Separate names with a comma.
Jag upplever skärmen som jämn i belysningen och mitt ex har inga partier som jag märker avviker, förutom precis runt selfie-kameran. Som nog är...
Fortfarande aldrig under 2 dygn. Brukar ladda runt 55-60 timmar med ca 25% kvar. Ibland lite mer, ibland lite mindre. Edit: Men som jag sagt...
Jag kom från en i mitt tycke bra amoled (P20Pro) men saknar det ändå inte, mer än att mörka bakgrunder inte är lika kul när man ligger i sängen...
Lika nöjd fortfarande med enda smolken i bägare att det började dyka upp mer och mer annonser i systemappar såsom "Städaren", trots avstängt...
Lyckades räkna ut vad du menade innan jag såg ditt svar. :P Jag ser inte TrådFri fjärrkontroller i Google Home, så tvivlar på att det går. Bara...
Möjligt jag är trög, men förstår inte exakt vad du menar. Alla Trådfri-lampor går att styra via Google Home, även när man inte är hemma. Hur du...
Det låter bra isf. Beställer regelbundet från Tyskland eftersom svenska sidan saknat det mesta.
Gourmet Mousse börjar komma in nytt i lager, och med det riktigt låga priser igen. Just nu Kyckling, Pollock och morötter samt Kalkon, där kalkon...
1,8m duschslang med hölje i rostfritt, 20kr. Amazon säljer och skickar: [SPOILER]
Aprilrea och riktigt prisvärt, kompostkvarn Einhell för 737kr som är i princip identisk med Julas (se spoiler för förklaring) för 1400:...
Så kallad budtrissning där man har bestämt med någon (kompis/familjemedlem t ex) att bjuda på sina egna auktioner, utan avsikt att köpa där enda...
Kör med 120Hz. Jag fokuserar mest på sidans innehåll när jag surfar och inte tekniken bakom att bilden visas. Det kanske gör mig mer förlåtande....
Jag märker inte av något särskilt lagg i Chrome (som är enda läsaren jag använder), men alla är olika känsliga, och använder inte samma sidor...
Man ska alltid försöka använda Traderas inbyggda meddelandesystem vid kontakter, då det faktiskt används vid utredningar om vad som hänt.
Tittade ju på köparens konto. Ändrat!
Jag har inte sett att någon skrivit om detta, men kan ha missat: Betala aldrig någonsin med Swish vid dyrare saker från okända säljare, då du inte...
Finns tydligen redan (helt missat), som @McAn tipsar om: [IMG] Allra lättast hade det såklart varit om knappen låg ensam i första nivån och inte...
Tack för alla tips även om jag missar det mesta. Vi kanske kan be forumkodarna att lägga till en direktknapp som fixar spoilertaggarna?
Varför citerar du inte var du menar att jag "påstår/gnäller" istället för att klippa från ett inlägg som beskriver motsatsen? Då kan jag ju bemöta...
Det är rent anekdotiskt och bevisar tyvärr ingenting. Du kunde enkelt ha skrivit siffrorna i tabellform, så hade man sluppit skrolla igenom...
Purina Gourmet Mousse har vandrat ner till väldigt bra priser igen. Inte lika bra som i november (under 40kr), men 48 kr för 12 är billigare än...
Om det finns så synliga problem på ställen där det borde varit helt rent, så kan det finnas mycket större saker som du inte märkt av än. Jag hade...
Är det på insidan så har linsen varit öppnad av en klåpare. Undersökte du inte kameran innan du betalade?
Jo, viktigt att man talar om detta för Amazon. Jag klagade massivt på Bring/UPS (samma åkeri hos mig) och nu får jag 95% PostNord som aldrig...
Riktigt bra pris för oss Yoda-älskare (Amazon säljer och skickar för 110kr): [spoiler]
Jag kan bara hålla med. Haft assistenten i runt 3 år (tror jag iaf, på svenska) men använder den mindre än någonsin för jag blir så förbannad på...
Sådant brukar bero på dåligt batteri i fjärrkontrollerna. Testa byt. Annars är det hammarmetoden som gäller.
Kan tillägga till @Lokf lista: Gjord i kraftig polykarbonat och Gorilla 6-glas, tålig. Finns annars bra skal från Spigen + att det följer med ett...
MicroSD menade jag såklart, hehe. :teeth:
Adblockers kan stoppa Refunder-referrals. Att inaktivera för aktuella sidor räcker inte, utan man måste som minimum gå in under tillägg och...
Jag har faktiskt aldrig haft problem med MicroSD, men det kan ju bero på att jag utan undantag har köpt de dyrare korten (med verifierad...
Jag vet att Telia tyvärr köpt Fello, men vad Fello har sagt till mig så är fortfarande systemen helt olika och företagen sköts separat. Bl a...
Igen, jag pratar bara utifrån min egen erfarenhet med båda operatörerna, på samma ort. Inget vetenskapligt test. Som jag skrev, när fel inträffar...
Det är klart det är förekommande, annars hade jag ju inte råkat ut för det. Vi har begränsad kapacitet i Telias nät där jag bor iaf några gånger...
Tämligen säker på att det inte har med telefonerna att göra, använt 3 olika med Fello. Vet inte ens vad RCS är och har aldrig rört det på någon...
Rent tekniskt var jag extremt nöjd med Telia, men kombinationen med för dyra abonnemang men framförallt rejält försämrad kundservice sedan några...
Det är möjligt, men efter nu runt 2 år med Fello och över 27 år med Telia 2G/3G/4G innan, så är det så jag upplever det. Men, det är ingen...
Jag bytte från Telia och eftersom det är samma nät, fast nedprioriterat mot Telia mer betalande kunder så får man lite lägre hastighet, men samma...
Fiberoptik användes första gången för datakommunikation samma år som jag föddes, 1965, men att leda ljus genom fiber är mycket äldre än så, ändå...
Jämför du 100 år gamla kopparkablar avsedda för lågbredbandigt tal med modern fiberoptik? Vem skulle vara tvungen att plocka bort sin fiber och...