Separate names with a comma.
Skrev så här till honom "Enligt köplagen har du tyvärr ingen rätt att häva köpet under förutsättning att jag fördröjer med betalningen i vilket...
Sant dock!
Han har redan lämnat omdöme på mig. Kan han ändra det? Jag har dock inte lämnat omdöme på honom.
Det kommer jag att göra, men jag tycker att det är skumt beteende.
Jaha? Men har inte säljaren ett krav på att sälja oavsett som att köparen har bindande bud tänker jag eller får de avbryta ifall de inte är nöjda...
Vann budgivning på en telefon igår och fick ett bra pris. Nästan 1-2k under marknasvärdet och vart glad. Därefter hävdar säljaren att "framkameran...
Du har rätt i det du säger, dock saknade han kvittot då även han har köpt den 2nd hand. Men visserligen har han bra omdöme så det kanske borde...
Fasiken, priset var bra och att den fanns i Stockholm också. Nu är det som ni säger en risk som man får ta ifall man väljer att köpa den. Men tror...
Jag höll på att buda en telefon via tradera men insåg att säljaren har tagit en bild med imei nummret helt synligt. Då började jag fundera ifall...
inloggning till google?
Jag kanske har fel men ios är rätt hårda mot övrig os :)
Tja! Sjukt jag började också få det med mitt och i samband med det så reagerar inte fingerprinten som den ska. Den vibrerar som att den ska öppna...
Jaha så Snapdragon varianten har inte fullt stöd för 4G(5G är jag inte i behov)? Baserat på det du skriver så lutar det åt Snapdragon iaf.
PM med vad ni har och begär :)
Håller på att leta efter en S21U idag, är smartare att köpa SD888 idag efter 1 år?
Vet inte om det är min hjärna som inte förstår men kan du utveckla det lite mer? :)
Är det denna som anger SOT? [ATTACH]
Nope det gör man tyvrär inte. Den kan inte ladda ned MMS ifall du har data för andra kortet :)
Är det någon skillnad på displayen? [ATTACH]
Affären är genomförd :)
Det gör det, jag beställde ett förra månaden :)
Skulle Pixel 5 platsa in? De har trots allt "glastic":D
Lite offtopic kanske men med Comviq måste man beställa hem paketet medan Hallon så kan man scanna QR koden via hemsidan :)
Köpte latercase skal av @Asad91. Supertrevlig och snabb kommunikation, gick som smör på en stekpanna. Bjöd till och med på frakten! Rekommenders...
Skänker dessa. Finns i Huddinge/Stuvsta. P.S jag kommer att rengöra skalet innan.
Jag tar det :) vart i stockholm bor du?
Jag använder Google message på alla mina telefoner oavsett märke. Tycker att det är såå mycket smidigare med webhanteraren(sitter mestadels på...
Jag håller med dig, sjukt trist verkligen!
Dum fråga, är tasker är motsvarighet till ios shortcuts? En IFTTT-funktion?
Vad tyckte du var det negativa med kameran?:)
Vilken phone app använder ni? Vet inte om det är möjligt men en feature jag saknade var att lägga in anteckningar enligt följande: Solved: Add a...
Oj jag snubblade över detta precis och har nog missat biometrisk betalning. Har Rocker utvecklats åt det positiva hållet eller åt det negativa? :)
Ah! Det stämmer, läste nog bara texten och inte själva rubriken :) Ni kan då bortse från min tråd då jag inte har S22U.
Gav iphone ett nytt försök tidigare och har nu officiellt slängt äpplet. Till det stora hela tycker jag att apple hade bättre kamera, batteri och...
Jag vet inte om jag uppgraderade från Note 20 Ultra men skickade precis in tillbaka till Samsung. Gick över till Pixel och jag kan erkänna att jag...
Haha jag borde nog slå rekordet för att jag ringde in varje dag efter 11 Feb, verkligen varje dag. Till och med den nivån att man kände samtliga...
Döm till min förvåning, så kom den till posten idag! :D
Går det att "skriva" vis datorn och sen flytta det till mobilen? Eller måste man göra allt via mobilen? :)
Jag har dubbla sim kort i min P5 men jag får inte upp några alternativ om att välja vilket nummer jag vill ringa från även fast jag har ställt in...
Sorry ifall jag väcker en död tråd men hur ser det ut idag? Är det fortfarande tasker eller automate som dominierar? Kommer från iphone där de...