Separate names with a comma.
Köpte en kopp kaffe på jobbet mha Samsung pay.. Fungerar galant.. Trevligt! (Swedbank)
Nae, har inte gjort något speciellt.. Dock har jag haft EN omstart nu sen senaste posten men annars inget.
Jag hade problemet men nu har det försvunnit.. Mobilen har inte startat om sig på en vecka nu.
Jag har samma problem. Telefonen startar om sig lite när den vill, problemet kom efter uppdateringen. Blir nog ingen mer Samsung för min del när...
Den är väl enbart gjort för att tåla vatten, inte för att man ska kunna fota med den när man dyker?
Det är nog varken din telefon eller uppkoppling det är fel på, twitch är ett skämt och buffrar ofta.
Min bror fick en spricka på sin S4, han hade bara haft den i fickan och inte stött mot något, var en jävla process för att få den bytt mot...
Fick tummen ur och updaterade mig från min S3 till S7 Edge GOLD! :cool: Den borde dyka upp på posten vilken dag som helst nu!
Ja min bror hade den i fickan och i fickan ska väl det inte bildas sprickor på en telefon?
Fast nu handlar ju tråden om varför en S5 och inte varför en S4
Är det någon som har varit med om glaset spricker när telefonen ej har tappats? Detta här är ett mysterium, spänningar? Har en bekant som fick...
Klämde på båda telefonerna idag. M8 + Ljudet + Aluminium - Otroligt jävla ful telefon - Riktigt vidrigt ful telefon - Superful telefon -...
Vad menar du med att det krashar,, blåskärm? Fryser? Har du gett folket på CM forum token? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Får detta på min Samsung Galaxy S3 också *edit* Löste det, ändrade USB-anslutningen från PTP till MTP och sedan till PTP igen efter att...
Jasså okej, vad det är har jag ingen aning om, har bara använd ODIN ett par gånger Tack för svar.
Är det bara att ladda boot.img i PDA och köra om man ska göra detta via odin? Ont; verkar vara riktigt nice!
påkostad presentation av S4an.. det mesta av mjukvaran kommer man väl kunna lägga in i sin S3a antar jag, dock blir det ingen 4a, väntar på den...
tog ut batteriet igen efter förra loopen, nu har den varit igång non stop sen 13:00 utan problem, har ringt och lekt i appar... Väldigt, väldigt...
Men hur kan den göra det.. av sig själv, bara sådär... ? nu startade jag telefonen, den har legat hela natten utan batteri, den startar och jag...
nej nej nej, detta ska jag nog inte ens försöka lösa då man inte vet om det är något hårdvarufel som hänger med förevigt...
Jag har hunnit göra en factory reset men det hjälpte inte.. hamnar i loop endå.
Men vad fan :S Det måste ju gå på någon garanti då elle? har man inte typ två års fabriksgaranti eller något sådant?
Hallå, Har problem med min S3a, den bara startar om sig hela tiden... Den bootar upp samsung och sedan när logoanimationen kommer så startar den...
Så du menar att android 4.1.2 kan släppas så sent som 2014? förstår inte hur du kan tro det....
Jag har exakt samma problem, måste trycka på länken igen för att sidan skall visas och facebookappen kan man glömma, det fungerar knappt. Funderar...
Jag körde in polska versionen av JB.. dock har jag inte JB-lockscreen, JB-notificationsupdateringen osv.... Har man skrotat dessa i JB?
Körde in via Odin, tack som f*n för alla svar och länkar! Har nu JB och har haft igång det sen 14:00 fram till nu, pillat och donat en del och det...
Håller på och laddar ner den här I9300XXDLIB_I9300OXFDLI1_XEO.zip, sades att den la man in via odin. Men sen vet jag inte om det kommer att gå;...
Jasså okej; bara lägga tarballen i PDA och köra som i guiden jag länkade där då antar jag... tack :)
Även om jag har gjort så som jag skrev på inlägget innan ditt? isf lägga zipfilen på mobilen volume up+home+power install from zip. ?
Följde den här guiden för ett tag sedan så jag kör det som finns i guiden.. ( https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=76918 ) Hur vet jag...
Jaha okej, så om jag ska updatera min telefon måste jag göra det via odin? Isåfall hur vet jag vad som är det nyaste, kommer jag få JB via OTA...
Om jag gör dedär via home+volume+power blir mobilen som ny? det vill säga root å allt försvinner? Vill wipa den "megatotalt", har gjort en...
Går det bra? Kan du dela med dig vilken länk du laddade ner via så jag inte plockar fel och lägger in något heeeelt annat =)
Korea, där dom tillverkas. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nej man _måste_ inte roota nej :)
Därför jag flashade in stock rom; börjar bli less på att det tar flera veckor, ibland månader för tre att skjuta iväg updateringar.. flash +...
Inte en enda repa; använde telefonen i 2 veckor innan jag skaffade den här
Men vad fan; är detta något som har kommit med nya updateringen av telefonen? Det tecknet har då inte varit där om jag har stäng av meddelanden...
Hej Jag har fått en konstig ikon på notifikationsfältet som jag inte ens kan hitta i manualen uppe; någon som vet vad som menas med den här ? Bild