Separate names with a comma.
Fabriksåterställning, alt formatera sd kortet Sent from my Desire HD using Tapatalk
Värd att köpa? Nokia Lumia 800 - the first Nokia Windows Phone! Stephen Elop actually went so far as calling it "the first real Windows Phone"....
Ni som har kommit från enkelkärnig 1 ghz telefon (desire hd, arc etc.) vad är den största skillnaden mot GN, SGSII, XL, XE etc. Svara!
Det står att min dator har 3.40 ghz hur bra är det? Alla jag har sett har lägre ;) (no offense) Sent from my Desire HD using Tapatalk
hur mycket? vrf säler du?
Vad finns det för seriösa bilduppladdnings sidor som har mycket utrymme och är säkert, typ picasa web.?
Samma här :(
vad är skillnaden mellan yakju och yakjuxw?
började idag så säg inget. :mad:
Hur vattenmärker du dina bilder? En & En eller med ett program. (PS förstår jag)
Jajajaja ladda inte ner skiten om du inte gillar den ;)
Jaha :D, men om man är jäkligt nöjd med den då? :p
Förstår tyvärr inte? Sent from my Desire HD using Tapatalk
Suttit halva dan och gjort en Galaxy S2 wallpaper! Blev så jädra nöjd!...
Kolla gärna in S2:an också! https://swedroid.se/forum/63087-samusung-galaxy-s2-underbar-wallpaper.html#post868479
[IMG] Download: Samsung Galaxy S2 - Wallpaper by ~LM97 on deviantART Jag har gjort denna bilden ;) Dela med er av era tankar! :cool:...
Kolla gärna in min nya wallpaper i grafik tråden :D
[IMG] Tryck på bilden för att ladda ner! Gjort bilderna själv, förutom Nexusen som var en .PSD ;) Dela gärna med er vad ni tycker!
Men han delar ju ut privat? Alltså han får inga pengar för det så då konkurrerar han väl inte? (idk) :p
TILL EXEMPEL: Vi vita är mycket bättre än dem svarta för dem är svarta.
Hittade, tack så mycket!
Hallå! Jag har använt photoshop i över 1,5 år och skulle gärna vilja ha hand om grafiken på någon sida i utbyte mot en liten slant/admin etc...
man kan inte dra mer :(
Någon som vet hur man får bort sidebaren? [IMG]
Iphone har löst ett tiotal brott nu, om nu vill kunna spåra er telefon så köp en iPhone! Så jädra smart att man kan se sin telefon på en karta! :D...
iGoogla iLösningen iSåg iNågon iTråd iPå iXDA ;) iSent from my iDesire iHD using iTapatalk
Hahaha, stolt bumpare ;) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Folk som vill att iPhone ska ha större skärm, detta har hållt på sedan iphone 2g och håller på än. Fjortis skriver på FB "jag vill ha en...
Personen bakom iCar (Ny Jobs?) kommer att dö/va med om olycka så hela världen vill stödja honom genom att köpa hans bil :/ EDIT: [IMG]
Bilen är den första med att ha en ny "innovativ" V8
Du kan bara reparera bilen i privata affärer för enorma summor. +1
Va ute och joggade/promenerade i dag i 55 minuter exakt, hade spotify på hela tiden och när jag kom hem så hade jag 95% batteri kvar ;) (Ingen...
hur ser man detaljerade specs i Windows 7? Bra dåligt? (jag spelar inte på datan endast PS och Surf) [IMG]
lolpics
jag är inte på humör! :mad: piss-dator:cry:
Du beskriver lite grumligt, har du låst ut dig eller startar inte skärmen? :) Sent from my Desire HD using Tapatalk
Har försökt att om-installera min win7 dator hela jädra dan :(
Vart kan man "köpa" OS x Lion?
Jag måste erkänna att jag srog ut skärmen till 16:9 från 4:3o_O