Separate names with a comma.
Läser man mellan raderna på vad Emil har skrivit så låter det från honom att han ganska positiv, aldrig har Felix uttryckt sig så nära för...
Just nu kan samtalslängd och antal visas fel. Kontakta supporten för rätta siffror på [email protected] HAHA 977 samtal ringda för mig :-) Och jag är...
Mycket underhåll nu hos Vimla, tror det är för att säkerställa driften och inte som för några månader sen där driftstörning varje dag.
En fråga jag kan inte se när mitt barns Comviq kontant prisplan går ut. Förrut kunde man se den direkt under telefon numret. Nån som vet var den...
Hej, Jag har en mesh Netgear Orbi AC3000. Jag har problem med den, uppkopplingen på wifi (har en testa med tråd) disconnecta jämna mellanrum. Jag...
Det är inte så konstig egentligen om man har Vimla som operatör. På fakturan eller mottagaren när man betalar står det att man betala till...
Jag hade abonnemanget i ca 2 månader. Jag porterade aldrig mitt nummet utan jag tog ett nytt nummer från Karma istället. Men jag fick SMS från...
Jag provade Karma också. Gick inte att få SMS verifikation från Facebook. Sade upp direkt och öppnad min Vimla igen. Karma är inte bra på SMS.
SanDisk Ultra Micro SD Minneskort 64 GB 16kr Elgiganten tillgänglig i vissa orter. SanDisk Ultra Micro SD Minneskort 64 GB - Minneskort till mobil
Det var riktigt jobbig idag när min dotter försökte ringa mig. Hon fick vänta i pressbyrån en timme innan jag jag fick reda på det. Direkt såg att...
Ja lutar åt det hållet tyvärr. Flesta företag bryr sig mindre och mindre om sina kunder längre numera.
Undrar vad som händer nu med forumet och Vimla?
Drfitstörning igen eller varit.
Men om abonnemanget står på mig eller när kontankortet står på mitt namn men numret används av min dotter, hur kan man bevisa det då?
Vimla är bara slut det är tidsfråga. Samma som Wifog om Comviq. Jag var en av dom första som sa att Wifog kommer att läggas ner eller möjligheten...
Nej, det har jag inte. Jag hade inte så stora förväntningar på Karma då jag håller på testa. Tror inte nåt som dom kan fixa. Jag har inte lagt så...
Har märkt nu efter ett tag användning att Karma kan inte ta emot verifierings SMS från Facebook och Pizzahut appen. Just Facebook blev det värre....
Ja det var en ganska bra ide. Ska tänka på det men spontant hur är tjänsterna, driftstörningar och sms? Får Hallon alla SMS? Vet att vissa...
Hej, Fundera på att skaffa Hallon till min dotter. Tänkte kolla med er hur är själva är nätet och hur upplever ni? Är den lika illa som för några...
Hoppas inte Vimla är här också läser :-)
Enligt svar som man har läst så ska ingenting fungera när man har pausat.
Hej, Min son har fått min gamla Oneplus 6 telefon. Jag skulle vilja lägga in skärmtid spärr. Jag har lyckas med att lägga in skärmtid för...
En fråga byte till e-sim åt min dotter till hennes Iphone, efter det har hon svårigheter att ta emot SMS från vissa företag. Typ får banken, och...
Därför avregistrera jag aldrig via sms. Jag ringer till företaget eller maila. Det är säkrast så, samtidigt fråga man varför skicka reklam till...
Där ser man. Tack för förklaringen. Den centrala växel borde larma isåfall att det är konflikt. Så svårt kan det inte vara att lägga till scriptet.
Bra att det gick att lösa ganska enkelt. Men hur är det möjligt att i svenska mobilnätet i sig kan ha 2 sim-kort aktiv samtidigt. Finns det inte...
1 anställd hur är det möjligt? Nåt som jag tänkte på är spärra sim-kortet vid förlust. Om kundtjänsten har stängt under kvällen och helger hur kan...
är det sant. Oj då det lär ta tid isåfall. Man hinner flytta till annan operatör innan den är ens fixat haha. Men egentligen varför inte göra en...
Känslan är ändå att det är ett seriös företag ändå. Saknas nu bara appen. Hur svårt är det att ta fram en app. Borde finnas innan företaget...
Har dom lager i europa så man slipper tull avgiften? edit: Ok såg att dom har det.
Ja, det är jätte konstigt men har du hört av dig till Karma och frågat varför det har blivit så? Karma är väl fortfarande en ny operatör så saker...
Nu har många av er sovit men det här upptäckte jag precis. Driftstörningar igen hos Vimla kl 01:00. Helt otroligt alltså efter vad Felix på Vimla...
Kanske är kompensationen för alla driftstörningar haha.
Angående Karmas guldnummer. Så här står det. "Enkelt att komma ihåg! Ett guldnummer för 59:-/mån är extra lätt att komma ihåg, både för dig själv...
Den kommer att aktiveras under natten. Min aktiverades samma natt. Efter har provat 2 dagar så känns det bra, inget fel hittils.
Du säger det själv Beta haha. Då får man inget tillbaka :-) Enligt Vimla är 2.0 Releasad plattfrom.
Du kanske har det billig med många har inte det. Måste tänka lite för andra också. Andra har betalat för en tjänst som Vimla inte har levererat.
Tjejen som har Karma är också nere!
Tycker Vimla ska kompensera oss, kräver vi inte det gör dom inget åt felet heller. Det måste kännas ekonomiskt för att Vimla ska vakna. Det måste...
Varför fungera det med 3G men inte 4G? Vad är skillnaden? Varför jämt 4G?