Separate names with a comma.
Danke
Jag får dubbla meddelande i taskbar. Både för originalappen och handcent. Hur får jag bort detta störande moment?
4kb 4kb 0.99mb 456kb Har jag.
Jag har lagt över alla mina kontakter till googlekontot. Sen har jag bockat av allt annat t.ex. facebook. Till sist "visa endast kontakter med...
Estrong filemanager och market enabler (ME) vad det första jag installerade. Av någon okänd anledning kommer inte superuser rutan fram när jag kör ME
Stock ROM, rootad och med apps2sd. Vilka av dessa är detta, om någon? Testade MCR 3.1 men tyvärr fick jag inte market enabler att funka. :(...
Jag upplever samma. Fast jag stör mig på eko när man talar med någon. Hör mig själv en halv sekund senare.
Hur sparar man ner filer? Jag fick gå in på gmail via webläsaren.
[IMG] DeFrost 1.2 dvs android 2.2
Japp, den gör backup av inställningar också. Ett tips är då att inte låta google göra backup av din telefon. För då installeras appar automatiskt...
enligt http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=677073 så funkar min apps2sd utmärkt
Med gparted. Har ett 8gb sd. Sista 1024mb är ext3. Det andra fat32. Bägge primära.
Först av allt la jag in estrong filemanager så jag kunde installera market enabler men samma sak fortfarande. Jag får testa annan rom.
Htc sense forced closed hela tiden efter jag rensade ext3. Fick wipa hela luren och lägga in mcr igen. Dumt nog tog jag ingen nandroid backup.
Vad händer om jag gör en återställning och sen först av allt installerar market enabler? Fast jag antar att appen ligger kvar på ext3 även efter...
ja Rom manager och Titanium backup gjorde det och connectbot när jag skrev su
Testar nog nån annan rom. Lär inte klura ut detta själv och är det inget vanligt fel så lär det bli problem att få nån annan att lösa det åt mig.
Det är v. 3.0.8 jag har och jag installerar från sdkortet. Appen vill ju ha root men superuser-rutan dyker aldrig upp. Det är nog det som är...
appen startar men sen händer inget, kan inte trycka på nån knapp. efter en stund så får jag force close
Market enabler vill inte funka med MCR romen. Har avinstallerat och installerat om. Är det för att det installeras på sdkortet måntro? Någon annan...
Det verkar funka som det ska! 116mb kvar på interna efter installation av alla apps jag hade. Tack för all hjälp! Vad skriver jag i connectbot för...
Okej, men hur kollar jag så att det verkligen kommer på sdkortet då?
Hittar inga som helst inställningar gällande a2sd+. Håller på att överföra filer från gamla sdkortet nu men det jag han kolla så kunde jag inte...
hmmm funkar det inte att installera mcr 3.1 med rom manager? Nallen bootade bara om. Edit: hade ju formaterat sdkortet och fixat ext3 partition...
Frugan har köpt en Spica. Tänkte jag skulle roota den och lägga in en trevlig rom :) Vad är det som gäller för spican? Hittade samdroid.net men...
notification sound. "förbereder sdkortet" jag ändrade till en diskret signal och sänkte volymen till 0 tack för hjälpen! Bra mkt smidigare att...
Hmmm man får fortfarande ljud när man ska låsa upp simkortet.
jaha hur gör man det då? jag har bara flashat med rom manager. jag begriper inte hur man flashar manuellt. ja jag har läst guide på xda men som...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=675580 Inget funkar eller så fattar jag inte hur man ska göra. Nån som vet??
Med t.ex Rom Manager så kan du ta en backup. Det är väl enklaste sättet.
Jag har bara en sak att säga. Android är inte windows.
Hur får man svart taskbar? Hatar att den fågelskitvita som är nu.
audiomanager
Det är juni nu , inte juli :)
Ok, då kör man DeFrost nu då :) Grymt snabb. Känns som en ny telefon!
Jag hittar inte info hur man ska göra med SDkortet. Hur gör man för att formatera det rätt?
Du får gå in där med telefonen då det är ett spel för OS:et Android.
digital clock. visar tid och datum. Kör själv utan bakgrund [IMG]
Ingen?
ja! man visar att ett intresse finns