Separate names with a comma.
Netonnet, dock inte av mig, men det skapade inga problem när jag lämnade in den på lagningen som jag beskrev ovan. Bytte till mig telefonen mot en...
Motorsports Manager, letar efter ett bra rpg spel, får se vad jag hittar.
Låt inte min noja förstöra, har två av två väl genomförda försäljningar via tjänsten. Enda jag kan klaga på är att den är lite dyr dock.
Nu är jag kanske bara lite nojig, har inte haft ett enda problem än. Men säkrast kommer alltid vara att möta upp.
S4an såld på tradera idag.. Note 3 är kvar dock.
Jo, ingen dum idé. Så säkert för köparen borde det vara, fast som säljare är det nog värre.
Har sålt ett par gånger med blocketpaket, men känns inte så säkert när man tänker efter. Scenario 1: Köparen kanske får en sten, försök bevisa...
Jag gillar det, lite enformigt kanske. Men klart skoj att köra igenom en säsong då och då.
Noten är köpt 3/11 - 13, dock ser den yngre ut då den var inne på lagning för några månader sedan på garanti (de bytte glas, listerna runt om och...
Berätta gärna hur det sitter sen.
Det är sant, sådant gillar jag, tänkte inte på det. Kanske man får köpa en och testa iaf.
Två veckor ungefär ja, bara osäker om jag vill ha den framsidan. Den tar bort lite av den riktiga framsidan, hellre haft ofärgat glas på hela...
Instämmer, sitter inte riktigt bra, ser nästan ut som att det håller på att släppa. Sen vill jag att det ska täcka lite mer av framsidan än bara...
Jag fick avi tyvärr. Får du inte den på måndag, kan du alltid ringa dem istället.
Annars finns alltid Phonehouse man kan ta ifrån, samma pris för 32GB med 6GB surf och gratis samtal/sms. Nu kör dock Tre med en 50kr rabatt, något...
Nexus 5 var inte låst iaf (något de gick ut och nästan skröt om), så antar att 6an inte är låst heller.
9505, så snapdragon 600, alltså den svenska varianten. 9500 släpptes inte i Sverige, och hade Exynos 5 processorn. Tyvärr för lite, har en som är...
Tog bort från blixten, men kameran har jag kvar.. inte bestämt mig om jag ska ta bort den eller ej.
https://www.dropbox.com/sh/h5ur20giyoa4udn/AAC9eMEO3RjS69eKD0zpl-x3a?dl=0 De fyra första = S4 och tillbehör. De andra sju är Note 3 och tillbehör.
Hej, säljer/byter två telefoner. * Note 3, med kvitto (på mailen), den är i väldigt bra skick då den var inne på lagning för några månader sedan...
Lite besviken på batteritiden, men den lär väl bli bättre med tiden. Inget att be om ursäkt för. Och COYG! :D
Han skrev i inlägg nr 3 i denna tråd att han har en Edge.
Skoj spel, matematik är alltid roligt. Men som sagt, kanske någon lättare nivå för yngre personer.
Paket att hämta när man kommer hem :)
De bör ha skickat med nytt sim, gjorde iaf det när jag skaffade min S4. (hade dock varit inne långt innan och skaffat korrekt sim då jag behövde...
Hoppas man får den imorgon, hade börjat räkna in nästa fredag då de sa 2-3 veckor från min beställning när jag mailade i början av veckan (vilket...
Du tog samma som mig? om jag kommer ihåg rätt, en 64GB svart. När beställde du?
Även mitt ändrat till mitt nya abonnemang, och modell ändrad till S6 64GB Black, beställde ny färg 1e april. Min bror som beställde en 32GB vit...
För SHL, NHL, Allsvenskan och Premier League. Så är 20 kr inte farligt alls. (NHL kan jag klara mig utan, då jag inte följer den live på samma sätt).
Borde få den på torsdag, om de nu inte skickade den tidigt idag. Tror de får en tillsägelse från Samsung, eller så är detta något Samsung vill så...
Hmm, nu har Tre 3-5 dagar leverans på alla deras S6or.. Då borde jag väl få min skickad den 10:e och inte om en till två veckor..
Oh, vissa har tur. Grattis! Själv får man väl vänta ett par veckor till, tack vare att de beställde om min när jag bytte färg .. :(
[MEDIA] S6 vs iPhone 6
Svart 64GB, tror dock han som jag ringde in till den 1:e april sa 7:e april, samma datum som jag skulle få från min första beställning (17:e...
Mailade Tre igår och frågade hur jag låg till, jag bör få den 2-3 veckor efter min lagda beställning skrev dem, beställde 1:e april, då jag...
[MEDIA] Pocketnow, S6 vs M9.
Som 220volt säger, ring dit och hör om du också kan få 50 kr rabatt precis som några av dina vänner har fått. Säger de nej, så säger du nej tack...
Min bror fick 50 kr direkt i rabatt utan några problem, bara frågade om han kunde få S6 32GB med 4GB surf för 399, inga problem sa personen på...
Samsung store på Väla hade guld/vit/svart S6. Vit och guldig edge har jag för mig.
Någon som vet om något demoex i Hbg? Tänkt kolla Väla imorgon.