Separate names with a comma.
Hej Som rubriken lyder söker jag Google Pixel buds 2 pro, eventuellt att jag är intresserad av ett paketpris med pixel telefon också, kom med...
Hej Som rubriken lyder söker jag ett par brusreducerande in ear, gärna pixel buds då jag äger en pixel, men liknande går också bra. Kom med bra...
Hej Säljer en router från ASUS, model RT-AC66U Dual Band 3x3 802.11 AC Gigabit. Fungerar fint, strömsladd är hemma-skarvad så den är längre än...
Hej Söker en 27" Spelskärm, gärna en LG 27'' UltraGear 27GP850P Nano IPS QHD 180 Hz eller liknande, kanske någon som har innan jag köper en ny....
Hej är på jakt efter en billigare soundbar då jag är sambo med två terrorister, minst 2.1 ljud. Kom med förslag. Bor i Stockholm och gör gärna...
Hej Söker dessa datorkomponenter Moderkort socket 1200 Nätagg/psu, gärna modulärt Chassi Ssd Finns i Stockholm Höra i dm om ni har något :) /Ibbe
Hej Skänker bort ett noname skal till Pixel 7, inköpt på AliExpress, oanvänt. Finns i Bagarmossen för upphämtning, först till kvarn. Bästa...
Hej Söker en Pixel 6a till ett rimligt pris, skick kvittar så länge telefon fungerar ua. Finns i Stockholm men frakt är smidigt det också. Vi...
Hej Som rubriken lyder söker jag ett PSU till en lite äldre spelburk, ca 500W, gärna modulärt, så billigt som möjligt. Jag finns i Stockholm men...
Hej Som rubriken lyder säljer jag nu en Google Pixel 7, 128 GB i färgen Svart, inköpt 2022-12-29 från El-giganten. Telefonen är knappt använd då...
Hej Precis köpt mig en Pixel 7 och är därför på jakt efter billigare skal + displayskydd, någon? Finns i Stockholm. Vänliga hälsningar Ibbe
Söker en Google Pixel 7 pro om någon tröttnat på sin. /Ibbe
Söker en Zenfone 9, någon som har till ett rimligt pris? MVH Ibbe
Hej Har ett oanvänt skal över till en iPhone 13, var god se bild. Köpt på Aliexpress för 50kr och är nöjd om jag får en liknande summa. Finns...
Hej Som rubriken lyder söker jag en iPhone 11 eller nyare till ett rimligt pris, ser gärna att den finns i Stockholm, kom med förslag i pm tack....
Hej Söker en Chromecast Ultra 4k, gärna i Stockholm men frakt funkar det också. Allt gott /Ibbe
Hej Jag och iPhone kommer inte alls överens och därför har jag nu en iPhone 13 128gb i färgen midnight som jag gärna vill byta mot en Android...
Någon som har ett enkelt skal till iPhone 13 innan jag beställer ett online? Gärna i Stockholm. Mvh Ibbe
Enligt rubrik önskar jag köpa ett par Apple AirPods Pro, helst nya men använda i nyskick går också bra.
Hej Sålt min Pixel 6 och därför skänker jag bort två tempererade display skydd i härdat glas som kom nu i efterhand. Finns för upphämtning...
Söker en iphone 13 eller iphone 13 pro till överkomligt pris. Pm /Ibbe
Hej Har ett kompakt stilrent mekaniskt tangentbord som jag vill sälja då det inte används. Modellen heter DREVO GRAMR 84-key. Internationell...
Hej Söker en iPhone 13 (pro), någon som har en till rätt pris? /Ibbe
Hej! Säljer/byter en Google Pixel 6, Stormy Black, 128gb då jag föredrar en mindre telefon. Telefonen är köpt på Fnac 27/10-2021, skal och...
Hej Säljer en 60hz datorskärm, model enligt rubrik. Fint använt skick, inga döda pixlar eller skador (hairline repor ingår dock). Strömsladd och...
Hej där! Är på jakt efter en Google pixel 6, hojta till om ni har en till ett rimligt pris. Allt gott /Ibbe
Hej alla glada! Är på jakt efter en kompakt bärbar högtalare. Allt under 1000kr är av intresse, tex JBL flip 5. Kom med förslag tack. /Ibbe
Hej, som rubriken lyder är jag på jakt efter en Nintendo switch, de nyare modellerna (2019 och OLED). Finns i Stockholm. Kom med förslag, tack :)...
Hej På grund av felköp säljer jag ett skal från välkända Spigen (rugged armor) till en Pixel 4a 5g. Köpt på Amazon, säljs i oöppnad förpackning....
Hej alla glada Som rubriken lyder är jag på jakt efter en Google Pixel 4a (5g eller vanliga) alt Google Pixel 5. Gärna i fint skick och med...
Hej Som rubriken lyder, jag är läkarstudent och är på jakt efter en Padda/Tablet som ett komplement till min laptop. Viktigt att enheten har stöd...