Separate names with a comma.
Den är långsam, får inga såna bilder men slår jag på blixten får bilden ett blåstick som jag aldrig sett innan .Tyvärr ingen bild att visa väldigt...
Ja,jag funderar på en samsung oxå men sitter ändå i valet o kvalet ,tanke på all jävla bloatware.Usch det är inte lätt att välja.
Va inga problem att häva köpet .Nu går man bara o funderar på vilken telefon man ska ha?
Ska häva köpet nån gång denna vecka sony suger har provat 4 headset o inga fungerar i sonyn men fungerar helt suveränt i min LG o min frus...
Är det någon som har dragit in 20C ?Funderar på att göra det problem med vissa saker nu med 20A
Nu har jag löst det. Tips till er som har LG g4 gå i inställningarna och välj batteri så finns det något som heter spelomtimering slå på det. Iaf...
Javisst, funkar det men det är inte alltid det går att trycka på knapparna. Ska prova lite till
Hej! Vill verkligen inte va tjatig men det funkar inte o jag vet inte kan inte ta skärmdump på mobilen längre. Men Lg g4 har en upplösning på sin...
Hej! Jag har varit på bio i kväll hoppas att du har skickat så kan jag testa det .Annars väntar jag gärna tills den nya versionen har kommit på...
Hej Igen! skriver här på din tråd.Jag pm:ade ig innan angående anpassning till Större skärm .Jag har en LG G4 har skckat skärmdump .Tänkte bara...
Helt suveränt
jag bjuder 2600:-
ok,ska testa det.....
Blev av med allt.Är det polska versionen man har då.Märkt en sak att, inte så viktigt men truecaller funkar inte har försökt att installera det...
fick det med hjälp av LGU eller bridge är det samma ?
jag har otrolig bra batteritid.Tar ur laddaren 06.30 spelar lite. sen kan jag streama musik via blåtand i bil 6-8 timmar samtal, surf ofta sätter...
Jag hoppas att det kommer nån typ av uppdatering där man får tillbaka funktionen
Har ingen aning hur ser man det?
Har marsmallow nu tyvärr går det inte att föra program till minneskortet vilket det gjorde innan
Det som stör mig lite att android 6.0 låter inte mig föra över prg till minneskortet ,Kanske jag missade det i infon om denna version?
Efter uppdatering o fabriksåterställning så kopplar wi-fi till o från random hela tiden .Har även startat om router hjälper inte.Nån som har bra tips
Vi har gjort ett byte det gick smidigt.Kan mycket väl tänka mig göra fler affärer med honom
Hej!Har ett ATI 5700 serien .det är låter iaf inte som ett jetplan ganska tyst.Pris 350 kr
Hej! Har en Z3 compact 5 mån kanonskick skydd från första dagen -Färg grön.pris 1500+frakt
Det gick bara stoppa o när jag har gjort det så hjälper det inte.Lite tråkigt att samsung håller på så ,synd att dom ska styra va man får installera.
Som rubiken säger,går inte att installera nån app .Till saken gjorde en fabriksåterställning för att få fngeravtrycksläsaren till funka ,Efter är...
Finns kvitto kartong knappt använd. Nyskick .bytes mot en Nikon blixt SB-700.Finn en försäkring på den så det går att hämta ut ny om det uppstår...
Helt fantastiskt kontaktade Sony support, killen säger att jag kan prova med att uppdatera till 5.1.1 som inte finns till Z3+ annars fick jag...
Den enda kameran jag hade under semestern vilket fiasko av Sony ,hade 8 mp inställt auto kunde ta 2 bilder sen stänger den av sig. ingen extrem...
Du skrev 1500kr jag släpper den för det priset!Hittar inte kvittot bara.Men inget skumt iaf.
En Z3 compact?
Har en sony Z3compact olåst
Har en Sony Z3+?intresse?
Sorry,alldeles för stor
Sonyz3c
En Samsung Galaxy S5 inköpt 15/5 -15 toppskick finns inga repor eller nåt annat.kvitto finns kartong med laddare ej headset.
Gurex inköpt den 15/5 15.Väldigt bra bra pris inget prut.
Nu,har jag fått tillbaka min telefon så marvinorman S5:an finns till salu nu!!
Ursäkta mig,har jobbat och har oregelbundna tider.Helt otroligt men in primära telefon har pajat så jag kan inte sälja S5 i dags läget.Måste kolla...
Ja,kvitto finns köpte den med halebop men den ska va olåst-