Separate names with a comma.
Iphone x köpes
Bytte telefon o allt gick smidigt o lätt.
Kvar ??
Tänkte bara delge dig att 2000 kostar dom helt nya nu
Bjuder 1900
Köper för 1300 plus frakt
Oxå ot haha. Skulle du kunna skriva namnet på den urtavlan
Har ett rött gummiskal för 50kr
Vill du köpa @hellyh
Den e din
Det e gjort nu
Jag ska försöka logga ut den genom iCloud. Annars får du koden av mig när du får igång den
har en trasig iPhone 8. Skärmen e spräckt o den visar bara Apple logga alltså vill ej starta Säljes för 1000kr helt utan garanti
Sålde en min9 se. Super köpare. Snabb betalning bra kontakt
Iphone 7 eller 8 köpes. Inga fantasi priser
Skåne höör eller Malmö Lund
PlayStation 4 med 1 handkontroll. Skivläsare funkar ej. Men funkar ju super med online spel 1000 kr eller bud
2200 plus frakt o den e din
Sänkt pris
macbook air 11tum med laddare.. lite märken här o där men funkar perfekt. den e sen mitten av 2013 med senaste operativsystemet. 4gb ram 128gb...
[ATTACH]
83%
Iphone 7 plus 32gb fint skick olåst laddare kartong. Färgen e väl typ rosa vit. Det rosa syns inte med skal Pris 2800kr
Yes märkt det många ggr
Snabb affär snabb betalning bra kontakt bara bra alltså
Zenfone 6??
Vill helst inte gå under 5000.gav 6000 för en vecka sen
Zenfone 6 med alla tillbehör o kvitto. 128gb svart. Använd 6 dagar Bytes mot mindre Android eller iphone 5000 ink frakt Finns i Skåne
Zenfone 6 helt ny 128 gb. 5000 ink frakt
Bjuder 6000
5600kr
Köper
Zenfone 6 använd 1vecka med alla tillbehör i nyskick. 128gb black Saknar Apple Bytes enbart mot iphone x, xs, xs max
Yes har uppdaterat men blev minimalt bättre
Har haft min 1 vecka nu och är supernöjd. Enda negativa jag hittat är att ljudet i högtalaren e ganska lågt vid samtal. Allt när man har mobilen...
Samsung s10 White 128 gb, olåst , laddare, kartong, headset. Mkt bra skick. Flertalet skal medföljer. Finns i Skåne men kan skickas spårbart...
har en s10 till salu men vilken processor veti fan
129 ink då
Jag ger dig 100kr ink frakt
Kvitto ? Ålder ??