 2018-03-21 från Apple i Täby som ersättningsenhet då min förra blev förstörd....
Kan inte se något liknande på min XS Max... Pröva ominstallera appen?
Sålde en Apple Watch till Millwad, snabb betalning och mycket smidig affär! Rekommenderas!
Såld till Millwad
Såld!
Noterat, avslutar budgivningen vid midnatt idag lördag.
Finns du i Sthlm? Glömde skriva de men plattan finns i Gröndal, Stockholm.
Har uppgraderat till S4 så säljer min S2:a. Men kvitto, kartong och org. tillbehör. Inköpt april 2017 (ca). Armbandet som följer med är aldrig...
Säljer min gamla trotjänare, har mest legat och samlat damm de senaste åren. Inkl. kvitto, kartong och org. tillbehör. Medföljer även ett läder...
Har ett svart band, bara använt några dagar innan jag köpte ett blått. Se bild nedan! 250 kr inkl. frakt med PostNord (bor i Sthlm) vill jag ha....
Sålde en skärm till android4survival, gick bra och smidigt, tummen upp!
Såld till android4survival, ditt bud var lite sent tyvärr ChineseBoy.
Om ingen annan bjuder över idag så är den din för 900 kr :)
200 funkar. Batteriet håller 3-4 timmar plus runt 4 timmar extra med "dockan".
Säljer min externa monitor som bara stått och samlat damm senaste 2 åren. I så gott som nyskick. Inga döda pixlar. Kvitto finns. Mer info:...
Säljer mina Jaybird Freedom som blivit liggandes sen jag köpte mina Airpods för lite över ett år sedan. I bra skick med kvitto och kartong. Svart...
Ingen intresserad? Kom med bud...
Den e såld nu, tack för visat intresse! :)
I mkt bra skick, inte använda senaste halvåret då ja gått över till AirPods. Har aldrig använt medföljande öronplupparna. Inköpt hos Webhallen...
Mkt bra skick, har varit i fodral/skärmskydd(inget skärmskydd på nu) sedan dag 1. Sliten laddsladd (har blivit lite gulaktig). Inköpt Inet...
Kl 19 svensk tid ska den kunna laddas ner från...
Sålde en Huawei Watch till Fredz. Snabb & smidig kommunikation samt affär. Rekommenderas :)
Har skickat PM till dig så löser vi detaljerna :)
Den finns kvar och den som bjuder högst idag (fredag) vinner budgivningen :)
Den är din om ingen annan bjuder högre idag (fredag). :)
Säljes eftersom jag köpt en iPhone 7 plus. Inköpt på Mediamarkt vid den svenska releasen. Inkl. org. tillbehör, kartong och kvitto. Fungerar bra...
Såld :)
Om inget mer bud kommer ikväll är den din Fredz :)
Säljes eftersom jag gått över till Apple Watch. Inköpt på Webhallen ca 1 år sedan. Inkl. org. tillbehör, kartong och kvitto. I bra skick....
Japp, såld nu! :)
Fick 500 kr bjudet från Sweclockers kl 14:01 igår så de budet leder just nu.
Japp, har sett folk som gjort det, aldrig prövat själv dock så kan inte garantera något... Här är Asus officiella produktsida för dom som är...
Säljer min Chromebox som bara blivit liggandes sedan jag köpte Macbook och Apple TV (använde den som HTPC). Fungerar perfekt men finns lite mindre...
Trist och dåligt från Huaweis sida :(