Separate names with a comma.
"till sist tog jag skruvar som var transportbultar för min förrförra tvättmaskin." Där försade du dig. Du måste vara en smålänning. :D:D
Tänk på att det är vanlig borrshucks fattning. De brukar inte vara dyra i Sverige heller.
Bästa tipset hittills men var för slö. Riktigt grymt fynd.
Sannolikheten att han kommer använda istället för att sälja är inte hög.
120st pumptvålar? :eek: Antingen sparar du till pensionen eller kommer du få eksem på händerna så mycket som du tvättar händerna. :D
Förgasarsats till Stihl lövblås mm 14kr FBA [SPOILER] Förgasarsats till Stihl motorsåg mm 17kr FBA [SPOILER]
[ATTACH] [ATTACH] Här har ni en O-design toalett hemma hos mig. (Ursäkta att den är full med skit) På den är det installerat en D-design och...
Toasitsarna är dock av O-design och passar därför inte majoriteten Ifö, svendbergs, gustavsbeegs toaletter. Sverige har en mer slimmad profil.
Ledslingan för 26kr. Kostar runt 120kr på tyska sidan. FBA säljes av Amazon själva. [SPOILER] *Slut* Nu är det dyrt igen.
Väckarklocka 17kr FBA kostar 13€ på tyska sidan [SPOILER]
Tackar, blir perfekt på ungarnas stuva skrivbord. :D
Elegant ryggsäcken var as ball. :D
Du köpte väl 10flak förra vändan? Varför skall du hoarda mer? :neutral:
En syndabock för att saker tar slut. Han har en traderasida där han säljer fynden på. Dock verkar det finnas betydligt betydligt fulare fiskar...
Tyckte Xanrag förklarade saken väldigt bra. Läs om.
Facebook grupp istället för Swedroid? Vafalls är detta för förräderi? :eek:
Spöar inte ens CaptianC, illa. ;)
Jag skulle vilja se Mcans.
Anton är det du?
Har själv 2st sådana kontroller. Jag kan säga att de är lätt värda sina 200kr då de känns gedigna och inte som några kina-dosor. Tror jag köpte...
Riktpris stationära?
Rabattkoder till Bilprovningen är det något som finns?
Har du en intern tipsgrupp nu?
Är det FBA så är det högst troligt. Så har det varit för mig i alla fall.
Chattade med svenska supporten om mattork/hängstols säljaren. De sa att vi skulle skita i hans tomma hot om faktura. Dessutom skulle de ta ett...
FBA
Säljeren lägger ut falskt spårningsid och kommer återbetala vid kontakt med denne eller Amazon.
:D:D
Är sådant man får leva med. Annat fall får du manuellt gå in och arkivera ordern om du inte vill se den.
Fan vad fort hängstolarna gick. :D Tji fick jag för att man ringde brorsan först och hörde ifall han behövde en hemma:P
Luffy samlarfiguren var ett kanon tips. Nu blir polaren nöjd som är inbiten One Piece fantast.
Avundsjuk :neutral:
Vilken sida tipsades detta fynd?
Finns det några trevliga tv-apparater i 58tums klassen billigt på benify?
Måste ha en mobil till min mor. Gärna så billig som möjligt. Hon har i dagsläget en S3 som hon inte kan nyttja swish och bankid på pga för gammal...
Går du med på 400kr inkl för smash?
Fungerade tyvärr inte på efterkontroll men tack ände.
Någon som har en kod till besiktningen. Typ Carspect, Besikta eller Bilprovningen. Tack
Finns ingen vänlig själ som skulle kunna dyka in på Kappahl: Backaplan Köpcenter Swedenborgsgatan, 417 05 Göteborg Och köpa en juldress till min...
Är inte den skärmen som säljs. Står i rubriken men valen man kan göra gäller en skärm som har samma pris på netonnet.