Separate names with a comma.
Kör bud fram till 12.00 imorgon ” 12/11” Hinner nog skicka telefonen redan samma dag då, annars senast onsdag om den inte hämtas på plats.
Fundera på sälja min iPhone X kollar om någon här är intresserad innan jag lägger på blocket. iPhone X 64GB minne och batterihälsan ligger på...
Sålde en iPhone 7 till krille, snabb betalning och inga problem. Bara +++
Har en iPhone 7 i bra skick ”128gb”. Lite repor på höljet men alltid använt skydd. Sitter skärmskydd på men notera att det finns lite repor på...
Köpte en iPhone 8a av wrnrsn, allt var som det ska och allt gick smidigt.
Söker efter en Iphone 7, 32gb funkar men helst mer. Mvh
Pm
Pris på denna?
hej tänkte köpa en drönare och ville höra om någon här har köpt från kina och kan ge ett tips på en vettig med kamera. mvh
Finns ju ett känt problem på iPhone SE att bluetoothen funkar dåligt med headset, och det stör mig då jag använder det dagligen, ingen som hört om...
Ingen som kan slänga upp lite bilder som är tagna med z3c? Hoppas på att den är så bra som det påstårs
hej har en samsung galaxy som jag behöver återställa, problemet är att skärmen funkar inte och telefonen ska säljas skulle ju helst vilja...
Tror ni nexus 4ans kamera är bättre än iPhones 5?
kom en annan oväntad utgift tyvärr.
såldes precis.. men vill säga till er som fortförande funderar på att skaffa en padfone.. tveka inte riktigt grym lur!
aa ja det är ju lite pengar man måste slänga ut, dock värt varje krona, hade gärna haft kvar den, men passa inte ekonomin just nu men kommer...
om någon är intresserad av en padfone 2 så pma mig, inköpt 11/12-12 på webbhallen i malmö
handlar bara om att ja skaffa ny telefon utan att tänka mig riktigt för.
Måste tyvärr göra av med min padfone2 som jag köpte på webbhallen igår, så om någon är intresserad så säg till den är uppackade och använda i ca...
Efter en dags användning så är jag nöjd, dock lite missnöjd med volumen i mitt bluetoot hedset hade mkt högre ljud i iphonen men blir kanske...
körde in till webbhallen precis å tog en :D
tror min kommer på fredag, hoppas iallfall cameran är bättre än på iphone 5 =)
hur bra är kameran på padfone2 ? har inte hittat något bra bilder som tagits med den.
jag har en till salu bor dock nere i malmö men kan skicka har kvitto och allt med garanti kvar mobilen är 4 månader gammal.
Budet ligger på 2600 men han kan inte ta den fråns den 25de så den som ger 2600 får den.
Pma mig ditt nummer
2500 så är jag nöjd
får du sålt den så har jag en olåst nexus 4 månader gammal med kvitto och garanti
1900 är helt förstor förlust
har en nexus 4 månader gammal kvitto och garanti finns
strax utan för malmö kan skicka om det behövs
Har en Galaxy Nexus 4 månader gammal alla tillbehör finns, samt kvitto och garanti. Pris, bud ? olåst
va ger du för en nexus 4 månader gammal med alla tillbehör kvitto och garanti. mvh Jonas
hur får man så man kan se % på batteriet?
Ett sista pris 4500 helt i nyskick obunden med skärm skydd
4800 snabb affär
5000 kan jag tänka mig så står jag för frakt och kan skicka den direkt