Separate names with a comma.
Uppdatera gärna tråden om du hör att de lyckats. :) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Okej ja det lär hända när som helst. Skulle dock vilja göra om plattan så den tror att den är en GPE så man får OTA som en GPE. Sent from my...
Vad menar du med detta? Ports? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Mitt dbrand har inte kommit och har gått typ 17 arbetsdagar. Mailade dem och de skulle skicka ett nytt direkt sa de. Fick dessutom chansen att...
Vilket är det billigaste alternativet idag nu då för lokala filer? Är det Plex eller Avia? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Jag kan instämma i era åsikter. Gick från iPhone 3GS till Note när den kom i Januari 2012. Nu 2 år senare är jag inne på min 3e Android som är N5...
Jag beställde för länge sen men har inte fått det så undrar jag om något blivit fel. Hur länge tog det för dig? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ja jag skrev ju det? :) eller? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Okej visste jag inte. Då är det ju tvek på om man verkligen vill köpa sig en G pad vanlig. Skulle gärna betala tusen kronor extra för att få...
Men går det inte göra om enheten helt så den blir en GPE och får ota uppdateringar från Google precis som vilken GPE version som helst? Ungefär...
Det tvekat jag inte på men varför tar Google 349 dollar för den? Varför skulle man köpa en GPE version? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kan någon förklara varför GPE versionen kostar 349 dollar och 3600 på Bazula medans denna kostar 2200 på Webhallen? Visst var det rea på 2200 men...
Låter ju som att hårdvaran i högtalaren var samma men hålen något större bara. Vart bättre med 4.2.2 så tror inte skillnaden är så stor nu. Sent...
Dbrand.com Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Funkar dock inte att få 50 gb igen om man redan hade det. Som jag fick när jag köpte N4 så får jag inte 50 igen nu när jag har N5 tyvärr. Sent...
Jag kollar i mobilen så antar att det är tapatalk Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Selko köpte min Nexus 4. Gick väldigt smidigt och var klart på timmar. Rekommenderas!
Ser ingen bild :/ Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Behöver man inte köpa något i appen alltså? Bara köra? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Pris? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
En Apple TV fast med annan teknik och fungerar med alla operativsystem. Dessutom billigare. Dock är ju appstödet väldigt dåligt men börjar ju...
Kan byta mot en Asus Transformer TF300t med 32 gb minne? Ingår 2 olika läderfodral så den kan stå upp. Och lägger 1000 kr mellan såklart. Sent...
Nu börjar det hända grejer. När kommer det till MX Player och Viaplay så är det klart! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Ingår ju 2 fodral för ca 250 kr styck också. Men kan säga 1400 också. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
1500 för en Asus Transformer TF300t? 32 gb minne och vit med 2 olika läderfodral så den kan stå upp. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Det enda du tappar är korten alltså? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Gjort något speciellt? Alltså kernel byte eller stängt av gps eller liknande? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Fel marknadsföring absolut så du kan ju som de säger skicka tillbaka den och få köpa en ny istället. Men om du menar att du ska stämma dem för...
Ja men 3 tim SOT ju? Det är ju normalt. Inte 5 d standby dock. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Allvarligt? Hur då? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Alltså ingen kan ju gnälla över batteriet. Är ju mycket bättre än N4 trots bara 200 mah extra. [IMG][IMG][IMG] Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Lär ju testa en vit om det skulle behövas bytas. Vita baksidan med matta sidorna från den svarta. 2 bästa av världar. Sent from my Nexus 5 using...
Du vet att SOT är skärmtid va? Så 2 dagar SOT är det absolut bästa jag sett :D Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Personligen skulle jag absolut inte satsa på en S2+. Den är nog lika bortglömd som S2 LTE eller S4+ kommer vara. Däremot Moto X som någon skrev...
Sålde min N4 för 1300 så en som är använd lite men ändå hel kan du få för 1100-1200. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
2600 för en ny Nexus 4. Och för en fin begagnad får du ge 1400-1500 kanske. Du får mycket bättre mobil är S2+ och dessutom senaste Android 4.4. Du...
Dbrand.com kanske? :p Ne skoja inte lätt att veta såklart :) Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Kan inte säga om det är bra men haft på N4an och var fantastiskt. Sen har jag beställt vit läder till N5 så bör väl få nästa vecka. Är sjukt...
Någon som vet svaret på varför Operativsystemet Android och Google Play-tjänster ligger så högt? Där ligger ju mina extra timmar standby tid jag...
[IMG][IMG][IMG] Min 4e dag med N5. Har inte Snapdragon batteri app så detta är helt okej tycker jag. Duger fint för mig. Brukar inte ha mer än 3...