Separate names with a comma.
Tack! Då har jag iaf. till fotbollen:) Svårast gissar jag är bandyn. Letat runt men inte hittat någon app till den. :/
Har letat runt men inte hittat någon app som uppfyller mina krav. De krav som jag har är: *Ska kunna bevaka de flesta sporterna. Främst...
Ok tack för snabbt svar! Kommer ihåg att jag har ägt headsetet tidigare nu när du nämnde det, och vad jag kan minnas så fungerade det helt ok....
Då mitt headset har försvunnit så är jag på jakt efter något nytt. Jag kommer att använda det mest när jag är ute och springer/går och jag vill...
Får tacka så mycket för de snabba svaren! Efter lite tid med konfigureringen så fick jag pure calendar att se bra ut :)
Letar efter en kalender där man kan skapa en transparent widget samt att appen ska kunna synka med google-kalendern. Har testat jorte men jag...
Någon mer som har haft problem med att luren stängt av sig bara sådär? Nu kanske det inte är romen, men jag har en stark aning då jag inte haft...
EDIT: Verkar som att det fungerade. Stort tack för hjälpen!
Jag har rootat och cwm 4.0.1.5 är installerad. Är det inte vol upp + home + power? Då kommer man ju in i recovery...
Har lite problem med att inst. en ny rom på min S2:a... Det jag gör är att lägga in romen på sd-kortet, jag använder för tillfället rom-manager....
EDIT: Testade en annan dator som kör med WinVista och då fungerade det direkt. Så det verkar vara någon drivrutin eller och programmen inte...
Har problem med att roota min S2:a och börjar bli lite less på detta...:p Kör med Win7 x64 Drivrutinerna för mobilen är inst. USB-felsökning...
Efter att ha testat uppdatera telefonen via kies samt odin i windows så gav jag upp och testade på macbooken istället. Kies hittar telefonen...
Nej, så dum är inte ens jag :P
Ja jo så är det ju för alla. Saken och frågan är ju den varför det inte händer något för mig(?):p Det ska väll inte behöva ta mer än 10...
Har lite problem med odin när jag ska försöka uppdatera telefonen. Jag har inst. drivrutinerna för mobilen, kies är inte igång. Sedan gör...
Försöker inst. 2.3.4 med odin genom att följa denna guide: [ROM][GUIDE]Download & Flash the latest stock ROM for I9100 using Odin or Kies! -...
Ah härligt! Jo, jag har testat nu och internet fungerar. Jo, lösenord blir det garanterat. Nu vet jag i alla fall att jag har gjort rätt :)...
Jag testade nyss att koppla upp mig på internet från min macbook till mobilen via denna procedur: Via trådlöst/nätverk så gick jag in i...
Vet någon om/hur man kan fixa en transparent widget till snowstorm? Om inte, finns det någon annan bra väderapp med den funktionen? Letar också...
Stort tack för hjälpen! Du räddade min kväll/natt! :) Sparar länken om olyckan skulle vara framme igen:p
Om jag testar att boota via volume down+home+power så kommer jag in i Odin Mode...
Provade nu med att installera Lite'ning Rom igen och då ser det ut såhär i odin:...
Har ett litet problem. Körde tidigare med lightning-rom men tänkte att jag skulle testa en ny rom som i detta fall blev batista. Hur som...
Kör just nu med poweramp men har inte hittat någon inställning så att man kan köra med transparent widget. Kanske finns någonstans bland...
Tack för synpunkten! Nu blev det dock löning här om dagen vilket jag helt hade glömt så jag la till extra och beställde en Galaxy S2....
Är ute efter en ny mobil. Har tidigare ägt en Desire HD, en bra mobil på många sätt men då man är lite prylgalen så blir det att jag byter mobil...
Underbart! Fungerade galant!:) Stort tack för hjälpen!
Kör just nu med med romen i sign. Nu är det så att jag har sålt mobilen också tänkte lägga in stockromen igen. Men vad jag har förstått så är det...
*Bort*
Säljer en olåst DHD i fint skick. Inköpt 29/3 -11 så det finns fortfarande garanti kvar. Kvitto finns. Displayskydd samt gummifodral sitter...
Snabb fråga. Går det om man redan har rootat och sedan lagt in en custom rom lägga in en ny rom över sin gamla eller måste man återställa...
Aha, men hur påverkar CR androidversionen?
Jag verkar då ha fått 2.3 i min DHD nu. Går jag in under programvaruinfo. så står det "Android-version 2.3.2"
Finns det någon app där man kan övervaka/synka flera konton från både hotmail och gmail? Vill gärna kunna använda den som en widget. Skulle...
En snabb fråga... Laddade precis ner snowstorm från market och är nu inne i inställningarna för programmet. Min fundering är vad man ska...
Är det denna du menar: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=35607 Om jag redan har 1.32(står Programvarunummer: 1.32.405.6) så kan jag...
Har sedan tidigare ägt en SE X10 som var väldigt enkel att roota samt inst. custom rom. Vad jag har förstått så är det lite besvärligare på...
Problemet löst. Ringde halebop imorse och dom sa att det var något med sim-kortet som var knas. Dom skickade på något sätt ny info till...
Någon bra gratis kamera-app som det går att stänga av autofocus samt slutarljud på?