Separate names with a comma.
Jag är ute efter att kunna öppna en folder till höger om mappikonen man klickar på, dvs inte över eller under horisontellt utan vertikalt om...
Blir era Note2 också sjukt varma vid belastning? Om jag stänger alla aktiva appar och rensar minnet och sedan startar Need for speed MW och kör...
Finns det nån möjlighet att visa sina Facebookbilder i quickpic så som i stock bildvisaren? Även som bilderna som laddas upp via Google+ vill...
Har en Nexus7 32gb 3g i nyskick köpt i julas. Kvitto och orginalkartong finns. Svart Flipcase med magnettändning av skärmen vid öppning ingår....
Mina döttrar spelar en hel del på Nexus7an, dom spelar tex ett spel som heter Littlest Pet Shop, jag såg nu att det är skitlätt att dom trycker...
Jag är på jag efter en widget som kan välja sidor i min launcher åt mig, dvs jag vill ha indikatorer på min hemskärm som visar en typ av översikt...
Vad är det lättaste sättet att låsa upp en Omnia 7 bortsett från operatören? Tack..
Har svårt att sätta bra namn på rubriken, men det jag undrar är om det finns ett sätt att spara spelen så man slipper börja om från början igen...
På sistone har min telefon börjat lysa upp från släckt läge.. Bilden som då kommer upp är nedanstående, inget går att trycka på eller så och...
Jag har sedan jag bytte från Note2, till Note2 LTE börjat missa massa samtal, asså jag får ett sms om att viss person har försökt ringa mig. Dock...
Flashade in en ny rom för nån vecka sedan, sen dess har telefonen blivit skitvarm i övre delen av skärmen när man pillar med den, när man sen...
Jag har för mig att jag nån gång i inställningar har ändrat nåt som höjer volymen...nåt som typ "om du klickar i denna riskerar du din hörsel"...
Köpte en Samsung Omnia 7 till min dotter i somras, nu är det ju så att alla andra har Iphone eller nån Galaxy modell så såklart vill ju även hon...
Hur tar man bort hemskärmar i stock launcher?
Skulle det inte kommit nån uppdate där man kan zooma i mejlet? Har jag missat nåt?
Jag köpte igår en Note2 LTE, jag var säker på att det var nåt fel på antingen telefon eller mitt abonnemang eftersom jag aldrig kom in i 4G läget,...
Vilken hastighet ligger ni på över 3g nätet ? Min arbetskamrat ligger på 16mbit på speedtest, jag ligger på runt 5mbit, vi har båda Tre som...
Som rubriken lyder, var hittar jag battery cover.. Eller back cover till Note2an, både i Sverige och i utland tack.
En god vän ska köpa en Note2, jag har övertygat honom om hur grym telefon Note2an är. Nu till frågan, LTE eller inte LTE...forumläsare som man...
Upptäckte idag att min penna har blivit knepig, när man hovrar ovanför skärmen så beter den sig som att jag hade spetsen mot skärmen, jag kan asså...
Fick ett Logitech K400 i julklapp köpt på Netonnet, men när jag pluggade in det märkte jag att inte å-ä-ö funkar... Jag vet inte var jag ska...
Jag har märkt att flertalet browsers inte lirar fullt ut ihop med swiftkey, autokorrigeringen funkar inte, den är liksom försvunnen.. Nån som...
Får du göra i den här tråden : https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=81404 (hittade förts inte tråden länken går till, så jag skapade...
Beställde mig en Nexus 7 från 3 förra veckan. Han lovade dyrt att jag skulle ha den antingen på fredag senast måndag... Gick hela fredagen och...
Svårt att hitta förstår jag, men jag chansar.. Är det nån som sitter på en trasig S2a där skärmen och digitizern är hel? Inga fantasisummor...
Jo jag vet det är ett Android forum men tänkte att det kke ändå är nån som intresserar sig.. Windows 8 som pc/tablet.. Det hela började inte så...
Sålt!!
Önskar att kunna få upp Medialjudet till min bluetooth headset/handsfree, det är en vanlig billig mono inear plug.. Går det och isf hur?
Efter en att jag började använda JB så tycker mitt surfande bara har inneburit massa problem , jag är inte nöjd med nån browser jag provat.. Jag...
SÅLD! Pris 3500kr. [IMG]
Finns det nån lösning för att kunna styra min Transformer prime med min Note2? Det jag frågar efter är främst muspekare och Tangentbord så jag...
Jag med flera upplever att Note2 har betydligt suddigare bild/skärm än Note1 för att inte tala om S3. Grejen är att det är några som upplever...
SÅLD!
Säljer av skal till Galaxy Note (1) då jag får min Note2 imorgon :) 1* Bakstycke kolfiberlook NYTT, 100kr 2* Hårt tåligt skal kolfiberlook...
Är på jakt efter en S3:a vit eller blå. Krav: *Olåst *Totalt oskadad *Kvitto *Max pris 3500kr Jag finns i Halmstad, hämtar gärna med...
Funderar på att skaffa S3. Lite frågor om färgval. 1: Läste nåt om att det kan uppstå små sprickor i den vita modellens bakstycke, finns det...
Säljer ett helt nytt "salespack" som jag fick från HTC då min förra strulade. Allt är alltså nytt, endast öppnad för fotografering och för att...
Nån som märkt att Chrome slänger om dom redigerade orden man skriver i forumposter när man skriver med SwiftKey?? Det började idag..
Tjena Jag kör handcent sms och jag får alltid dubbla signaler och dubbla notifieringar i statusfältet när jag får sms. Nån som vet hur jag...
Upptäckte just att jag har ett fält på min skärm där aktivitetsfältet är. Syns sjukt mkt när man kollar film och andra lägen man har telefonen i...