Separate names with a comma.
Två stycken AirGradient ONE inomhus mätare. ESP32-C3-MINI SenseAir S8/S88 CO2 sensor Plantower PMS5003 PM sensor Sensirion SGP41 TVOC/NOx Sensor...
Jag kan inte längre justera volymen på vad som castas genom att använda de fysiska knapparna på telefonen. Har provat med en Pixel 3xl & Pixel 3a...
Fick med dessa då jag köpte en begagnad telefon. Endast lurar och tillhörande "garage". Endast en storlek på plopparna, tror det är small. Kan...
Behöver en liten platta då min gamla mipad börjar bli sliten. Minst full HD skärm. Helst inte 4:3
Hittade dessa två när jag rensade lådorna. Inte använts på ett bra tag men dom fungerade bra när det väl begav sig. Användes sparsamt när dom en...
Båda dessa skal har ett par månaders användning, hade dom på i väntan på orginalskal från Google. Väldigt bra skick. Till Google Pixel 2 XL...
Hejsan vänner. Då är det som så att jag i jobbet fått ett nytt arbetsverktyg, en androidlur (samsung mini eller något liknande). Problemet...
SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD SÅLD Som rubriken förtäljer så säljer jag en helt ny (uttagen idag) HTC Legend, i kulören svart. Kvitto finns och...
Då är det så att min kära legend har fått för sig att jag har ett headset (ej trådlöst) anslutet, trots att jag inte har eller någonsin har haft...