Separate names with a comma.
Dolphin Browser (Y)
Alltså en till dator? Nej, där backar jag nog.
Har nosat på det området, men inte riktigt hittat något som passat mig. Sen streamar jag film till två stycken PS3:or från datorn och eftersom...
Jo, jag vet. Köps inga inan priserna går ner. Kollade på denna innan översvämningen. Den gick på 1300-1400 då, men jag tänkte vänta lite. Min...
Usch, har de gjort en uppföljare med andra skådespelare? Hatar sånt.
2: Into the Blue?
Köpte precis appen, men får bara en svart bild + kontrollerna på skärmen. Har fixat BIOS-filen och har testat Rayman och Crash Team Racing....
Ja, såg nu att det blivit lite dyrare igen. Innan kunde man ju få det för 49 kr nytt :p
Det låter ju bra. Ska bli kul att se den nu :D
Det är ju sant, men är priserna lika höga?
Men om jag ska ha en intern?
3: Zodiac?
Tyvärr sålde det inte så bra tror jag. I ärlighetens namn fick man inte så mycket för pengarna. Storyn var kort och sen var där bara Time Trials....
OK, tack. Kan du rekommendera någon? Siktat in mig på en 3TB, men mycket mer vet jag inte. Blir dock ingen förrän priserna gått ner.
Är i depserat behov av en ny hårddisk, men även en ny dator. Det blir en stationär vilket leder mig till min fråga Är det bättre att köra på en...
Rätt, du kör nästa.
Jag kan :)
I kväll blir det nog The Big Lebowski. Hört mycket gott om denna filmen, så ikväll är det dags. Vad tycker ni om den?
Sjukt bra spel. Så jävla drygt när det inte kommer uppföljare till spelen man älskar mest. Var är Mirror's Edge 2?
Kanske lättare att hålla reda på antal rundor vunna, men hur som helst så hade du redan gett dig själv poäng för dina två rätt och nu fick du ett...
Hara bara PS3, så jag kan inte uttala mig om det. Brossan hade ett gammal XBOX 360 innan. Jag tror det blev varmt för det lät som en dammsugare....
Japp, en poäng till dig och du kör nästa runda.
Utspelar sig i datorvärlden
Kan bero på att den blivit varm. Står konsolen bredvid annan elektronik tätt intill så blir det lätt väldigt varmt.
Vatt och spanat i senaste filmer? ;) Nej, inte Tekken.
Nej
1: Little Nicky (alexm) 2: Inside Man (alexm) 3: Never Back Down (Snusdus) 4: Disturbia (neddie) 5: Varken Green Lantern eller X-Men är...
1: Little Nicky (alexm) 2: Inside Man (alexm) 3: 4: Disturbia (neddie) 5: Fight Club är fel.
Tekken Fan vad synd det är att de inte gjorde någonting mer med den filmen. Kunde ha blivit hur bra som helst. Om inte annat så för fansen.
1: 2: Inside Man (alexm) 3: 4: Disturbia (neddie) 5:
Visste inte ens att det gick att köra på telefonen, däremot har det strulat lite (men inte alltid) när jag och brossan loggat in på samma konto...
Nope
Gratis iallafall.
http://img830.imageshack.us/img830/5843/namnlsc.jpg Du borde ha en poängtavla också.
Är på G.
Då får jag lov att ge upp. Kan inga fler med Jason Statham utantill förutom Death Race och den är det inte.
Chaos?
Någon av de tre The Transporter?
Löst sig nu?
1: The Mechanic? 2: Fast Five 3: Die Hard 3 4: The Hangover 5: American Pie: Naked Mile