Separate names with a comma.
Kolla om det finns på Modaco eller XDA. Dom flesta vill dock göra det omvända och byta ifrån det där temat. Du skulle väl kunna flasha (vet inte...
Bra jobbat! Kan dock bara nämna att när jag överklockade min Blade så ställde jag upp frekvensen och sen körde StabilityTest i över 1h utan...
Det är väl standard när man sätter på blåtanden så är den bara aktiv i 120s. Om man under den tiden ansluter något till telefonen så blir det...
Temat är original om man köper en Orange San Francisco, dvs Blade'ns namn i UK. Jag köpte min i UK så hade det ett tag tills jag flashade om....
Nu är jag långt ifrån nån expert på ADB men lekte lite med det igår. Har du ADB fungerande och clockwork på mobilen skriv kommandot: adb reboot...
Det låter ju helt klart som ett vettigt alternativ! Ska försöka leta upp en R-kioski när vi kommit över till Finland. Tackar för hjälpen!
Det kan ju ifs finnas erbjudanden och sånt som gör det billigare men generellt var det ingen större skillnad mot i Sverige. Kommer ihåg att det...
De finns en app som heter ShareMyApps som listar alla dina appar. Appbrain har ju exportfunktion med men undrar om man kan importera till ett...
Jag var i New York City i maj och det jag kunde konstatera var att teknikprylar i stort hade samma prisbild som i Sverige... Ett exempel är ju...
Typ iaf. Se första posten...
Rabatten på "prylar" brukar inte vara så stor men på tillbehör som kablar/minneskort är den rätt stor. MicroUSB-kablar kostar väl runt en tia och...
Haft Swedish Spring 5 bra länge men idag så började telefonen klaga på för lite utrymme så tog tag i saken och körde Gen1->Gen2 med ompartionering...
Startat om telefonen? Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Om du inte redan gjort det så ska du byta lösenord i Gmail. Annars kan den som hat telefonen komma åt allt där. Sent from my ZTE-BLADE using...
Följ post 2 i denna tråden. Då får du in CM7 och även lite mer utrymme att leka med. Dock så har det kommit nån nyare CM7 (den med...
Jag ska åka över till Finland nu i slutet av juli och titta på vm-rallyt. Tänkte ta och köpa något kontantkort så jag kan surfa med mobilen så...
Grattis? Du har ju inte telefonen längre så vad som felade är ju helt omöjligt att få reda på nu.
Är telefonen i viloläge/standby så kan man endast låsa upp den med powerknappen på toppen. Om frontknapparna tänder skärmen så är den helt...
Nu har du ju lämnat tillbaka telefonen så det spelar väl ingen roll. Men om telefonen inte går ner ordentligt i viloläge (nån app/widget eller...
Kan du väcka telefonen med frontknapparna då?
Skulle tro att det är nån app som hindrar telefonen att gå ner i viloläge. Du kan testa om du väcka telefonen med knapparna på fronten. I så fall...
Min mor hade samma problem med SIM-kontakterna. Men startade man om telefonen så försvann dom.
Någon som kan skicka en invite? .(a)gmail.com
Fixade det där kontot och då gick det ju kalas! Får väl ta och prova hur det är att läsa på men det var ju jäkligt smidigt att låna böcker iallafall.
Jo jag tänkte mest på att det är möjligt att logga i MyTracks utan att ha datatrafik igång. När man kommer hem från utlandet eller till nått...
Man behöver väl inte ha kartorna nedladdade för att kunna logga utan det är ju bara GPS-positioner som sparas. Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Jag la in Aldiko och lyckades ansluta till mitt E-lib. Men hur får man hem böckerna så man kan läsa dom? Fick upp en ruta om att jag skulle...
Tackar för denna! Fungerade utan problem.
Du måste installera Google Apps (Gapps). goo-inside.me - gapps downloads
Jag kör med Mobo som jag tycker fungerar bra.
Felaktiga APNer. Så om du fyller i dom rätta för Telia så kommer det nog att funka.
Posten brukar väl ge ut inbetalningskortet först så det är väl bara vara glad så länge det inte dyker upp. :) Jag skulle rekommendera att ta...
Ja det håller jag med om! Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Har ni kollat i FAQ som ligger klistrad? Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Går inte telefonen ner i viloläge tycker jag det låter som nån app hindrar telefonen. Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
Trevligt trevligt! :)
Så länge man inte använder wifi/3G-trafik eller automatiskt sync håller den länge faktiskt väldigt länge vilket jag märkte när jag var utomlands....
Ja det är den. Men apparna dök inte upp direkt utan var tvungen att först ansluta till wifi och sen lägga till en konto innan dom hoppade upp.
Har du inte Gmail/Market/m.m så måste du köra in Gapps om du vill ha det. På min NC räcker det dock inte att installera gapps utan måste även...
Jag har nu fått hem mina skärmskydd jag köpte och måste faktiskt rekommendera det till andra NC-ägare då det var väl spenderade $. :) Jag köpte...