Separate names with a comma.
Fungerar i CM7 iaf.
Som det ser ut idag går det inte roota, men det lär väl gå så småningom:)
Yes det kan du. Men CM7 r2 går med.
Fungerade inte på min desire heller.
[ROM][Cool3D Sense 3.0][26 July]Cool Sensation v6a|Stable|CM7/r2|DATA++|STOCK - xda-developers
Elelinux.
Jag menar clockwork 4.0.0.5. Du vet hur man startar upp bootloadern?
Det gick inte i 2.5.0.7, men installera 4.0.0.5 så går det.
Okej, blev det som du tänkt?
Starta telefonen med volym ner+ on, sen inne i recovery kan du också partionera minneskortet.
Har du fixat stock gingerbread än?
Kör CM7 nu, aldrig varit med om den buggen.
Det finns säkert fördelar med att inte roota, men ni hade ju sluppit att sitta och vänta på uppdateringar som ni gör nu:p
Jag antar att dem flesta i tråden inte rootat, varför inte göra det?
Ja det är ganska lugnt, jag försöke s-offa med skiva först och då tog det över en timme på step 3 och när jag ryckte ut och rebootade hade jag...
Du flashar zip filen i cwm.
2.5.0.7 är den bästa imo, men här har du cwm-4.0.0.5.zip
Du laddar ner cwm 3 och sen flashar du den.
AlphaRev 1.8
Om det fortsätter att krabba så kan du ju alltid S-OFFa den och flasha CM7 tablen så får du en jävla massa internminne:)
Antutu benchmark, Linpack och CPU benchmark bland andra:)
Tack för dina trådar här! :)
Japp den fungerar.
Nje, finns väl inbyggd överklockning i CM7.
Om du har ROM manager så kan du ju gå till 2.5.07 direkt från appen.
I ditt fall är det nog stock hboot som gäller, om du inte flashat in CM7 hboot villsäga:)
Nevermind :)
Jag menar så att mitt interna minne fylls på lite, samtidigt som a2sd patrionen med fylls på. Men hur gör man så a2sd fylls först?
Varför kommer inte alla apps in på a2sd?
Kört denna romen ett tag nu och den fungerar felfritt förutom en sak, och det är att jag inte lyckats köra maps resign versionen med navigation i.
Okej tack, men det kvittar eftersom jag senare märkte att s-offningen gick åt helvete...
När man flasha ny hboot, kan man inte restora en rom istället för att flasha en ny? :)
Oxygen och cyanogen är stabila och snabba. MIUI kör jag nu och den fungerar bra även den:)
Skit i sense då?
Jag hoppade från 2.1.4 till 2.1.5 utan wipe iaf:)
Edit, det fungerade nu:) 1.7.1 beta från miuis hemsida.
Flashade in Miui innan idag men den fastnade bara på den vita htc screenen när jag rebootade. Är det något speciellt man ska tänka på när man...
GSM om du köpt telefonen i sverige.
tackar! :)