Separate names with a comma.
Det här var ju spännande, Pixel 4/4XL är listad på pricebaba.com. Verkar ju bara vara gissning angående specs osv.. Google Pixel 4 XL Price in...
Beta 14 ute nu[IMG]
Beta 13 ute nu[IMG]
Hmm.. läste nåt om detta! Återkommer strax [emoji4] Detta var det jag tänkte på, vet inte om det påverkar med Q eller ej.. View:...
Jag kommer dra hem och testa i eftermiddag, om ingen annan vågar före mig [emoji12]
Android Q Beta 2 ute för OnePlus 6T nu! Android Q Developer Preview 2 for OnePlus 6/6T
Beta 12 tillgänglig[IMG]
Grattis till ditt köp, du kommer inte att bli besviken! Jag använder original skärmskydd som sitter på från fabrik och skalet är ett Nylon-skal...
Hejsan! Jag har en OnePlus 6T i färgen Thunder Purple med konfigurationen 8Gb/128Gb den är inköpt den 14/2 2019 på NetOnNet. Jag har haft skal och...
Den har inte fått några uppdateringar alls, inte för OnePlus I alla fall.. Troligen så släpper OP nästa beta någon gång i slutet på nästa vecka...
Beta 11 tillgänglig nu[IMG]
Jag kan inte se detta, men verkar ju lovande! [emoji1374]
Vad är det som inte fungerar för dig? Jag är rootad och kan lägga till kort utan problem, använder magisk-hide på GPay
Go'kväll Swedroidare! Någon här som har tips på bra custom ROMs till 6T? Gärna där både fingeravtryck och DASH fungerar. Jag har kollat runt en...
Slängde in betan på min OP6T och det var ju allt annat än en trevlig upplevelse.. Den var betydligt slöare än senaste Open Beta från OP. Det hade...
Jag kan bekräfta att BankID inte fungerar, appen kraschar när man öppnar den..
Någon som har installerat Q-betan och vet (inte tror) om BankID fungerar? [emoji848] Tack!
Nu funkar beta länken! [emoji322]
Från Googles reddit OEM betas: Android Q Beta Devices OnePlus beta länk: OnePlus - OnePlus (Sverige) OnePlus forum beta-tråd: Android Q Beta...
Okej, hoppas att det inte tar längre tid än sist då. En vecka är ju rätt så acceptabelt. Kan Project Treble underlätta nåt här?
Android Q Beta (Developer Preview) for OnePlus 6/6T Known Issues Camera, portrait mode does not work Ambient Display is not working System...
Vad tror ni, kommer vi att få se någon ny Beta från OnePlus Innan Google I/O? Väntar spänt på android Q [emoji51]
Aha, tack! Kommer ifrån iPhone så inte vant mig vid alla bekvämligheter än [emoji12]
Någon här som dragit in beta 8 på sin lur? Om ja, någon mer som märkt att dom vänt på skärmdumps-kombinationen? Var ju volym upp + sleep...
Någon mer som märkt att dom vänt på skärmdumps-kombinationen? Var ju volym upp + sleep tidigare?
Beta 8 Ute nu.[IMG]
Kan man betala med GPay om man är offline? [emoji848]
Ja, jo så är det ju. Jag hade hellre inte haft någon selfie-kamera alls istället [emoji1360] Känner att vi går lite off-topic här nu dock [emoji23]
Ser dock ut att bli pop-up, tråkigt [emoji2373]
Haha, letade efter nåt liknande LifeProof till min 6T och hittade detta [emoji23] OnePlus 3 3T 5 5T 6 Waterproof / Shockproof Case For Outdoors [IMG]
Jag hade detta problem tidigare, återställde mina nätverks inställningar så försvann problemet. Inställningar -> System -> Återställnings...
Precis, återansluter jag så fungerar det sen [emoji2373]
Det har inte med appen att göra. Den mottagande enheten stänger av sig. Använt samma hörlurar och högtalare med andra enheter utan liknande...
BMW x Samsung lanserar en BMW du kan ladda via din mobil.[IMG]
Det problemet hade jag kunnat leva med men när jag lyssnar på musik så dödar luren blåtandsmottagaren. Alltså, den stänger av sig. Lyssnar på...
Hej! Detta är precis vad jag har letat efter! Men hur gör jag för att testa appen? Länken vill inte fungera för mig [emoji848][IMG]
Knepigt.. Har du ens ett fingeravtryck? [emoji23] Jag kör ju iof Beta OOS och där fungerar det 8/10 gånger.. Jag hade testat att ta bort alla...
Hade också lite problem men la till mina tumavtryck två gånger så blev det bättre [emoji1360]
Beta 7 ute nu[IMG]
Konstigt [emoji848] Skickat från min ONEPLUS A6013 via Tapatalk