Separate names with a comma.
Jag fick också 381 ota igår. Nu får vi se vad detta kan ge. Den ska ju få bukt på lite av batteriproblemen men det återstår att se om den faktiskt...
Mitt batteri har börjat bete sig illa. Igår gick det från 20% till 0% på cirka 1 minut och det tog orimligt lång tid att få igång telefonen när...
Det finns det många anledningar för. Bland annat handläggningskostnader, att det visar sig att Elgiganten inte gjort allt by the book och att de...
Aldrig upplevt det problemet. Jag kör SwiftKey tangentbord.
Vi använder telefonen väldigt annorlunda, helt enkelt. Inte ens i min vildaste fantasi kan jag se att min telefon skulle greja över ett dygn med...
Du har inte gått miste om så mycket. Ingenting, skulle jag väl säga såhär i efterhand. Det är fler minus än plus, skulle jag säga. Sen är detta...
På riktigt? Fortfarande inte??
Stort tack
Tycker jag har letat överallt utan att hitta ett par inlägg från någon vänlig användare här på forumet. Kanske kan någon hjälpa mig. Det var...
Det ligger appar och drar i bakgrunden, skulle jag gissa. Har brottats sjukt mycket med batterianvändandet sedan Nougaten och fått någorlunda bukt...
Kommer den här uppdateringen som ska fixa det här med battery drain OTA snart? Som det är nu är det katastrofalt dålig batteritid jämfört med hur...
Om du har tid, lust och ork så ska du ifrågasätta Elgiganten i det de säger. Jag har goda skäl för att skriva det. Det finns åtskilliga exempel på...
Kontakta Huawei. De kommer hjälpa dig om de kan. Har bara positiva erfarenheter med Huawei vad gäller deras service. Tvärtemot vad man kan säga om...
För 2-3 dagar sedan uppstod ännu ett problem för mig och min Honor; den slutade ta "snabbladdning" . Den kommer igång ibland men oftast laddar den...
Har avinstallerat Google-kalendern. Startade om telefonen och då var den där synk-appen borta. Installerade om kalendern igen och fick då samma...
Hmm.. Något har ju blivit genralfel. Det är nu problem med synk på mailen, docs, kalkylblad och drive. Undra vad som kan ha hänt. När jag kollar...
Har du samma?
Ok, svarar på mitt eget. Kollade ännu mer nu och ser att den synkar en gång i minuten av någon anledning. Har aldrig ställt in något med hur...
Någon fler än jag som fått något stök med Google Calendar i dag? Har aldrig haft den appen dra batteri eller köra i bakgrunden etc men i dag så...
Jag har försökt få svar på den frågan via kontakt med Huawei i Sverige men inte lyckats. Var har du fått datumet ifrån? Är det någon, som inte...
Förbannade instagram alltså. Snart tar jag bort den också.
Tack för de snabba svaren. Gjorde och letade där du skrev OneBlue men där hade ingen av dom tillgång. Nu gjorde jag så att jag helt enkelt...
Hur i h*lv*t* stänger man av så skitapparna facebook och instagram inte går igång i bakgrunden av sig själva? Har stängt av så de inte får använda...
Det borde gå att synka den lokala kalendern med Googles kalender. Så är det hos mig i alla fall. Det spelar ingen roll i vilken kalender jag...
Efter att ha velat fram och tillbaka en tid, där frågan var om jag skulle lämna Honor och återgå till Samsung eller testa någon annan, så bestämde...
Hjälpte en kollega uppdatera sin P9a till Nougat och EMUI 5. Hans telefon är betydligt bättre på alla sätt och vis. Batteritiden är bättre än...
Du skrev att du hade 46% kvar efter 5 dagars användande. Själv är jag glad om en laddning håller ett dygn. Inser givetvis att vi använder...
5 dagar??? Skojar du? Edit: skrev detta som fråga efter ffodils post om batteritid. Något gick galet med forumets citeringsfunktion...
Tack för snabba svar. Då man gör en reset men tar backup på allt, blir det inte så att då man sen importerar allt igen så kommer man att ha samma...
Ja, någon som vet hur man rullar tillbaka? En annan grej jag tjatat om som ingen verkar veta hur man gör : hur får jag tillbaka den lilla röda...
Det här med batteriet verkar vara en återkommande fråga. Och inte konstigt det då alla har så olika erfarenhet om vad som hänt sedan N7 och E5...
Har du fått tillgång till själva 3D-läget? Laddat hem den? Ge den behörigheterna den kräver (det var en då kallad opålitlig källa så jag gick in...
Nu fick jag det att fungera. Roligt :)
Bästa lösningen: stoppa ned telefonen "upp och ner" i fickan. Då kommer det sällan in något ludd. Kanske låter som att gör mig lustig men det är...
Det blir en helt vanlig stillbild. Fått 3D som val i kameran, det står hur jag ska göra och jag gör så. Måste man gå 360° runt det man...
Jag har fortfarande inte orkat göra backup och återställt telefonen. Det jag dock gjort med en del appar är att jag avinstallerade de som buggade...
Mig veterligen garanteras inte vattentäthet efter att man gjort exempelvis skärmbyte...
Kan någon förklara för mig hur man gör om man vill lyssna på ett videoklipp utan att se bilden? Om jag är på en sida och kollar på ett klipp och...
Det är jobbigt, håller helt med MatsGF. Fattar inte varför det inte bara kan vara att mata in siffror istället...
När kommer den senaste uppdateringen (den som sägs vara från 14/2) till oss som inte håller på med trixande på telefonen?