Separate names with a comma.
Jag har en iPad Pro 12,9 M1 2021 256GB Silver som eventuellt ska säljas. Drygt en månad gammal. mvh Roger
Är den med eller utan LTE? Mvh
Finns i lager på Mediamarkt nu. Behöver vara med i deras kundklubb (gratis) för att beställa. Jag köpte en. Har haft PS5 tidigare men har...
Ok. Dottern som söker en. Ska kolla med henne om det är intressant.
Hej. Hur stor HDD är det på den?
Nytt pris.
Säljer en helt ny Apple Watch Series 6. GPS + Cellular 40mm. Rostfritt stål i guld med guldfärgad milanesisk loop. Helt ny i inplastad oöppnad...
Avslutad
Beställde en iPhone 13 Pro Max 256 Blå den 26/9 .
Igår stod det leverans V45 från tre för mig. Nu står det 2-3 dagar. Känns ok.
Har en M1 iPad Pro 12.9. Skickar pm.
Har en M1 12.9 Skickar pm.
Köpte en iPad Pro av @Ugga. Supersnabbt skickat, och iPaden precis som beskrivet. Rekommenderas varmt som säljare. 10/10.
Jag stör mig också på den ”lutande texten”. Blir troligen en retur men jag ska ge det ett par dagar till. En annan sak som jag tycker inte...
Fan då… Skulle det där vara nödvändigt… :-/ Hade inte sett det innan och är rätt nöjd med min mini. Nu ser jag det hela tiden när jag surfar....
Antar att jag får köpa då? Om du skriver pm @Karlekskrigaren så kan jag swisha sedan. mvh
Ok. @Caterham vann budgivningen. Är ute en sväng men skriver till dig senare i kväll på PM.
700kr
Noterat
Låter budgivningen pågå till 17 imorgon måndag. Den som har högst bud när jag skriver här att budgivningen är slut får köpa den. Just nu leder...
Noterat.
Säljer min välanvända Galaxy Watch 46mm med LTE. Går över till Apple och deras ekosystem. Klockan har rejält med patina men fungerar precis som...
550kr bjudet.
450kr bjudet.
Var finns detta? Är intresserad av telefonen. Mvh
Såld till @flipp.
Jag har annons på en XS Max. Kika längre ned i annonserna
Bjuden 3500 inkl frakt av @r12500. Vill ha lite mer för att släppa den.
Säljer min iPhone XS Max i guldfärg 64GB. Är ny i den bemärkelsen att det är en utbytesenhet från Telia efter ett försäkringsärende. Kvitto...
Det är uppenbart att Samsung har problem med sin support i Sverige. Jag har upplevt det på många plan. Jag hoppas dock att de kan lösa det då...
Har tröttnat på behandlingen av Samsung support och Upgrade + nu. Se gärna mina tidigare inlägg. (I kort: Två månaders väntan på returemballage av...
Uppdaterar angående min kontakt med Samsung. Jag har en Note 20 Ultra på reparation som jag skrivit om i tråden några gånger. (Upgrade med Samsung...
Blev uppringd efter 10 minuter. Alltid något
Ringde nyss kanske en sista gång orkar inte lägga mer tid på detta nu. Tappade också min reservtelefon i backen idag när jag skulle hem från...
Hej. Nej jag har ingen mejladress men blev uppringd i början av förra veckan av en trevlig person som beklagade och skulle hjälpa mig. (Tror att...
Har gjort det och fick därefter kontakt för en vecka sedan. Nu är det åter tyst trots att jag blev lovad att bli uppringd igår igen.
Uppdatering. Har blivit lovad att bli uppringd idag måndag vilket inte heller har skett. Nu börjar jag bli riktigt, riktigt trött på bemötande...
Hej igen. Blev idag uppringd av en representant från Samsung som sa att min reparation skulle ta ytterligare ca 2 veckor (får delar i slutet av...
Jag ska kontakta dem igen om de inte hör av sig som de lovat. Blir bara irriterad över att jag ska behöva lägga tid på det. Satt i telefon ca 40...