Separate names with a comma.
I påsen nu![ATTACH]
Är det så svårt att lägga rabarber på en då? Jag bokade en alldeles nyss och fick besked om att jag kan hämta ut den nu. Beror iofs kanske på...
För stor för mina Manboyhänder och tighta fickor. Annars så hade det motiverat ett byte desto lättare. Original TPU-skal kan iofs vara en...
Ja, kanske. Man vill ju liksom högst upp på Maslow's behovstrappa. Fick bekräftat att den är redo för avhämtning, en smula besviken över...
Bokat en iPhone 11 Pro 64 GB Midnattsgrön på The Phone House. Har dock inte bestämt mig om det är värt bytet från en Xs till en 11 Pro. Dessa val...
På mitt närmaste varuhus i Sickla (Nacka) så verkar den i grönt och guld vara körd. Dock verkar silver och rymdgrå finnas tillgängliga.
Upplever en märkbart snabbare Face ID på min iPhone Xs. Härligt! Mörka temat är också en höjdare tycker jag.
Jag har alltid problem att uppdatera Apple Watchen. Den slutar att ladda ner och påstår att jag inte är uppkopplad till något wifi. Störigt.
iOS13!
Ännu en lyckad affär med Jimmy!
Vilken cliffhanger!
Vad är redan sålt?
Verkar som att det reducerar avbetalningen på telefonen med 250 kr per månad om man väljer Obegränsat. Snyggt!
Fick den bara att fungera på vanliga 11:an. Edit: Nu fungerade den även på 11 Pro.
Drar tillbaka mitt bud på 2700 kr då jag precis köpt en skärm från en återförsäljare. Ber om ursäkt för det men det var lite brådis.
Någon sluttid för detta eller gäller det tills säljaren är nöjd?
Steelseries: 300 kr inklusive frakt.
Från Tele 2:s abonnemangsvillkor. [ATTACH]
Edit: Tillbakadraget bud på 2700 kr!
Åhhh, me like. Jag klickade iväg en beställning för några dagar sedan så det borde nå mig vilken dag som helst.
Den är numera såld till @Jimmy 76.
2500 kr!
Det enda som de tycks hitta är ett bekräftelsemail på beställningen så om kvitto är ett krav så antar jag att mitt objekt inte är intressant....
I'm on it!
Jag köpte den av en person som nappat på en P30 Pro-deal och jag har inget kvitto/garantibevis. Jag ska ställa frågan till personen jag köpte den av.
Jag har en Huawei Watch GT Active (46 mm) i absolut nyskick. 1100 kr skickat. [ATTACH]
Givetvis, ouppmärksamt av mig. Tack!
Är det den med GPS+Cellular?
Japp, jag har själv räknat på det och avvaktar nog till nästa år. Min är endast tre veckor gammal. Trodde inte att jag skulle bry mig över 11:an...
Någon här som testat Nudients tunna transparenta skal version 2 och kan ge ett utlåtande?
Typ 8'?
Kristallklart!
Via tre.se så ser det inte längre ut som att ett par AirPods ingår vid köp av iPhone.
Lade till fast pris. Ber om ursäkt för min otydlighet.
Sparsamt använt och helt komplett med strömkabel, hdmi-sladd, handkontroll, headset, originalkartong samt inköpskvitto. Två spel medföljer enligt...
Håller med om X:en. Enda anledningen till att jag bytte till en Xs var dual-sim. Annars hade jag behållt X:en till nästa års släpp.
För min del har det aldrig varit något problem. För bilder som är sparade i molnet kan det vara en kort fördröjning med sämre kvalitet innan...
Det är väl som någon nämnt tidigare att de satsar mer på att folk ska använda kringtjänster såsom iCloud och liknande. I mitt fall så kör jag med...
Ja, jag velade länge innan jag kondenserade två lurar till en för precis som du säger så var det några tusenlappar som jag fick lägga ut för den...
Dual sim var en av få anledningar till att jag bytte från X till Xs nyligen så jag förstår dig fullt ut.