Separate names with a comma.
Grabben gillade det aldrig Inköpt under 2025. Tyvärr finns varken låda eller kvitto då det var en gåva. Fungerar dock utan problem. pris 200 plus...
säljes vit dualsense helt ny i förpackning. kvitto finns digitalt från webhallen. avhämtning hos mig i solna eller så möts vi. pris 700:-...
Söker ram minnen. vet ingenting om de här men så här står det på det som sitter i idag. är det DDR 4 eller är jag ute och cyklar?
sonen sitter och redigerar videos i after effects? har en gammal skruttig laptop som knappt orkar. funderar på om en beggad macbook m1,m2 gör...
Vit iPhone 12 64 gb fint skick förutom ett märke på ramen som syns på bild. Allt fungerar som det ska. Bara telefonen som säljs. 1700 plus...
Söker ram minnen till laptop. Har noll koll men det står ”pc4-3200aa-sa2-11” på det som sitter så antar att jag vill ha samma fast större? Sitter...
Användes aldrig därför säljs den. Låda och laddsladd finns. 128 gb minne är det. Har ingen koll men typ alla spel verkar finnas! finns i Solna...
Söker Zelda spel till switch. Mötas i Sthlm eller skicka spelar ingen roll.
Sökes en switch lite med laddare. Spel är inget krav. Kan ses i Sthlm eller så skickas det, spelar ingen roll! hit me up!
MBP tidigt 2015 13” Fungerar utan några som helst problem. Laddare finns Batteriservice rekommderas, står sig 2-3 timmar utan ström. Pris 900...
Har en MacBook Pro tidig 2015 Fungerar utan problem, original laddaren finns service rekommenderas på batteriet men för mig funkar det bra,...
söker en macbook m1, gärna i stockholm så jag kan hämta. har inga direkt krav förutom att den ska vara hel och fungera utan problem.
Har idag en MacBook Pro 2015,i5 8 gb ram. Den börjar bli trött! Undrar hur stor uppgraderingen det blir om jag skulle köpa en begagnad air från...
Söker Dualsense kontroll färg spelar ingen roll, behöver vara hel. Gärna så billig som möjligt!
Hittade en s10+ i gömmorna fungerar som den ska, återställd och uppdaterad. Fint skick för sin ålder tycker jag. hel fram och baksida. Kartong...
Söker en enhet från tp-link Deco serien gärna i Sthlm
Hittade dessa två i lådorna och undrar vilka modeller det är? På baksidan står det att båda är model nc2-6a5. Tacksam för hjälp!
Finnes: ps5 digital sökes: ps5 med skivläsare i Stockholm
Har köpt AirPods 4 därför säljer jag dessa airpods PRO 2 Lightning 1 år gamla ungefär. Låda, laddare och eartips ( köpt nya idag i apple butiken...
Letar efter en R36S konsol med inbyggda spel. har du någon annan modell/märke går det också bra. distans affär går utmärkt annars kan jag ses i...
Letar laptop tänker mig att den ska kosta runt 3-4000. Kommer använda datorn till surf, YouTube ibland. Vet inte vad som behövs för det? har en...
Hittade hemma i byrålådan röd iPhone se 64 gb 2022, skicket är inget man ringer hem om! Skärmen är hel och kamera lika så! Touch ID fungerar....
svarta dbrand plates till ps5 digital fint skick, knappt använda finns i sthlm, solna pris 450, går att diskutera. kan skickas och då står...
Var inget för mig. special edition utgåva med oanvända koder 300 plus frakt
Hittade ett par AirPods i en låda som inte använts på flera år. Har gjort rent dom snabbt, kanske går dom att få renare? Testade dom nyss och dom...
Sökes iPhone 11, 12 till grabben. Fint skick och dugligt batteri är kraven.
Säljer sonens dator då han gått över till ps5. Fungerar utan problem, han har spelat fortnite och Minecraft på den. finns i Stockholm så...
hittade dbrand plates till första utgåvan av ps5 utan skivspelare. färg svart bilder kommer under dagen. ingen aning om pris men kan väl starta på...
Har inte lirat på länge så det får säljas. Konsol, två handkontroller, laddstation Finns i solna pris 1500:-
Fungerar som den ska. Finns i Solna, kom och hämta!
200 kr ink frakt st Joycon laddare från hori 200 kr ink frakt
50 kr st plus någon typ av frakt
Aldrig använd. finns i Sthlm kan skicka. pris: 150 plus frakt eller nått, den ska väck.
sugen på en Apple Watch Behöver ingen värsting. Kravet är att den är hel.
Söker ett ps4 slim eller PRO som inte låter som ett jetplan som startar. Med fördel i Stockholm
En pdf sladd kontroll för Xbox, fungerar även med PC. Kanon skick, knappt använd. pris 150 plus frakt
Hittade en i gömmorna! fint skick förutom att glaset på kameran är paj. 850 kr plus frakt
Passar på att rensa då jag ska flytta. ingen aning om priser men sätter 1 kr som startbud på varje grej. Kom gärna med bud du tycker känns...
Ena luren spelar lägre/inte alls. För vänta er inga stordåd! pris 175 kr fraktat! (Bild kommer)