Separate names with a comma.
Uppdaterat Uppdaterade min nyss. Mycket nytt i gränssnittet, underbar kalender bland annat. Allt nytt är bättre ;)
Tack för förklaringen. Jag har sett denna skärm ibland när jag tagit den ur hållaren. M.V.H /Tobias
Hej. Jag upptäckte att vissa bälteshållare, som innehåller en liten magnetknapp för att hålla locket stängt, aktiverar telefonen. Förmodligen...
Hej. Jag har haft min en månad nu. Valde den för att jag giller Sense, jag tycker att HTC lyckats med någonting som fungerar "out of the box",...
Jag vet att detta med ActiveSync är ett problem med många Android enheter. Jag har själv både Galaxy S och TAB, och detta har diskuterats även på...
Skriver några rader om Nitrodesk TouchDown för synk mot Exchange. Jag har kört denna applikation intensivt några dagar, och nu även köpt den, ca...
Tack för snabba förklaringar. Poletten börjar att trilla ner även hos mig om hur det fungerar.
Jag upptäckte igår att vissa appar inte syns för mig i min SGS sedan jag uppdaterat med den nya 2.2. Till exempel så ser jag inte Swedbanks app...
Som sagt var så utvärderar jag TouchDown nu, men kan återkomma efter helgen, när den är ordentligt utprovad. Några rader upp här så skriver jag...
Ja, jag har kört den förra officiella 2.2, jag hann installera den. Och nu idag körde jag in den nya 2.2:an, men det är samma skit med...
Jag testar en annan klient nu för att synka Android med Exchange. Dom flesta har ju någon typ av klient för detta inbyggt, men till exempel...
Hej. Stort tack för infon, bra att veta, och jag hoppas på en lösning från Samsung, eftersom dom skriver "ännu" i svaret. I annat fall får man...
Felet var naturligtvis "skit bakom knapparna". Med nyaste versionen av KIES så kunde jag uppdatera. Jag kunde även uppdatera den telefonen som...
OK, tack, då ska jag söka vidare efter felkällan, för uppenbarligen verkar den finnas. Förmodligen är det "skit bakom knapparna".
Hmmm....jag ser den inte i Kies. Har provat två lurar med 2.1 och 2.1update1, ingen uppdatering finns.
Ok, tack för infon, alltid intressant att dra lärdom av dessa erfarenheter. Vi får snoka vidare så kanske det dyker upp en lösning, för problemet...
Jag kör min TAB, men då har jag "bara" Exchange 2003 och 2007. På 2007-servern är det inga extra policys inlagda för ActiveSync.
Hej. Ursäkta dröjsmålet med svaret, men här kommer några tankar. Vill man slippa lösenordet på skärmen så finns en app som löser detta -...
Min lokala Dialect butik får in den nu, ska bli spännande !
Mailklienten är oerhört mycket bättre än på min Galaxy S. Inte bara det att den blir mer överskådlig i det liggande formatet, utan även att den...
Däremot så vet jag att Exchangeservern vill ha lås på skärmsläckaren på telefonen som standard. Och det är väl för att det ska bli svårare för...
Ja, det hade varit fint med en adapter, det blir mer kompatibelt då, och tyvärr har jag ju CF i kameran. Japp, det var dataversionen av SVT Play,...
Kan inte svara på alla funderingar, men jag fick snabbtesta den igår tillsammans med en kille från Samsung. Enligt uppgift skickas den idag till...
Jag fick testa den igår, och den verkar riktigt trevlig, skärmen är ju kalasfin. Enligt uppgift skickas den idag till min ÅF, så den är väl inte...
Ja, han nämnde Market-problemet, men samtidigt tycker jag att det känns lite väl drastiskt att dra tillbaka uppdateringen endast på grund av...
Tack för tipset angående knappen, väldigt användbart.
Det finns också ett problem med att hantera svenska teckentabellen, det vill säga åäö i lösenordet. Men jag plockade bort alla mina inställningar...
Jag har varit på ett möte med en av Samsungs ansvariga för mobila produkter idag. Version 2.2 kommer tillbaka i november lät det som (inget...
Ja, det är skumt. Men precis det fenomenet inträffade när jag uppgraderade en Exchangeserver från 2003 till 2007, då var alla användare med...
Ja, det kanske är så att det har med antalet mappar att göra, bra reflektion. Och i Windows Mobile kan man köra med endast synk på inboxen, så...
Ska tillägga att med min HTC Hero fungerade Exchangesyncen som den skulle, med obegränsad tidsrymd på e-posten, så det är inte ett Android-problem.
Jag kör dessutom mot en Exchange 2003, och har samma problem, så det hänger nog inte på servern eftersom vi är många med samma symptom. Push mail...
Nej, jag hittar ingen möjlighet att lösa det med den klienten som finns levererad. Synnerligen märklig "finess" ?? Men det kanske finns någon...
Japp, helt rätt, det är inte Samsungs fel, utan en policy från servern. Däremot förstår jag inte tanken med att man bara kan synka en månad bakåt...
Samma här, väldigt segt och labilt. Jag är lite besviken på att jag inte kan synka alla mail, utan är begränsad till 1 månad tillbaka i tiden,...
Jag har INTE uppdaterat min Kies till den nyaste, och fick ändå 2.2 i fredags. Men när jag provar med samma telefon idag (via registerhacket) så...
Har suttit med en polares telefon, han har precis detta problem. Testade registerändringarna: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=19024...
Samsung problen ??? Har suttit med en polares telefon, han har precis detta problem. Testade registerändringarna:...
Samsungs problem ??? Har suttit med en polares telefon, han har precis detta problem. Testade registerändringarna, men det enda som han blir...