Separate names with a comma.
Det där är micro uf/fl eller vad dom heter. Inte avsett för att klicka i och ur som en dock t.ex. Gissar att de är för mer permanent användning...
Har VoLTE aktiverat snart, fick mess av Telia i veckan. Tydligen gäller det samtal över wifi också. Skall kanske testa att sätta upp en hotspot i...
Har tyvärr tvingats att använda iphone av min arbetsgivare ett par år nu och är EVIGT trött på nedkopplade samtal i bilen. Så jag letar med ljus...
Fick igång den! Jag installerade TWRP med Odin. Efter det bootade jag upp med TWRP och kunde göra "Factory Wipe" infrån TWRP och då funkade allt!...
Hej, Har en Tab E som är låst i retailmode och dessutom har skärmlås med lösenord. Har testat factory wipe/reset, men den tuffar på som vanligt...
Håller också med, och jag tycker det är pinsammt att t.ex. inte SHL (Elitserien) finns med.
Man är alltså tvungen att köra på Engelska som systemspråk i telefonen?
Jag köpte den här; [IMG] https://play.google.com/store/apps/details?id=co.smartwatchface.odyssey.watch.face ODYSSEY Och den här; [IMG]...
Har du löst ditt problem? Jag har samma "fel".
Jag har exakt samma problem... Alla röstkommandon verkar funka utom navigeringen. Börjar störa mig på detta. På min telefon fungerar "Google Now"...
Tack för alla halvtaskiga kommentarer om min fru och son, uppskattar det verkligen... INTE btw. Har någon av er två tonåringar med...
Hej, Har latitude på min frugan och sonens mobil. I sonens fall är det mest för att ta reda på var han håller hus. Problemet är att han aldrig...
Nån som vet någon app som kan streama .ASF ?? xyplayer verkar inte funka till detta....
Testade detta på en polares telefon som tankade sin lur med ett rom från romkitchen för ca 3 veckor sedan (har ej version här, men kan kolla upp)....
Har också problem med att telefonen börjat "krascha" helt av sig själv. oerhört irriterande när man ligger och sover t.ex. eller när man har den i...
Har läst till mig att Galaxy S II kommer att släppas med 2.3 samt Cisco AnyConnect. Låter helt underbart i mina öron! 1. Tror ni att 2.3 kommer...
Har gjort fabriksåtersrällning. Testade med 3 olika lurar idag. Funkade.... Vill ju givetvis ibte vara av med den...
Hej, Jag har ett skummt problem med min telefon och vill helst inte lämna in den på service. Kopplar jag in hörlurarna som följde med...
Några andra än rocco som fårr detta att funka? Om inte 2.2 hjälper mig blir det nog att försöka reklamera telefonen och gå över till iphone...
Hej, Plockade upp min telefon igår för att ladda den som legat igång, men oanvänd hela helgen. På diplayen står det att jag skall ange...
Några framsteg rocco? Är sugen på att få detta att funka så jag kan använda telefonen i jobbet...
Du kan få fixa min om du vill! Bor i småland.... :-)
Har exakt samma problem som dig. Har försökt få VPN Connections att funka mot vår Cisco på jobbet, men får ingen kontakt. Länk till mitt...
Hej, Har problem med "VPN Connections". Kan för liteom Linux för att kunna lista ut vad som är fel. Telefonen är rootad och busybox är...
Undrar om någon testat "VPN Connections" eller "OpenVPN"? Fick ni det att funka som ni ville? Fösöker koppla upp mig mot en Cisco-server,...
Tack bernard för att du rätade ut lite frågetecken! Numera har jag "android terminal emulator" installerat i telefonen. Lyckades köra...
Hej, Postar detta inlägg här eftersom frågan är av en mera generell/system-fråga.. Ni får stå ut med lite "lama" frågor från mig, men jag...
Hej, Ni får stå ut med lite "lama" frågor från mig, men jag skulle verkligen vilja ha lite hjälp. Höll på lite med unix 97, men jag har nog...