Separate names with a comma.
Back to topic.
Inte jag heller.
Lycka till med att få pengarna innan du skickar varan.
Haha, detta lär man sig när man har haft Spotify ett tag. ;)
Mm...
Enkelt! Se förskräckt ut när dom försöker "locka" på dig, skrik så högt du kan och... SPRING!
Maybe, maybe not.
Legend är så "gammal" att HTC inte satsar på att uppdatera den. Köp en Arc och få 2.3, 8mp kamera, klarar typ alla spel och en massa andra fördelar.
Jag kör med standard, men då surfar jag inte mycket heller via mobilen.
Nja, det var den enda, nu i efterhand så har man märkt att den är snabbare, vilket är ett plus.
Ja, men LauncherPro Plus är snabbare.
Körde lite Quickscope nyss, pwnade...
Ville bara säga att dina ikoner är enda anledningen att jag inte kör med HTC Sense längre, Madeli. :)
Ja, det hoppas väl alla. Har även hört att Sensasion kommer att ha låst OCH krypterad BOOTLOADER...
Lyssna på den spellistan som har den låten då? :o
Måste testa!
Jag har ett displayskydd och siliconskydd på min Wildfire och det har fungerat hittills.
Inte syssla med sånt ;)
Snyggt!
4/10
T.ex LauncherPro eller ADW Launcher.
Alla HTCs (nästan) har låst bootloader, Wildfire också.
Dom (Comviq) kanske har något present-erbjudande där det inte kommer något sms. :O
Bra att det löste sig. :)
Tror att det är för att spara ström, men det finns säkert en app för det.
1. Har du båt? Räknas Gummi? 2. Hus eller lägenhet? Hus. 3. Vad beställer du från mc donalds? Mat? ;) 4. Har du varit utanför Europa någon gång?...
Inställningar > WiFi > Hantera trådlösa åtkomstpunkter > Menyknappen > WiFi-Policy > Stäng aldrig av. Denna guide är skriven ur minnet, men det...
En sådan skulle vara fin att ha, dock lite utom prisklass...
Personligen så tycker jag att iPhone är en väldigt bra telefon, jag gillar bara Android-telefoner bättre. Främst HTC därför att de har en väldigt...
Sant^^ T-Shirt och Shorts FTW!
Fail xD
Googla...
Ptja, det spekuleras att Wildfire inte kommer att få 2.3 utan kommer att få vänta till 2.4.
Snyggt. Själv har jag mAd_Slate, men någon gillar dom säkert! :)
Varför vill du det? Det kommer ju tillbaka så fort man startar om telefonen...
:-)
Nja, vill helst inte använda så mycket minne...
Har hört "iPhone är SÅ mycket bättre i ALLT! Android suger i allt som finns, kolla bara på iPhone så bra den är!" När jag försöker säga att det är...
Har du gjort det, eller?