Separate names with a comma.
Men det är ju som mitt typ. kör du också beta? eller använder du iOS? De kanske satsar på det först
Jag kör android och kan skapa Junior-konto på förstasidan. Kanske ingen annan som gjort det, men jag har signat upp mig för betaversioner, så jag...
Och som musik medan man duschar är de guld :D:cool: btw, jag gjorde om mitt egna rosa case till ett svart med Hammarlack på sprayburk. Blev...
nu när det är riktigt nära.. ska du våga chansa? ;)
Ja de är schyssta, hjälpte till när jag behövde någon kod för att koppla ihop med mitt Wirex, tog nån minut sen var det fixat. Inga som helst...
UPDATE! De nya landar på Sveriges viktigaste flygplats (Axamo, Jönköping) idag runt kl 15! Hemleverans till mig senast fredag 22:e maj, men jag...
Sorry, bara vita då jag själv har en vit :)
Musen såld till @Kanoder :)
hmm utan kartong isf :)
Ingen som är sugen på nåt? Man får komma med eget prisförslag om man vill, så kanske jag går med på det :)
Är folk fortfarande sugna? På just den modellen eller annan Flashbar? Snaxkat lite med en tjej som jobbar åt ett företag som tillhander...
Förstår inte riktigt, integrera en kernel i Windows? Hur kommer den underhållas? Hyper-V ingår i Win 10, så det är ju bara smäcka upp en maskin...
Jag hade visst missat säga upp, fick en värdecheck på 50 spänn på mailen häromdahen. Gick in för att avsluta och blev då erbjuden 3 extra...
Ingenting sen 23e april? Jag är gärna på, alltid skoj :) Kör win 10 med chrome, Android pie med chrome och diverse, debian med chromium och...
Second device säger inte de här iaf. Tror fakriskt inte den säger nåt alls om man börjar med en och lägger till den andra senare.. Mem sen har jag...
Är det såpass störande alltså? Kanske går att stänga av, har inte kollat. Men visst, jag plockar bort dig från listan :)
Yes, samma på dessa, något jag personligen gillar :D men var inte så snabb på att stoppa in dem i öronen så är problemet löst? Duschar btw med...
Det är lugnt, jag har koll, jag har dig i mitt excelark :cool:
Kan också säga att WiFi amplifiern är riktigt riktigt bra för att vara så liten och snärt som den är. Köpte min, Kinesisk version då eftersom de...
@LMLarsson77 Står nu i annonsen! 1 av varje :) vill man ha 2 av nåt eller bara nåt enstaka kan vi nog komma överrens i PM :)
Svar ja, det går att använda bara en och det spelar ingen roll vilken :)
Håller också med om själva caset, eller locket som jag skrev i annonsen. Och att det lyser igenom märkte jag först efter att jag testade tjejens...
Tack @jimmyfogelqvist ! Vad har ni för telefoner och BT? Jag upplever nämligen aldrig att det bryts/hackar mer än om jag går för långt bort....
Check! konstigt att de inte digitaliserat det också..
Joho då :) skriver upp. Kan redan nu säga att svarta är överlägset mest populära. Tur jag tog extra många sådana, men de kommer ta slut snabbast...
om någon bor i jkpg/hva kan de få komma och hämta ett par rosa på direkten och säga sitt!
Vet inte om jag själv fått ett sånt nångång, men antar att de inte tar swish då som tullen tex? Riktigt drygt, jag ber verkligen så hemskt mycket...
Absolut, älskar specialare! hänger med en liten random present också bara för det :cool: Javisst, om det var en order? Ja den är lite rolig,...
Kan ju meddela att det jag väntar på är: Xiaomi WiFi Amplifier 2 - kommer finnas 5st. Bara 2,4Ghz, man kan välja att köra som repeater eller...
Du är nummer två i mitt excelark :) förhoppningsvis hör Fedex av sig imorgon och kan lämna dem då, annars kommer de i nästa vecka :) Skickades...
Ja det vore tacksamt :)
noterat! :)
Jadå, jag har koll på den tråden och antal och färger som finns kvar :)
2020-06-11 En 10" LCD Whiteboard från Xiaomi har råkat bli över :) 2020-06-10 WiFi Amplifier 2 är nu inne! :) Mi WiFi Amplifier 2 Rekommenderas...
Vår IPTV som körs trådlöst på en RPie dör alltid när vi micrar något. Micron sitter precis mellan router och TV :D
Ledsen för sent svar, men det har kommit lite emellan och aldrig tagit fart.. Dels försvann lite (men bara lite) av smarta-hem-manin jag hade, sen...
Pratade med Postnord i ett annat ärende idag, och frågade samtidigt varför ett paket (Från Banggood) varit i Sverige i över en månad men inte...
Jag tolkade allt som att 2 frimärken räckte upp till 249 gram ,ja. Erbjuder alla 50/50 split på den extra kostnad som blivit, om man vägrar finna...
nej, det blir tight med 4, så därför valde jag 3. typ 230g per paket, hade god marginal till 250 på både min och postnords egna våg så.. :/...
Tack alla för er förståelse! Ska försöka fixa en grej innan nästa sändning... kanske kräva pengar av mitt postombud som får stå för det ni fått...