Separate names with a comma.
Sålde en LG G watch R till 220volt, snabb betalning, smidig affär!
LG G Watch R, obruten förpackning. Har legat i en byrålåda sedan jag vann den i en tävling på jobbet (jobbar på en av de stora operatörerna) våren...
Språken är väl samma för alla telefoner med Android, tangentbord för arabiska tecken finns att ladda ner.
Det beror på vad det är du vill ångra. 30 dagar för abonnemang och 14 dagar för hårdvara är det generellt....
Vore fint om man kunde få välja bland alla ikoner när man ska byta ikon på ett specifik app.
Någon som vet om man kan använda "fel" ikon till en app m.h.a nova launcher prime? När jag ska byta ikon och väljer mitt ikon-pack i...
Kampanjen på utvalda telefoner löper ut idag. Sista chansen att få 1000kr rabatt är alltså idag! Rabatten vid inbyte finns kvar ett tag till.
Fick du det du önskade då?
Min erfarenhet är att de flesta jobb inte annonseras ut. Var inte rädd för att gå och fråga. Det kan låta banalt men det ger ett bra intryck om...
Gillar ikonerna, körde dom tillsammans med nova. Provar just nu z luncher, och ikonerna verkar inte vara kompatibla
Jag är på jakt efter ett alternativ till sonys compacts, kan man få skärmstorlekarna? jiayu's sida funkar inte så bra hos mig.
Roboto.
Om du håller inne på ikonen, väljer edit och sedan trycker på ikonen kan du byta utseende :)
Fick gröna sträck på min, fick skicka in min.
Har haft problem med SVTplay jag med. Man startar ett program eller klipp, sedan ser man ca 1 sekund av innehållet, sedan slutar det spela. Detta...
Så vitt jag förstår av reglerna är det fritt fram att diskutera piratkopiering, sålänge man inte länkar till något piratkopierat material.
Bytte från SS5 till GSF iom b25. Fick pilla lite med apn-adresser och så, men nu trivs jag bra. Framförallt fungerar gpsen mycket bättre nu.
Pantera - Cowboys from hell.
Slänger upp min bakgrundsbild. [IMG]
The xx - Intro
*edit* var på fel sida jag. Danmark är röda och vita, det gillar korc ovh bita.
Nu var det visserligen längesen jag åkte bräda, men jag skulle föreslå att du tar lite fart och övar i rullning. Jag har alltid tyckt att det är...
Väldigt snygga, har du fler tråkiga kvällar tycker jag du kan skapa fler ikoner med samma tema :)
I spare parts kan man dra upp storleken ganska mycket, prova själv och avgör om det räcker.
Ska gå att flasha standard-rom via datorn. Roms finns här: - Sweden
[IMG] Lockscreen [IMG] Sida 1 [IMG] Sida 2 (Homescreen) - Widgets: OneSeven BattStatt [IMG] Sida 3 - Widgets: Smooth...
Kollade vad som låg högst på "Användning av delaktivering" i Spare Parts, under Battery History. Winamp och imo.im stog ut så jag provade att ta...
Har samma problem, har provat att ta bort widgets etc, men hittils har inget hjälpt. *edit* Verkar vara imo.im som hindrar min telefon från att...
Har flashat tillbaka till orginal, det hjälpte inte, så jag får ringa imorgon. Så kan det gå.
Verkar som om sträcket inte alltid är grönt, i vissa situationer är det lila.
Hallå Swedroid. Har precis fått min Blade och har därmed tagit klivet in i android-världen. Jag har (med viss möda) rootat luren och kör...