Separate names with a comma.
Hej, är det någon som vet hur man fixar tillbaks så att lock screen inte är mörk? Sen en eller två tidigare android versioner släpptes så minns...
Med den nya uppdateringen, vet nån hur man ändrar tillbaks klockan på låsskärmen så som den var innan uppdateringen? Innan såg den vanlig ut, nu...
Funkar inte. Hur startar man slideit? Edit: fick det att funka nu!
Tack så mycket. :) Detta ska jag kolla upp. Värkar riktigt coolt!
Upplever samma. Har inte lyckats fixa det heller.
Är också nöjd med min förutom två problem som jag stött på. Jag har fått alla SMS som jag ska få förutom 1 som en vän ska ha skickat. Andra grejen...
Vore perfekt om man kunde blocka SMS också. Får SMS då & då där någon vill att jag ska beställa nån tjänst, och dom vägrar sluta skicka tillbaks...
Lånar tråden, hoppas det inte gör nått. Idag när jag startade mobilen, exakt efter 2-3 min att mobilen varit igång så fick jag ett SMS, gick in i...
Inte kommit nån ny uppdatering än vad jag vet. Har du många apps installerade? & Har du många apps igång?
Hmm. Har du prövat att sänka och sen höja ljudet igen?
Hur stänger man av vädret någon?
Jag har märkt att ibland pekar GPSen ut din exakta position. Iallafall min. Och ibland pekar den ut den med kanske 100+ meters avstånd. Angående...
Padchi, Stämmer precis som Strix säger. Jag letade också efter en mobil i ca 1 och ett halvt år, och jag har bara haft min mobil nu i ca 3 veckor...
Tog ett kort med den i 50% ljus typ, och då blev det lite suddigt. Vet inte varför... Men en annan grej som är viktig är att du håller kameran...
Känner inte till om det finns någon applikation som kan förminska bilder eller så, men det finns nog. Men bilderna behöver vara: 640*480. Då...
azzpa, Oj, glömde bort totalt angående ljus pixlarna. Det har hänt mig också faktiskt. En lite starkare syns vid uppstart, men den syns knappt...
Om pixlarna. Köpte du mobilen i Sverige så ska du klart gå tillbaks med den och få en ny! Eller en reperation iallafall.
Jag hade problem med att jag inte heller kunde få igång HTC sync & uppdateringen efter att jag köpt mobilen... Men det jag prövade var att gå till...
Pegrasus, Berätta gärna vad du tycker om Invisible Shielden sen. :D Funderar själv på att köpa ett. Fingeravtryck är jag inte så petig med =) men...
Har inte heller stött på ett enda problem alls! Extremt nöjd med min! :)
Jag tror att min SMS signal är borta också efter uppdateringen. Har för mig att den bara vibrerade sist jag fick ett SMS. Men det ska bara vara...
Vart går man in för att uppdatera själva Heron? Romen alltså. Löste sig. :)