Separate names with a comma.
Hej Min kompis har köpt en Galaxy s4 GT-I9507V i Kina och jag har försökt söka lite angående att flasha in en nordisk firmwire, men det kanske är...
Jag gick från en Iphone 5 till en Z3c igår. Jag har under en längre tid behövt stödladda min iphone under dagen för att den ska orka och det är...
Såld!
Hej! Döm själv, här är en bild på sprickorna. Annars fungerar den felfritt...
Ah jag vet, men köpte den i maj 2012. Tack ändå!
Jag har en vit Galaxy S3 med spräckt glas. Allt fungerar på telefonen, men glaset är som sagt spräckt. Det sitter ett sd-kort på 32gb i och så har...
Haha ännu bättre? ah vad ska jag säga, finns ju ingen telefon som ens är i närheten status just nu 26% 1d13h 4h24m skärm
Jag köpte batteriet i torsdags och har hunnit med några laddningscykler nu och kapaciteten blir bara bättre och bättre. Återkommer ikväll med en...
Min sprack också "av sig själv" för 2 veckor sen. Citationstecknen för att jag inte är säker på vad som hände. Jag var på gymmet och när jag tog...
Efter att jag fick min ota och låt den vara så fick Samsung för sig att det behövde uppdatera Samsung kontot. Det misslyckades så nu kommer frågan...
Jag sitter på MIUI nu och försöker få in CM10. Men när jag installerar får jag bara ett errormeddelanden Förslag på vad jag kan prova? Jag kan...
Jag har precis samma fel på min S3a. Den började strula idag... Samtalet kopplas upp, men sedan hör jag ingenting. Om jag har headset i så...
Jag har kört jefit (betalversionen) i över 1 år och det fungerar väldigt bra! Har inget negativt att säga faktiskt
Har lyckats lägga till någon funktion så det plingar alltid till när jag skickar sms, hur stänger man av det? Det är inte leveransrapport
Fungerade för mig. Tror dom begränsat sökfunktionen om mannläser på swedroids förstasida
Fick en uppdatering i morse på 8.75. Är det någon som vet någon skillnad? Kanske bara är småfix från den senaste
Kör du rotat? Har för mig att man måste det. Jag kör med wii classic controller och fungerar också fint!
Frågan har säkert behandlats, men lyckades inte söka på något så att jag hittade.. Jag har bara upplevt det en gång, men när jag fick ett...
Har testat min wiikontroll nu. Fungerar super att lira både Snes och N64! Kör med mhl kabeln till TVn och sedan sitter jag i soffan med...
Jag kör med Samsungs OTG-kabel som är till S2an.. inga problem att använda till S3an!
Haha fan vad pinsamt lätt.. tack så mkt!
Jag får inga meddelande om notifications längre, det är bara nån minusikon uppe i baren [IMG] Har provat att starta om luren, men det hjälpte inte
Okej! Min plan är såhär iaf. Jag har köpt mhl kabeln så att jag får upp bilden på tvn. Då måste jag ha en blåtandskontroll för att uttaget är ju...
jag köpte den från samsung som är till S2an, den fungerade! Nu ska jag fixa en wii kontroll och en wii classic så jag kan börja lira sköna spel :)
Vilken OTG-kabel har ni använt? Den här fungerar inte va, eftersom S3an har fler pinnar i hålet än S2...
Har du en trådlöst xboxkontroll som du fixat en kabel till, eller är den köpt med kabel från början? Har fått för mig att det är skillnad, men vet...
Vakterna och jag tyckte olika ang hur onykter man kan vara på festival, så dom visade snällt vägen ut från området. Smart som jag var sprang jag...
Ramlade ner från taket från en bajamajja på Summerburst i helgen. Slutade med en del märken i krom-kanten och jävligt ont i röven som tog fallet
Är inne på samma sak. Man får köpa en adapter till xboxkontrollen så att den får blåtand
För mig drar också batteriviloläge mest (efter skärmen då), men jag får ändå ut runt 20h så ingen big deal liksom
Statistiken för mitt batteri har fuckat ur http://db.tt/WhN62OLt
"batteriviloläge" drar mest batteri på min lur, och den har varit aktiv lika länge som den varit utdragen ur laddaren.. Ska det vara så?
Jag kör a-Jays four (iPhone modell) och dom låter riktigt bra! Dock kan jag inte höja/sänka volymen, men svara och pausa musiken fungerar!
Supernöjd hittills! Köpte telefonen vid lunch idag och har pillat hela tiden typ. Batteriet går gått ner till 42%, men skärmen har varit på i över...
Vad har ni för saldo idag? Är på väg in till er nu
Får ingen kontakt fastän jag prövat det du nämnde.. :-\
Fick precis mail från Cdon :-D det stod att dom skickat min blåa sgs3! Jag beställde 12/5
Same here... Gäller att hålla tummarna extra hårt så vi också får från fösta batchen!! (iof kanske det är barnsjukdomar på den 1a)
Mitt microUSB-uttag på telefonen är trasigt. Jag kan ladda telefonen (får ingen indikation på att man koppla in laddaren, men batteriet blir...
Jag har kört 11an nu sen den släpptes och jag blir tokig! Batteritiden är värdelös (tappar 60% å en timme när man sitter och leker med telefonen...