Separate names with a comma.
såld för 3800 kr
@Magic163 har lagt ett bud på 3800 kronor.
Har redan bud på 3800 utan frakt.
2 månader gammal Mi Mix Kinesisk rom Inga skador eller märken, Nyskick.[ATTACH] 4500 kr. Kan hämtas i stockholmsområdet. /Fredrik
Jag har lyckats tappa bort min backup på stock rom till HTC Desire HD. Funkar dessa Shipped ROMs till Desire HD också, eller gäller det endast Desire?
Hör av dig om du är intresserad https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=32336
3 mån. gammal Samsung Galaxy S säljes eller bytes mot annat roligt, kom med förslag. Förövrigt är telefonen i nyskick, inga repor eller andra...
Det försvinner om man ändrar språk till Engelska!
Efter jag har använt Market Access så får jag dubletter av alla program i Market, har provat med att återställa till svenskt sim och starta om...
jag har även formaterat sd kortet, det funkar bra! och nej, det tar inte lång tid att starta om telefonen efter en wipe.
Jag använder recovery fil "recovery-RA-magic-v1.2.3G.img" och försöker göra en Wipe data/factory reset men det funkar inte. När jag startar om...
Jag har kört med 4.0.4 och då slutade svarsknappen att fungera, någon som haft samma problem! Jag har letat igenom hela tråden men hittar inget...
tack så mycket Ramboline, nu funkar det klockrent.
har läst igenom tråden och hittar ingen som har fått både data och mms att fungera med Telia, är det någon som fått det att fungera?
Jag kör Telia, och jag har inte stängt av 3G manuellt, hittar inte heller vart man kan aktivera 3G
Jag har bara en E ikon sedan jag intallerade ion rom:en? Jag har en tysk vodafone.
jag fick med ett 8 gig's kort när jag beställde från Tyskland.
det händer inget när jag klickar på ENTER.
jag installerade Better Terminal Emulator och skrev SU, men hur exekverar jag kommandot?? Det händer ingeting.
Apps installer, vart hittar jag det? Har sökt på Android Market, men hittar varken SetCpu eller Apps installer..
Hej, fick min HTC Magic idag, beställd från www.handyattacke.de. Det första jag gjorde var att flasha den Ion builden och sedan spl:en, funkar...