Separate names with a comma.
Har en meizu mx5 32gb jag kan släppa för 1400 om det är intressant.. finns i Umeå.
Bra köpare! Inget strul och enkel kommunikation! Rekommenderas!
Betydligt mer premium än m2 note. Men kolla upp den själv och återkom om det känns intressant!
Kan en Meizu mx5 32gb vara intressant för byte?
Har en nexus 5 med vit baksida som mest bara nyttjats som extra telefon. Ca 1,5 år gammal. Lådan tror jag finns kvar och har 2 billiga mjuka...
Pm
Precis. Vit front och silver/grå baksida. 32gb rom, 3gb ram. 2 skal medföljer.
Har en mx5. Ge ett bud om du är intresserad! Kan skicka bilder om så önskas..
Samsung galaxy tab S 10.5 inkl samsung keyboard cover. 2500:- eller något vettigt bud..
Dosan funkar dock inte perfekt senast den testades. Men tycks minnas att vi använde nån app i telen istället. Inte använt den på över ett år. Ska...
Jag har en gen 2 som inte används. Vad vill du ge? Ingen koll på vad dom ligger runt nu..
Har en z5 compact i väldigt fint skick om det kan va intressant?
+ frakt. Kan ta allt via pm!
3300
3200 + frakt
100kr
850
När slutar budgivningen?
Lägger bud på 700kr då!
Hur är batteritiden på den?
Om någon är intresserad så funderar jag på att sälja min och testa nån annan lur istället då den av någon anledning inte alls vill samspela med...
Jag har haft roaming igång men ändå strul. Testade byta simkorten i min och syrrans lur, hon har tre, och då funkar båda felfritt. Alltså min...
Hej. Ny här och ny xiaomi användare sen några veckor tillbaka. Trivs fantastiskt bra med min rmn2 prime men har ett litet problem som jag inte...