Separate names with a comma.
Har en Samsung galaxy Watch active 2 i fint skick. Intresserad?
Då får jag avstå. Jag bor på Västkusten och hade velat mötas upp. Tack ändå.
Hej Jag är eventuellt intresserad av endast mobilen. Var finns den?
För min del blir det också byte till Telenor då Telia var helt ovilliga att prismatcha i år.
Köpte en Sonos beam av @art0101 Bra kommunikation. Väl förpackat och snabb leverans. Rekommenderas
Hej Har du kvar Sonos beam till försäljning?
Vart finns den?
funkar den med skal på? Plastskål från ideal of sweden
Tack för tipset. Jag beställde från den säljaren 11/11 men det har inte skickats än. Hur lång tid brukar det ta innan de skickar paketet?
Var finns den?
Var har ni köpt dammsugaren ifrån? Jag hittar den på massa olika sidor men känner att jag inte vet vilka sidor man kan lita på.
Hej Jag tar den för 7500 kr + frakt
Jag tar den
Funkar det på befintligt konto? När måste det senast aktiveras?
köper för 150 kr
Jag köper koden för 150 kr !
Hej. Jag tar en lätt beg med case + frakt
fallout 4 för 220 kr inkl frakt?
Sålde en Galaxy S4 till wonom666. Snabb betalning och bra kommunikation. Rekommenderas att göra affär med.
Jag har en galaxy s4 i bra skick till salu. Du kan få köpa den för 800 kr inkl. frakt. Originalkartong och ev. kvitto finns.
50 kr rabatt vid köp över 200 kr. Giltig till 17/4-15. ExpKmdP65 Skriv gärna om ni använt koden.
Jag har en i oöppnad förpackning. Vad kan du tänkas betala?
Måste man använda abbonemanget innan man säger upp det eller kan sim-kortet ligga oöppnat?
Ni som har skaffat ett 49-kronors abbonemang, när säger man upp det? Kan man göra det någon dag efter man köpt mobilen?
Bump
Säljer en helt ny Galaxy Alpha köpt hos 3, förmodligen operatörslåst. Förpackningen är oöppnad och kvitto medföljer givetvis. Eventuell frakt...
Byte mot 3ds xl inkl. Pokemon och lite lullull?
Är nintendo 3ds xl intressant? Pokemon och massa lullull medföljer.
Köpte en Xperia V av Ekman. Snabb och pålitlig säljare, rekommenderas.
Jag köper. Skicka PM med vad det kostar inkl. frakt. Har swish jag med.
Är ett byte intressant? Vita mot 3ds xl i nyskick med pokemon
1000 plus frakt Får man med kvitto eller liknande för garantiärenden?
Har precis registrerat mig och fick då ett mail från "Buddy-mail" med tjat om surfplatta igen. Hur kommer mailet se ut från dem? Sedan undrar jag...
https://www.comviq.se/ kör en kampanj just nu om man hämtar ut telefonen på pressbyrån eller 7-eleven. 385kr/månad galaxy s4 med comviq fastpris
Hejsan. Har en Vit Htc One X i oöppnad förpackning. Fick en helt ny på garantin med helt nya tillbehör i förpackningen. Den är olåst. Vill ha...
Du öppnar ett nytt konto med en gift code tror jag.
100 kr blir fint
Jag har en gift code som jag kan sälja. Hur mycket erbjuder du?
Jag har ett abonnemang från tre som jag kan tänkas ge bort. Bor dock i Uddevalla så vet inte hur man lättast ordnar det.